Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי רכב יד שניה לאחרונה, פיג'ו 206 שנת 2001

עם מנוע 1.4 ליטר (75 כ"ס) ותיבה אוטומטית. לרכב יש רעשים קבועים מרצועת הטיימינג (לא אביזרים) שעוצמתם מתגברת ככל שסל"ד המנוע עולה.

פתחתי את המכסה פלסטיק העליון וריססתי הרבה WD40 - זה לא משנה דבר. הרעשים נשארו אותו דבר.

שאלתי את המוכר והוא אמר שזה כבר הרבה זמן ככה (הרכב היה אצלו 8 שנים), ושהמכונאי שלו אמר שאין בעיה.

האוטו אחלה, רק שלי מפריע מאוד הרעש הזה! (במיוחד שהמזגן באוטו לא עובד, אז נוסע עם חלון פתוח...)

למישהו יש רעיון? (מלבד לפרק את כל הטיימינג...)

תודה!

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהה ושכחתי לציין, הרצועה נראית ממש ממש חדשה

הבעלים הקודם אמר שהחליפו אותה ב80K, הרכב עכשיו עומד על 106K...

פורסם

אסור לרצועת טיימינג לבוא במגע עם שמן. זה מצויין בגדול בספרות של יצרנים רבים.

אם ריססת WD על הרצועה תמהר להחליף אותה

יום טוב גם לך

פורסם
אסור לרצועת טיימינג לבוא במגע עם שמן. זה מצויין בגדול בספרות של יצרנים רבים.

אם ריססת WD על הרצועה תמהר להחליף אותה

 

לא ריססתי על הרצועה עצמה אבל יכול להיות שהגיע שמן לרצועה...

פורסם

 

זה נשמע בערך כמו בסירטון הזה...

כנראה שזה מהמותחן של רצועת הטיימינג או ממשאבת המים...(ואולי הכל התחיל פשוט כי איזה מכונאי הידק את המותחן של הרצועה חזק מידי...)

אז אין מניעה כנראה מלפרק את כל הטיימינג...:(

פורסם

תתעודד בזה שבמנוע הזה החלפת הרצועה פשוטה יחסית עקב גודלו הקטן, לכן העלות לא אמורה להיות גבוה וגם הקיט עצמו לא יקר במיוחד.

טיימינג מחליפים לא רק לאחר ק"מ אלא גם אחרי זמן מסויים. מומלץ להחליף אחת ל-3 שנים. כך שאם לא ידוע בדיוק מתי הוחלפה הרצועה, עדיף להחליפה בהקדם עם המתוחנים וככל הנראה גם משאבת מים. תוודא שברדיאטור כמובן יש מים ירוקים ולא מי ברז.

פורסם

תודה על המידע!

איך אני יודע איזה מים יש ברדיאטור? אין פקק רדיאטור, יש רק מיכל מפלסטיק שמחובר בצינור לרדיאטור - והוא ריק, אז הוספתי קצת מים מזוקקים...

לדעתכם, החלפת רצועה+משאבת מים+מותחן, יפתור לי את בעיית הרעשים? כי קראתי שאנשים עשו את זה והרעש נשאר...

פורסם

בוקר טוב

חוב מאוד לאבחן את העניין שכן, כשל במערכת תזמון יגרור נזק משמעותי למנוע עד כדי החלפה בעלויות גבוהות.

לגבי נוזל קירור, המיכל עליו אתה מדבר הוא מיכל העיבוי, שם בדיוק אתה אמור למלא נוזל קירור - אבל ממש לא מים מזוקקים.

אתה מוזמן אלינו לבדיקה אודות מהות הרעשים ואיבוד נוזל קירור.

פורסם

כפי שרשם קודמי, ואני לא הזכרתי. לפני החלפת הרצועה כמובן כדאי מאד לאבחן את הגורם לרעש.

אם האיבחון יראה שזה אחד מחלקי הטיימינג, ההחלפה תפתור את העניין. אם זה משהו אחר, אז יידרש תיקון של התקלה. בלי קשר לזה שרצוי מאד לעשות לרכב טיימינג בכל מקרה.

ב-206 יש מיכל עיבוי שבו אמורים להיות לך סימונים של מינימום ומקסימום. ורמת הנוזל בזמן שהמנוע קר אמור אמור להיות קרוב יותר למלא מאשר לריק.

אסור למלא שום חומר אחר חוץ מנוזל קירור יעודי, המתאים לרכב.

אם כבר מילאת מים, כך שהמיכל כבר לא ריק, לאחר נסיעה אתה תוכל לראות. אם המים במיכל קיבלו צבע (בד"כ ירוק או כחול) אז יש לך נוזל קירור. אם הם נשארו שקופים, אז יש שם מים ורצוי לבצע שטיפה למערכת הקירור בהקדם ולהחליף לנוזל קירור יעודי.

פורסם
כפי שרשם קודמי,

 

יש חבר פורום שמוסר נוזל קירור מקורי של פיג'ו, מה שנקרא TECNIC.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?553292

 

 

וואו תודה!

נוזל קירור מקורי עולה לא מעט...שלחתי לו הודעה נראה אם הוא יענה חזרה...

נראה לי באמת שאני יעשה את הכל ביחד (רצועה חדשה+משאבת מים+מותחן רצועה חדש) - לא רוצה לקחת סיכונים (כבר נכוויתי בעבר)

יש לי תחושה אבל שזה לא יפתור את הרעש, מכיוון שהבעלים הקודמים אמר לי שהוא נוסע עם הרעשים האלה כבר הרבה זמן, ואת הרצועה של הטיימינג הוא החליף יחסית לא לפני הרבה זמן (26 אלף קילומטר זה שנתיים שלוש בערך...) מה שאומר, שגם אחרי שהחליפו ברכב טיימינג - הרעשים נשארו. פלוס שקראתי איפשהוא שהרעשים הם מהפולי למטה בCrankShaft...

לא יודע אם זה נכון...בשביל לאמת את מקור הרעשים נראה לי הדרך היחידה היא לפרק את הכל...

פורסם
בוקר טוב

חוב מאוד לאבחן את העניין שכן, כשל במערכת תזמון יגרור נזק משמעותי למנוע עד כדי החלפה בעלויות גבוהות.

לגבי נוזל קירור, המיכל עליו אתה מדבר הוא מיכל העיבוי, שם בדיוק אתה אמור למלא נוזל קירור - אבל ממש לא מים מזוקקים.

אתה מוזמן אלינו לבדיקה אודות מהות הרעשים ואיבוד נוזל קירור.

 

אפשר לקבל הצעת מחיר לגבי החלפת טיימינג אצלכם (כולל משאבה ומותחן)? דגם המנוע הוא: TU3JP KFW

פורסם
אהה ושכחתי לציין, הרצועה נראית ממש ממש חדשה

הבעלים הקודם אמר שהחליפו אותה ב80K, הרכב עכשיו עומד על 106K...

 

הוא יכול להגיד הרבה דברים, אם אין תיעוד של קבלה/תיעוד במחשב יש סיכוי גדול שזה פשוט לא נכון.

חוץ מזה יכול להיות שהוא באמת החליף לפני 26K אבל עברו מאז הרבה שנים והרצועה כבר זקוקה להחלפה, או שהק"מ מזוייף (במיוחד אם אין תיעוד טיפולים מסודר זה מאוד מחשיד לרכב שנת 2001 ק"מ כזה נמוך).

 

גש למוסך לבדיקה.


×
×
  • תוכן חדש...