Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דירוג יבואנים על פי שירות ועמידה במתן אחריות


system_x
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מתוך סקרנות איזה יבואנים מבחינתכם הכי גרועים במתן אחריות ואיזה הכי טובים? אם הייתם צריכים לדרג מנסיון אישי ונסיון של הסביבה הקרובה לכם איך הייתם מדרגים?

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שואל ברצינות?

מספיק לעקוב שבוע אחרי הפורום ולראות שצ'מפיון הם המובילים בחוסר שביעות רצון הלקוחות.

כמה מזה נכון וכמה מזה מוגזם, שכל אחד ישפוט לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי הפורום, בערך, צ'מפיון ידוע, קרסו ידוע.

מעניין אותי איך היבואנים הפחות מוכרים.

 

לדוג' על הונדה מעולם לא שמעתי לטוב או לרע, מיצובישי, סוזוקי, וכו'

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי היה ניסיון טוב עם סמלת לאחר שמנגון חלון צד נהג נשבר, ובנוסע היה לקראת, הוחלפו שניהם ללא בעיה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיון שלי, משפחתי המורחבת וחברים (כל הרכבים חדשים ובאחריות):

לובינסקי - מתן אחריות בינוני. למשל, רכב סיטרואן חדש שסופק עם מגבים יבשים - סירבו להחליף את המגבים כי הרכב כבר היה בן שבוע וטענו שזה בלאי. דברים אחרים החליפו באחריות בדרך כלל לאחר ויכוח קל.

צ'מפיון (Audi) - החליפו כל חלק בתקופת האחריות, כולל חלקים יקרים למדי, בלי להתווכח וגם כאשר הבעיה הייתה שולית. למשל מנגנון הרמה של אחד החלונות גרם לשריקה עדינה שבקושי שומעים, אבל אותי זה עצבן. החליפו את כל המנגנון בחדש. אותו דבר אצל חבר שלי עם סיאט איביזה רק ששם צריך יותר להפגין נחישות במוסך כדי להפעיל אחריות.

מרצדס - מחליפים כל חלק תקול בחדש. לחבר של אבי החליפו פעמיים גיר קומפלט בתקופת האחריות בלי למצמץ.

פיאט - חבר שלי נאלץ לריב איתם כמה פעמים בגלל הגה תקול. בסוף החליפו.

 

חוזר אומר ומדגיש: אלה מקרים שקרו לי, למשפחתי ולחברי וכנראה אינם משקפים את התמונה הכללית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון המועט שלי עם דלק מוטורס (פורד) ומוסך מורשה, רק מילים טובות. (הארכת אחריות גיר, יחס במוסך).

* עוד אוסיף, כי ציפור קטנה (בצורת מנהל מוסך מורשה כלשהו בי-ם) לחשה לי, שתקלת הקלאצ'ים הידועה לשמצה (אשר לא נתקלתי בה טפו טפו טפו בלי עין הרע מלח מים וקבב) ב power shift של פורד תטופל אפילו לאחר אחריות ולצורך העניין אפילו אם לא היו מאריכים את האחריות לתיבה - כל תקלה היתה מטופלת כאילו הרכב באחריות יצרן. זה שירות.

*אני מאמין שעל כל חוויה טובה יש לקוח עם חוויה שלילית, ולהפך, אצל כל יבואן. (טוב אולי חוץ מצ'מפיון).

* חייב להוסיף, שלאור מה שאני קורא בפורום, להבנתי סמל"ת הם יבואן מדהים. (אין לי קשר אליהם בלה בלה בלה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי סנטה-פה הוכנסה בחודש האחרון של האחריות להחלפת גלגל ההגה עקב קילוף קל.

לא עשו פרצופים, לא שאלו שאלות - מיד הזמינו גלגל הגה חדש, הגיע לאחר מספר ימים והורכב. בין לבין קיבלתי יחס מעולה מנציגי השירות. בכלל אני מרוצה מאוד מהשירות של כלמוביל כייבואן, ומהשירות שניתן לי במוסכי החברה , הן בחולון מוטורס והן בהילוך שישי ראשלצ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טובים זה כלמוביל. תודעת שרות מאוד גבוהה. דלק מוטורס הכי גרועים. לאנשים פשוט אין ניסיון איתם כי רוב המכירות שלהם זה לציי רכב. מי שקונה ב.מ.וו מדבר איתם באמצעות עורכי דין, לא בפורומים. סמל"ת היו פעם הכי גרועים והתחילו להפנים שיש לזה חלק במקום האחרון במכירות, השתפרו אבל עדין מוכרים בכמויות קטנות מכדי שיצטרכו באמת להוכיח איך הם עומדים מול מאסות. קרסו ניסיון כושל אישי אחד בעבר, מאז "לא דרכה רגלי" מה שנקרא. קורא בפורום ומבין ששום דבר לא השתנה שם ואם כן אז לא לטובה. צ'מפיון מבחינתי סבבה לגמרי ובגלל זה אני לקוח חוזר. הוכיחו לי שיש גב כשצריך. קורא ושומע את הרחשים בפורום ומעניין אותי כמה מהם באמת חוו על בשרם וכה מדקלמים סתם ממה שהם קוראים. זה בדיוק מה שאמרתי על סמל"ת, בואו נראה איך הם יתפקדו כשימכרו ללקוחות פרטיים את הכמויות שצ'מפיון מוכרים. יוניון מוטורס (טויוטה) גם מוכרים את הרוב לציי רכב אז אין לקוחות פרטיים שיתלוננו או ישבחו, הונדה (מאיר) לא טלית של תכלת אבל כמה מחברי הפורום נזקקים לשרותים שלהם? אולי בFXP אפשר לקרוא עליהם יותר עם כל חובבי הסיוויק המשומשות. לובינסקי עייפים ועל הפנים אבל צריך לתת ימי חסד להנהלה החדשה שאולי תשנה את התפיסה והיחס ללקוחות. על השאר אין לי דיעה מיוחדת.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...