Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוך הבא לעולם היוקרה, שם הנחת עבודה שאם אתה שואל כמה זה עולה - סימן שאתה לא יכול להרשות.

פעם הבאה תשווה מול מחיר לטיפול דומה במוסך מרכזי של מרצדס או אודי.

תגלה שזה לא שונה במיוחד.

מדובר בשעתון יצרן שערורייתי של 500-600 שקל. כלומר רק מרכיב העבודה בשקט עובר אלפיה.

תוסיף מחירי חלפים פלצניים והופה- גירדת אלפיים שקל לטיפול קטן. כאן יש לך גם נוזל בלמים ופילטר מזגן.

לכן המחיר של 2600 הוא לא הגיוני אבל מקובל בסגמנט זה.

דווקא דלק מוטורס עם מעבר של מוסך ב.מ.וו. ראשי לניר צבי נהיו נגישים מבחינת מחירים.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבלי להכנס לעניין חוסר הרצון לפירוט עלות החלפים, הצעת מחיר של 2600 שקלים לטיפול שפירטת נשמעת סבירה בהחלט למוסך היבואן של מותג יוקרה.

עכברוני ציין ובצדק שבכל מותגי היוקרה מבקשים מחירים גבוהים עבור טיפולים, זה נכון לישראל כפי שזה נכון לחו"ל (במוסך מורשה יבואן בהונג קונג נתנו לי הצעת מחיר של 4400 שקלים לטיפול 30K, ביצעתי את הטיפול במוסך אחר עם חלפים מקוריים כמובן בעלות של 900 שקלים).

השאלה היא אחרת- זה טיפול פשוט, למה לך לבצע אותו במוסך של היבואן ולא לבצע אותו במוסך אחר?

כל מוסך יוכל לבצע לך את הטיפול הזה ואני מניח שתוכל לחסוך לא מעט כסף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם יצטרכו לפרט את החלפים והעבודה איך הם יוכלו להסביר למשל סעיפים כמו "ניגוב שמשה אחורית במים - 250 שקל", "כיסוי ניילון למושב נהג בזמן טיפול - 730 שקל לא כולל עבודה" וכו'? תתרחק ממוסכים כאלה וגם האוטו, חוץ מהמנוע הנהדר שלו לא שווה את הקשר עם היבואן הזה

פורסם

לקחתי סקודה פאביה למוסך מורשה (לא יבואן) - 2500 שקל טיפול + החלפת בילום מקדימה + רפידות אחורה.

לקחתי סקודה יטי למוסך יבואן - 2600 טיפול גדול + רפידות קדימה.

 

זה קרה גם בטיפולים אחרים, ההפרש ממוסך יבואן למוסך מורשה כלשהו הוא לא כזה גבוה.

מי מוצא מוסך טוב לסקודה ששוה לעבור בנתניה? אין חייה כזאת.

לדעתי העצות פה לא נכונות, ההפרשים במחיר היום לא כאלה גבוהים במידה ומדובר בחלקים מקוריים.

Kia Niro 2017

פורסם
מי מוצא מוסך טוב לסקודה ששוה לעבור בנתניה? אין חייה כזאת.

 

דווקא לי יש ניסיון חיובי עם הגורן

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איך שוב פעם שרשור הופך לדיון (האלמותי) על איפה כדאי לטפל - מוסך יבואן או מוסך כללי?

זה בכלל לא מה ששאל פות"ש. הוא התרעם (בצדק גמור) שלא מוכנים לתת לו הצעת מחיר מפורטת במוסך המרכזי.

אני למוסך כזה לא נכנס. הבעיה של פות"ש שזה המוסך המרכזי של אינפיניטי, ואין ממש אלטרנטיבות.

 

אין פה שום קשר לשאלה איפה כדאי לטפל בסקודה סטנדרטית (עד כמה שפאביה יכולה להיות סטנדרטית, בכ"ז מכונית על...) כשיש מלא מוסכים מורשים ועוד כמה מוסכים מומחים, ככה שאם אחד אומר שהוא לא מוכן לפרט הצעת מחיר (או אפילו להגיד עלות של טיפול, כמו במוסך טויוטה פרטוש בעכו) אז אפשר לנתק ולהתקשר למוסך אחר.

