Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברשותי פורד פוקוס 2003 האצ'בק ידנית ברמת הגימור Giha.

אני בהחלט נהנה ממנה מאד.

 

יש לי הזדמנות להונדה סיוויק 2002 ידנית, לכאורה בקילומטרז נמוך מאד, מושקעת ומטופלת.

 

אשמח לשמוע את דעתכם להשוואה בים השניים.

 

חשובים לי ביצועים והנאה מנהיגה (הפוקוס שלי כיפית מאד, עוד קצת כח היה עושה טוב וקצת יותר משקל ומשוב מההגה לא היו מזיקים), אחיזה והתנהגות.

בטיחות,

אמינות,

חיסכון בדלק ובעלויות.

 

אשמח לשמוע את חו"ד.

 

תודה רבה!

פורסם

בשנתון כזה נמוך מה שחשוב יותר זה איך טיפלו ברכב, זה מה שיקבל את עלויות האחזקה כמו אמינות וצריכת דלק!.

מה שכן, הפוקוס מהנה יותר לנהיגה מהסיויק בכמה רמות (לא מבחינת מנוע אלא מבחינה הגה ושלדה).

פורסם

הסיויק יותר חזקה ומהירה(הכל יחסי כן...), מבחינת התנהגות הפוקס היא השולטת בקטגורייה(ירידה בסיויק).

לסיויק מוניטין אמינות פנטסטי ובכלל שוק חם.

פורסם

לא חושב שתרוויח משהו מההחלפה. אולי מעט יותר כוח.

אם הרכב שלך שמור ומטופל הייתי נשאר איתו עד לשדרוג משמעותי יותר.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בגלל שהפוקוס עם גיר רגיל זה דגם דיי נדיר פה בארץ הייתי שומר את הרכב לעוד הרבה שנים, אולי בעוד כמה שנים תוכל למכור אותו במחיר גבוהה למישהו שאוהב אספנות או רכבים נדירים. גם ככה המחיר שתמכור אותה עכשיו לא יהיה גבוהה כ"כ.

פורסם
קצת יותר משקל ומשוב מההגה לא היו מזיקים

:shock:

 

הסיוויק לא תעזור לך עם זה. אתה צריך לוטוס אליז כדי להשתדרג בתחום הזה.

 

 

פורסם

אכן, לסיווק בדור המדובר הגה חשמלי עם תחושה מוזרה, קל מאוד ומעצבן. בין הגרועים שאני מכיר.

 

 

פורסם

אני לא מבין איזו התקדמות יש מפוקוס ברמת גימור ghia לסיויק,אפילו שהיא ידנית וזה נדיר בשנה הזו, הפוקוס טובה ממנה לפי דעתי ואין שום סיבה להחליף.

Miata ND2

 

פורסם

נראה כאילו אתה מחפש להשתדרג בלי להוסיף כסף .

לפי דעתי : תהיה עליה משמעותית מאוד ברמת האמינות ומבחינת כוח אין בכלל מה להשוות לטובת ההונדה כמובן. מבחינת הזריזות והביצועים של הרכב: תבקש לעשות סיבוב, בעניין האמינות: תוכל לשאול בכמה מוסכים מה דעתם ואז תוכל לקבל תמונה ברורה יותר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

עוד לא ראיתי את הסיוויק, אמור לראות אותה היום\מחר.

אף אחד לא מבטיח שהק"מ נכון, אבל קניתי יותר מרכב אחד ואני יודע להשוות קילומטרז להיסטוריית הטיפולים ולרשיון הרכב.

הרכב מטופל רק במורשה הונדה ועבר בינואר טיפול גדול כולל טיימינג.

בעל הרכב, פרופסור אירופאי שלימד באוניברסיטאות בארץ ועוזב.

הוא אמור לחזור היום לארץ, לכן עוד לא ראיתי את הרכב.

 

מבחינת אימות נתונים ובדיקת מצב הרכב לא תהיה בעיה. הדיון הינו עקרוני, על עצם ההחלפה.

פורסם

אם הרכב שלך בסדר, אל תחליף. מדובר בהתעסקות מיותרת שתעלה לך כמה אלפי שקלים, ותתן תמורה שולית - אם בכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...