Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיסרון שלא מובן לי עד היום בכל דגמי SUBARU (למעט B4) אין טיפטרוניק לא בXV ולא באימפרזה החדשה כאילו מה קשור תקעו L ???

 

זה כזה מבעס לנסוע ולגלות שאין שליטה על הגיר חחחחח פשוט ביזיון מה שהם עשו לתיבה הרציפה הרס להם ...

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שים לב שיש את הדגם כיד ראשונה 0 קילומטר גם בדגם המפואר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
עבור מי שמבקש לטפס על קצת יותר ממדרכה ולנסוע בנוחות ובחסכון יחסי ביומיום,

ה-XV הוא האופציה היחידה כרגע בקבוצת המחיר של הג'יפונים המשפחתיים.

 

דווקא בפרמטרים הספציפיים האלה שציינת, לא רק שה XV לא האופציה היחידה, אלא שהדאסטר פשוט טוב יותר.

 

שוב, רק בפרמטרים האלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הפרימיום כבר מגיע למחיר דיי גבוהה גם כיד ראשונה 0 ק"מ.

מה עם זה? נראה קצת יותר מתאים לדרישות מה-XV.

 

לגבי המאזדה, אני מסכים שזה שהוא נפוץ מוריד מרמת הסקסאפיל שלו מבחינתך אבל לדעתי הוא הרכב הכי מלוטש בקטגוריה והוא בחירה טובה מאוד.

ממליץ לא לדלג על נסיעת מבחן בו, לדעתי אתה תופתע.

פורסם

הדאסטר הוא רק ידני. פות"ש מחפש אוטומטי אם אינני טועה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ממליץ לא לדלג על נסיעת מבחן בו, לדעתי אתה תופתע.

 

גם אני מאוד ממליץ על נסיעה כי אני בהחלט הפתעתי...לרעה!

פורסם

בדגם שאני מתכוון להזמין יש לא רק טיפטרוניק (לוגי, שכן מדובר על גיר רציף) אלא גם העברת הילוכים מההגה.

 

הIx35 והמזדה גדולים (בהמתיים) לטעמנו. השלב הבא יהיה אולי בעתיד אאוטבק, אבל כרגע הוא יקר לנו ואשתי מעדיפה רכב קומפקטי.

 

המחירים במוטורי פנטסטיים. משיקולי מימון אני מעדיף לרכוש אצל היבואן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

הIx35 והמזדה גדולים (בהמתיים) לטעמנו. השלב הבא יהיה אולי בעתיד אאוטבק, אבל כרגע הוא יקר לנו ואשתי מעדיפה רכב קומפקטי.

 

 

אאוטבק הא רכב בסגמנט עוד יותר גדול והוא ארוך משמעותית מהשניים האחרים שציינת, שים לב שהמנוע המינימלי הוא 2.5L.

פורסם

ברור לי שאצל היבואן לא תשלם על ה-XV מחיר מלא אבל אני מניח שישמר פער של לפחות 10-13 אש"ח, המימון הנוח באמת שווה את זה?

פורסם
דווקא בפרמטרים הספציפיים האלה שציינת, לא רק שה XV לא האופציה היחידה, אלא שהדאסטר פשוט טוב יותר.

 

שוב, רק בפרמטרים האלה.

הדאסטר 4X4 מיובא רק עם גיר ידני מה שמוציא אותו מהמשוואה

פורסם
שים לב שיש את הדגם כיד ראשונה 0 קילומטר גם בדגם המפואר.

 

http://www.motodeal.co.il/deals/XV_%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95_2000

הדגם המפואר ב -148K עם אגרה על הכביש ? שווה בהחלט.

רק שאלה, אני מניח שמוטודיל [אלבר לצורך העניין] מרוויחים איזו עשיריה בדרך.

כלומר הם קונים את הרכב ב- 136K כאשר הלקוח הפרטי נדרש לשלם 165K בסוכנות.

מדינת קומבינה.

פורסם

מצד שני אלבר קונים עשרות (אולי מאות?) רכבים בלי הצורך באולם תצוגה, רכבי הדגמה (בנוסף כל ההוצאות הנלוות לרכבי הדגמה), נציגי מכירות, שוטפים, מוסרים וכו'.

לא יודעת כמה יוצאת העלות הכוללת של כל אלה שמועמסת על כל יחידה שנמכרת ללקוח פרטי, אבל אני כן רואה הגיון בפרשי מחירים בין מכירה לציי רכב לבין מכירה לפרטים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני שמח שאת רואה בזה היגיון, זה מעולה לתרץ את הפער בכמות, שבמציאות כן ישנה פעילות לוגיסטית גם במכירה לליסינג.

בנוסף אם לא תהיה פעילות שיווק אף אחד לא ייקח את הרכב בליסינג אז בעקיפין כן ישמכאן עלויות פרסום וכל המסביב.

 

ההעמסה על הלקוח הפרטי במקרים מסויימים היא הזויה.

מספיק להעיף מבט קטן במחירי 0 ק״מ לגלות שניתן לרכוש את אותו הרכב ב25 אלף מתחת למחירון הרישמי וזה אחרי רווח של חברות הליסינג שלא עובדות לשם שמיים


×
×
  • תוכן חדש...