פורסם
זה כי מרכז השירות שלהם בראשון הוא הראשי של קרסו ומטפל ברנו, ניסאן ואינפיניטי

תודה רבה.

 

היכן מומחי החוק? שאלתי היא מה עמדת רשויות המס, מה הן דורשות מבחינת פיכרוט המוצרים והשירותים בחשבונית.

אותי עדיין מעניינת התשובה לשאלה הזו. אולי כדאי לפתוח שרשור בפורום המשפטי? יש שיגדילו להטריד את ישה בהודעה פרטית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לא צריך מוסך יבואן ולא מוסך מורשה בשביל לעשות טיפול שמנים\פילטרים פשוט, אין צורך במומחיות מיוחדת להחלפת שמן מנוע או פילטר אויר, העיקרון זהה בלקסוס, ב.מ.וו וסובארו.

 

בשביל טיפולים כאלה גם מוסך כללי יספיק וכן יהיה חסכון גדול במחיר כי שעתון העבודה במוסכים המורשים לעיתים מנופח ללא פרופורציה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הקטע הוא שאין יותר מדי ברירה, זה לא שיש לך רשת מוסכי יבואן ואפשר לבחור..

מוסך אינפיניטי יש בדיוק אחד, לא רוצה? אל תטפל. זבש"ך (נכון, אפשר לטפל במקום אחר "מורשה משרד התחבורע", אבל זו לא הנקודה)

 

כשיש לך רכב שעולה רבע\חצי מיליון ש"ח אז לאבד את האחריות בגלל שניסית לחסוך אלף שקל בטיפול זה... לא חכם, בלשון המעטה.

 

אז אני מבין שההפחדות הילדותיות והאגרסיביות של מוסכי היבואן עבדו עליך (ועל עוד 90% מהישראלים)?

 

חברים, על פי החוק, גם אם הרכב שלכם באחריות אתם יכולים לטפל בכל מוסך מורשה משרד התחבורה.

 

היבואן מחויב לשמור על האחריותגם אם טיפלתם במוסך אחר שאינו קשור ליבואן.

 

בכל רכב חדש שהיה לי (החל מיונדאי ועד BMW), הריטואל היה קבוע: מתקשר למוסך יבואן (כי אני מעדיף לטפל שם), הם נותנים לי הצעת מחיר מגוחכת שכוללת בתוכה עמלת הפחדה מסוג "טפל רק אצלי ויהיה לך ראש שקט", וכך נאלצתי ללכת לטפל במוסך פרטי (מורשה משרד התחבורה כמובן) מכיוון שאני לא אוהב סתם לזרוק כסף לפח.

 

היה לי ברור מראש שכשתהיה תקלה המוסכים של היבואנים יגידו לי ש"לא טיפלתי אצלם ולכן אין אחריות", אבל הבאתי איתי משהו שרוב הישראלים לא מביאים למוסך, הכרת התקנות והחוקים. המוסכים בשלהם, ינסו בכל אופן, בשיטת מצליח, לנער את עצמם מהאחריות ואם אפשר על הדרך לסחוט מכם כמה אלפי שקלים וידרשו מכם לטפל לפחות פעם אחת אצלם (פשוט כדי להרוויח עוד כסף).

 

אז משקיעים 5 דקות וכותבים מכתב קצר (אין צורך בעורך דין) עם איום לתביעה ופוטנציאל לתביעה יצוגית בעקבות השקרים והאיומים על איבוד האחריות שיוצאים מפיהם של נציגי המוסכים של היבואנים (אגב, אני מקליט כל אינטרקציה עם השקרנים הגנבים האלו).

 

הם מתקפלים בתוך כמה דקות, אלא אם כן הם ממש רוצים לקבל תלונה מאיגוד המוסכים.

 

בכל אופן, אם כבר בחרתם לטפל במוסך מורשה משרד התחבורה (ללא קשר ליבואן), בקשו אך ורק חלקים מקוריים מהיבואן הרשמי ובקשו צילום תעודת משלוח עם המק"ט, שמרו את זה היטב למלחמה הקרבה עם השוחטים של היבואנים.

