Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה תודה על התגובות. אני רואה באמת שהדעות חלוקות לגבי עניין המחיר (כן יקר לא יקר)

מי שסבבה לו עם מחירים כאלה אז סבבה, שימשיך להיות פרייאר - אני לא אחד מהם! על איזה עבודה מבין כל העבודות שיש בעולם, מישהו משלם 600 שקל (400 שקל נקי) - על ח צ י שעת עבודה??? (לגבי החלקים אני לא מדבר בכלל...מי שמבין עניין יודע שחלקים זה כמו זבל, התימחור היקר הוא נטו חזירות!)

אני לא רוצה שום דבר בחינם, אבל צריך להיות היגיון במחירים.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי די? מה זה פה, שרשור התבכיינות?! כן, צריך להיות הגיון במחירים. כן, המחירים בהרבה מקרים בארץ גבוהים מדי. כן, ליטר שמן במוסך עולה, ולא בצדק, כמו חצי גלון איכותי בחוץ, וכן, שעת עבודה של מוסך היא דבר יקר.

 

קיבלת הצעת מחיר כתובה בפורום, עדכנו אותך בהכל (להבנתי), הסכמת לה והלכת לטפל. מה פה לא היה בסדר ביחס ובגישה של המוסך?!

יכלת להעזר בחברי כנופייה, יכלת לעשות טיפול לבד, אבל הלכת למוסך מורשה יבואן.

קיבלת מחיר שהוא, מניסיון של הרבה חברי פורום, הגון. בטח לא מחיר מופרע.

אתה לא הופתעת, ולא אמרו לך שום דבר שנשמע כמו "הקרבורטור נפל לרדיאטור, עשה סמטוחה מהמנוע, אבל לפחות חסכנו לך את האלמנט". אז מה אתה מנסה להגיד? שלהחליף לבד בבית יותר זול? באמת שלא צריך שרשור כדי לדעת את זה.

פורסם

בוא נניח שקיט טיימינג עולה 200 ש"ח . עבודת טיימינג ב 400 ש"ח מחיר שפוי ביותר .

אם הייתה לך הצעה יותר טובה למה הלכת אליהם? או באמת לא בצעת בעצמך?

תגיד תודה על הטיפול , ותהנה מהרכב.

פורסם (נערך)

מחזק את החברים ששואלים למה לא ביצעת בעצמך.

 

רק לפני שבועיים סיימת לשפץ ראש מנוע בהונדה בעצמך, מן הסתם טיימינג הוא חלק מהעבודה הזאת.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?571606

 

לכן הכנופייה אפילו לא הציעה את עצמה, היינו בטוחים שטיימינג קטן עליך.

 

בפעם הבאה תטפל ברכב בעצמך ואל תטריד מוסכים בזוטות. מעבר לזה כמו שאמרו, המחיר לגיטימי לחלוטין. זה לא לוקח חצי שעה, טיימינג הוא עבודה מורכבת שלוקחת לפחות שעה במוסך עם כלי אוויר וליפט.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אני לא רוצה שום דבר בחינם, אבל צריך להיות היגיון במחירים.

אוהיו קבל אתגר, מצא מוסך שיעשה לך את העבודה הזו במחיר חצי שעת עבודה (אני לא באמת מאמין שזה הזמן שלקח), אני אישית מחזיר לך 600 שקל.

גם במחיר שעה ושעה וחצי לא תמצא.

לפני שאתה בא וצועק שהמחירים במוסך X לא הגיוניים, תיראה שבמוסכים אחרים אתה באמת יכול למצוא עבודה באותה רמה בפחות כסף

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

המחיר בסדר גמור למוסך מורשה יבואן (מנסיון כי אני מטפל לרוב רק במוסכים מורשי יבואן).

אל תשכח שעל תיקון במוסך מורשה יבואן אתה גם מקבל אחריות מה שלא תקבל במוסך מדרכה וגם לא בטוח שבמוסך רגיל.

