Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכישה דרך מוטורי, האם יש אפשרות לדעת האם המכונית "טרייה"?

אני מניח שיש לא מעט מקרים הבם מדובר במכוניות שנמצאים יותר משנה בארץ, וזה אחד מערוצי ההפצה כדי להעיף אותם מהמלאי, אך אני מניח שיש מקרים בהם נמכרות גם מכוניות "טריות" יחסית.

 

אישית לא הייתי רוצה לרכוש מכונית במיטב כספי ולגלות שהיא עמדה כמו פגר תחת כיפת השמיים מעל שנה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל העניין הזה של מכונית ״טרייה״ זאת די שטות לטעמי.

 

אבל התייחסות רלוונטית -

בחלק מהרכבים - חברת הליסינג לא מחזיקה מלאי, אלו הרכבים בהם בד״כ ההנחה נמוכה יותר.

אתה מזמין מהם, הם מזמינים מהיבואן, אתה מקבל - לפעמים אפילו אצל היבואן עצמו ולא במגרש של חברת הליסינג.

 

לפעמים, באמת מדובר ברכבים שנמצאים יותר זמן בארץ.

 

אגב, עד שהגיע החוק שלא מאפשר מכירת רכבים כחדשים מהרגע שחלפו 12 חודשים - רכבים כאלו היו נמכרים כחדשים בסוכנות.

 

אני אישית לא הייתי נרתע בכלל מרכישת רכב כזה, לא מבין מה הבעיה..

פורסם

יש רכבים כמו ה-I20 החדשה במוטורי או האאוטבק וה-B4 החדשות שהגיעו ממש לא מזמן לארץ כך שיש גם רכבים "טריים".

 

רכבים שנדיר שמופיעים כמו הסיטרואן C5 שכיכבה שם לאחרונה עם כמה דגמים או פורד מונדאו של איילון סביר להניח שמדובר במלאי בן שנה וקצת.

פורסם
כל העניין הזה של מכונית ״טרייה״ זאת די שטות לטעמי.

 

אגב, עד שהגיע החוק שלא מאפשר מכירת רכבים כחדשים מהרגע שחלפו 12 חודשים - רכבים כאלו היו נמכרים כחדשים בסוכנות.

 

אני אישית לא הייתי נרתע בכלל מרכישת רכב כזה, לא מבין מה הבעיה..

 

ועוד איך בעיה - רכב שעומד ללא תזוזה תחת כיפת השמים חשוף לפגעי הטבע, ובפועל הופך לגרוטאה (אבל חדשה!). באירופה ובצפון אמריקה קיימת חובת ציון תאריך הייצור (להבדיל מתאריך עלייה לכביש המקובל אצלינו - בלחץ היבואנים). לאחר חלוף תקופה (שנה בד"כ), לא יכול הדילר למכור את הרכב כ"חדש", ובארה"ב לפחות, הוא מוחזר ליצרן לפירוק ומכירה לחלפים.

 

לרכב שעומד תקופה של יותר משנה חובה לפחות להחליף צמיגים ומצבר. כמו כן לדעתי יש לפרק ולנקות בלמים ולהחיות את הצבע והריפוד (היריעות ששמים על הרכבים בביה"ח לא מתוכננים להגן על הרכב לתקופה ארוכה תחת כיפת השמים וכל תכליתם להגן על הרכב בזמן ההובלה הימית).

 

כשאני רוכש מכונית חדשה, אני תמיד שואל את נציג המכירות מתי המכונית יוצרה או הגיעה לארץ - הם תמיד מנסים כל מיני תשובות מתחכמות ("אי אפשר לדעת", "אני לא יודע, צריך לשלוח מייל לממונים עלי" וכד') אך הם עונים לי שאני מזכיר להם שהם מחוייבים לענות לי לפי החוק.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אתה מדבר כאילו ברגע שרכב נמכר לך הוא כבר לא עומד תחת כיפת השמיים, הוא מוכנס לבועה.

 

למה צריך להחליף צמיגים ומצבר רק אתה יודע. מה הבעיה בצמיגים?

 

ברכב שלך אתה מחליף גם צמיגים כל שנה? לצמיגים שנוסעים יש יותר בלאי מאלו שעומדים.

 

מה יש לריפוד?! הוא חדש. מה קרה לו? אפילו פלוץ לא נתנו ברכב. גם לצבע לא.

 

אתה מדבר כאילו רכבים שלא נמכרים עומדים על השמש ולא בכדור הארץ.

 

ראית פעם רכב בן שנה עם צבע דהוי?!

 

ואשמח שתשלח לכך שרכב שלא נמכר תוך שנה בארה״ב מוחזר ליצרן לפירוק.

פורסם

אין דינו של רכב נוסע כדינו של רכב שעומד ללא תזוזה:

- רכב שעומד לפרק זמן ממושך, מעוות את מבנה הצמיג מפני שמשקל הרכב מפוזר עפ"י נקודה ספציפית בצמיגים.

- גם לסוללות שאתה קונה בסופר, יש חיי מדף.

 

בורות אינה תירוץ לטיפשות...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

גם תסביך אנאלי לא.

 

בוא תראה לי איפה החוק הזה של פירוק רכבים אחרי שנה?

 

וספר לי איפה המצברים האלו שהולכים לעזאזל אחרי שנה והצבע והריפוד?!