 

זה בדיוק מה שהיה לי עם דלק מוטורס עם הבימר הקודמת, רצו ממני 950 ש"ח על החלפת שמן ופילטר שמן (שמעתם נכון). אז הלכתי למוסך מורשה רגיל, טיפלתי, הייתה איזשהי תקלה באגן מים אחרי כחצי שנה, הגעתי לדלק מוטורס, כרגיל בשיטת מצליח ניסו לאיים על איבוד אחריות ולמצוץ ממני "לפחות טיפול אחד של 2,000 ש"ח" (הכל מוקלט) ואני באגרסיביות דוחה אותם וצועק עליהם שהם שקרנים וגנבים ופשוט שלחתי להם מכתב עם ההוכחות ואזהרה מפני תביעה והעתק לאיגוד המוסכים, תוך 5 דקות התקשרו אלי ואמרו ש"הם יטפלו בתקלה שלי במסגרת האחריות".

 

אם לא תילחמו, ימשיכו לזיין אותנו מכל הכיוונים.

 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשמור קבלות ולדאוג שיהיו בהם מק"טים של חלקים מקוריים מהיבואן הרשמי. במידה והיבואן ינסה לאנוס את הארנק שלכם (והוא ינסה), אתם פשוט משקיעים 5 דקות ושולחים מכתב. זה חוסך לכם אלפי שקלים בשנה, אם לא יותר.

פורסם
אם יצטרכו לפרט את החלפים והעבודה איך הם יוכלו להסביר למשל סעיפים כמו "ניגוב שמשה אחורית במים - 250 שקל", "כיסוי ניילון למושב נהג בזמן טיפול - 730 שקל לא כולל עבודה" וכו'? תתרחק ממוסכים כאלה וגם האוטו, חוץ מהמנוע הנהדר שלו לא שווה את הקשר עם היבואן הזה

שכחת לציין נוזל למתזים.

פורסם

יכול להיות שזה רק אני אבל אני אוהב לשים את ההונדה בת 15 במוסך יבואן למרות ה15 שנה שלה.

זה נותן לי אמונה שהם יחזיקו אותה בחיים כמה שיותר זמן כי זה אחלה כסף בשבילם.

גם פעם אחד כדי לחסוך החלפנו טיימינג במוסך של חבר והוא פיספס שיניים וממש הרגשתי כאילו הוא רצח את האוטו.

משמעותית המוסך במוסך יבואן מרגישים את ההבדל.

לפעמים יש גם מומחה ספציפי לאוטו הזה שראה כל כל הרבה שהם פשוט נותנים לו לנהוג ברכב חצי שעה והוא יכול להצביע על התקלות.

פורסם

תכל’ס אתה צודק, היבואן משתמש בשמנים שמגיעים ממאגרים טבעיים באלפים השווצרים, הפילטר אויר למזגן שנותנים לך אצל היבואן מגיע עם ריח דובדבנים ובכלל, אם זה יקר אז זה כבר מרגיש יותר איכותי.

 

עד הרגע הזה שהוא סוגר לך את הגלגל בלי לכוון למומנט המתאים ואתה מבין שהוא בדיוק כמו כל מוסך אחר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ברוך הבא לעולם היוקרה, שם הנחת עבודה שאם אתה שואל כמה זה עולה - סימן שאתה לא יכול להרשות.

פעם הבאה תשווה מול מחיר לטיפול דומה במוסך מרכזי של מרצדס או אודי.

 

לפחות ממה שאני מכיר בבמוו וגם במרצדס, יוציאו לך הצעת מחיר, עם מק"טים ומחירים, ולא יסרבו לבקשה כזו,

לפי מה שהבנתי על זה מתרעם פותה"ש, ולדעתי בצדק. אני מבין את הצורך של רוב האנשים ללכת עם רכב דיי

חדש למורשה יבואן, אבל מצפה שלמרות המחירים המופקעים לפחות יתייחסו אליהם בכבוד וברצינות, וגם אותי

מעניין מאוד מה אומר החוק בנושא, בעיקר בגלל העיקרון.


×
×
  • תוכן חדש...