אתה לא משלם על העבודה אלא על הידע והנסיון של המוסך. אנשים מחפשים זול ואחרי זה בוכים שהרכב שלהם עושה להם צרות ומתקלקל כל שני וחמישי.

מזכיר לי חבר עם סיטרואן ג'אמפי, הוא מתקן את הרכב אצל איזה חאפר. לאחרונה החליף רצועת טיימינג אצל אותו חאפר. לא עברו יומיים והרצועה קפצה.

זה שווה את החסכון? ממש לא.

הוצאה כספית בזמן הנכון, אין כמוהה חסכון!.

 

אגב אף פעם לא היה לי רכב צרפתי אבל אם יהיה לי, אני כניראה אטפל במוסך שאתה טיפלת. המחיר הוגן מאוד וקיבלת הצעה מפורטת. יכולת שלא לטפל שם וללכת למוסך אחר.

 

-העבודה אורכת לא יותר מ45 דקות (וגם זה בהגזמה!)

-אחרי שגוזרים את עלות החלקים והמע"מ, נשארים עם בערך 450 שקל. 450-400 שקל על חצי שעה עבודה. זה זול בעיני מישהו?

תודה.

 

להיות עצמאי לא קל במדינה. אתה צריך לשלם שכירות, משכורות, פנסיות לעובדים, מס הכנסה מע"מ ועוד הרבה דברים. כשאתה מטפל במוסך מסודר (לאו דווקא מורשה יבואן, אלא מוסך מסודר ומומחה) ולא מוסך מדרכה אתה משלם על הנסיון והידע, ולא על עבודה. רכב זה לא גינון ולא עבודות עפר או ניקיון שמודדים לפי שעת עבודה.

אבל כניראה שכמה שאני אסביר לך וכמה שאחרים יסבירו לך, אתה תעדיף לטפל אצל חאפרים שידפקו אותך בדברים אחרים ויוציאו ממך יותר כסף.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

מוסכים רגילים נותנים אחריות יותר ממוסכים מורשי יבואן ראה למשל מוסך רון , אורן שירותי רכב ועוד , ובמחיר של חלפים ועבודות פחות ממוסכי יבואן

פורסם (נערך)

לאו דווקא. בצ'מפיון אתה מקבל שנתיים אחריות על עבודה:

http://www.championmotors.co.il/pages/10.aspx

 

פעם כשהחלפתי רצועת טיימינג אצלם בפולו 2002, אחרי שנה היו רעשים מהטיימינג ואמרו לי שאם יש בעיה ברצועה אין לי מה לדאוג יחליפו אותה במסגרת האחריות. בסופו של דבר הבעיה היתה משאבת מים שלא הוחלפה בהחלפה של רצועת הטיימינג (טעות שלי שלא החלפתי).

 

אגב, אותו מוסך שנמצא בב"ש, דומה מאוד במחירים שלו למוסך רון ולמוסכים אחרים, ככה שלא צריך להכליל.

 

אגב 2: לא מזמן ביצעתי טיפול ליונדאי I20 שלי. טיפול גדול. הצעת המחיר עמדה על 2300 ש"ח במוסך לא מורשה יבואן שמפורסם גם בפורום (לא חשוב כרגע איזה).

בטיפול החליפו דברים שלא היו צריכים להחליף כמו רפידות+צלחות מקדימה למרות שהוחלפו לפני 30K והרכב נוסע רק מחוץ לעיר.

אני אפילו מפחד לספר לכם כמה שילמתי בסופו של דבר...מה שכן לאותו מוסך אני לא חוזר בחיים יותר, ככה שגם מוסכים "רגילים" יכולים להוציא אותך עם טעם מר מאוד. אגב זה לא סוף הסיפור, כי כשרציתי לחלק לתשלומים ביקשו ממני חלק גדול במזומן "כי העסק משלם הרבה כסף לחברת האשראי" ובסופו של דבר החצופים האלו עוד ביצעו לי עסקה של קרדיט שעליה כאמור אני משלם עוד עמלה!.

עריכה אחרונה על ידי itamarg

×
×
  • תוכן חדש...