 

זה שאתה מתעקש על זה לא הופך את זה לנכון, מכיוון שלא מעט מכוניות נמכרות כך והכל בסדר אז כנראה שאין באמת בעיה. חוץ מתסביכים והתחכמות יתר של כל מיני ״אובר חוכמים״ למיניהם שחושבים שהם יודעים יותר טוב מכולם

פורסם
מצד שני אלבר קונים עשרות (אולי מאות?) רכבים בלי הצורך באולם תצוגה, רכבי הדגמה (בנוסף כל ההוצאות הנלוות לרכבי הדגמה), נציגי מכירות, שוטפים, מוסרים וכו'.

לא יודעת כמה יוצאת העלות הכוללת של כל אלה שמועמסת על כל יחידה שנמכרת ללקוח פרטי, אבל אני כן רואה הגיון בפרשי מחירים בין מכירה לציי רכב לבין מכירה לפרטים.

את רואה הגיון בפער של למעלה מ-20% במחיר ?

אני רואה קומבינה על גבו של הלקוח הפרטי

משהו בסגנון של בוא נתפרע על הפרטיים בגלל שאצל חברות הליסינג אנחנו לא מרוויחים מספיק.

המתמטיקה פשוטה : אם סמל"ת או דלק מוטורס לא היו עובדות עם חברות הליסינג אין ספק

שמחיר ה-XV והמאזדה 3 ללקוח הפרטי היה זול משמעותית....

פורסם
לכל בעלי סובארו אימפרזה החדשה מה לא מרגיז שאין טיפטרוניק??

 

מה לא מרגיז? מי משתמש בזה בכלל.

אתה רוצה ידני, קנה ידני!

פורסם

לדעתי טיפטרוניק זה דבר מאוד שימושי ולא מובן לי למה סובארו בחרו לבטל את זה באימפרזה החדשה ( אגב בB3 היה קיים טיפטרוניק סתם ככה שתדע) התוצאה לדעתי ממש ממש לא טובה 2014-subaru-forester-2-5i-touring-cvt-gear-shift-xmode-1500x991.jpg

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

מעניין איך מגבילים הילוכים להילוך 2 או 3? בקורולה הישנה שלי לא היה טיפטרוניק והיה לי כפתור O/D OFF שהיה מוריד בירידות להילוך שלישי ובירידות תלולות היה את ה2 שהיה עוזר בבלימת מנוע.

מעניין איך מבטלים פה O/D אני לא רואה כפתור או משהו.

 

אגב,

גם אני לא מוצא שימוש לטיפטרוניק כל נהג בגיר אוטומט שראיתי לא נגע בידית(חוץ מבלימת מנוע בירידה שאפשר כמו שאמרתי לעשות גם בלי).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אין לך איך להגביל 2 או 3 ולבטל OD כי אין כאלה בגיר רציף. לרוב יש מצבים כמו L וכו' לירידות או צרכים דומים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לדעתי טיפטרוניק זה דבר מאוד שימושי ולא מובן לי למה סובארו בחרו לבטל את זה באימפרזה החדשה ( אגב בB3 היה קיים טיפטרוניק סתם ככה שתדע) התוצאה לדעתי ממש ממש לא טובה [ATTACH=CONFIG]427318[/ATTACH]

 

האימפרזה החדשה כל כך עגלה, שגם אם היה טיפטרוניק היית מתייאש עד שהיה צריך להעביר הילוך בקצב הצב שהרכב הזה מאיץ :-P

פורסם
ברכישה דרך מוטורי, האם יש אפשרות לדעת האם המכונית "טרייה"?

אני מניח שיש לא מעט מקרים הבם מדובר במכוניות שנמצאים יותר משנה בארץ, וזה אחד מערוצי ההפצה כדי להעיף אותם מהמלאי, אך אני מניח שיש מקרים בהם נמכרות גם מכוניות "טריות" יחסית.

כן, אפשר. הנציגים שלנו יוכלו להגיד לך מתי המכונית עלתה לכביש (כלומר עברה רישוי בישראל) בשיחת טלפון.

בחלק מהמקרים הרכבים שאנחנו מציגים באתר הם רכבים ממלאי קיים ובחלק מהמקרים מזמינים אותם מהיבואן לאחר שמתקבלת הזמנה מהלקוח. במקרה השני יכול לקחת גם 21 ימי עסקים עד קבלת הרכב, במקרים חריגים גם יותר. בחלק הראשון מדובר ברכבים שכבר עלו לכביש ויש להם רישוי כך שהם זמינים לרכישה מיידית. אנחנו נפנה אותך לסניף שבו נמצא הרכב הספציפי שאתה רוצה לרכוש (נניח XV מנוע 2,000 סמ"ק רמת האבזור פרימיום בצבע כחול), תוכל לראות את הרכב פיזית ואז להתקדם בעסקה.

 

אגב, יש לנו לא מעט לקוחות שרוצים את הרכב שלהם באספקה מיידית ומעדיפים לרכוש רכב שכבר עלה לכביש לפני חודש, העיקר שיהיה בצבע שהם רוצים, באספקה מיידית ובמחיר טוב.

פורסם

מר מוטורי - כנראה לא הבנת שתאריך העליה לכביש הוא פיקציה ובגדול לא ממש מעניין. השאלה שנשאלה היא לא לתאריך העליה לכביש, אלא לגבי תאריך הייצור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...