Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

שאלה, אשמח לדעת מהיכן לרכוש מנורות לדים לתקרת הרכב + מנורות בצבע לבן/כחול לפנסי הרכב בחזית במחיר נורמלי, אשמח לדעת מהיכן, חוץ מחו"ל, אם יש מקום בארץ במרכז.

 

תודה !

עריכה אחרונה על ידי ozal5
פורסם
שאלה, אשמח לדעת מהיכן לרכוש מנורות לדים לתקרת הרכב + מנורות בצבע לבן/כחול לפנסי הרכב בחזית במחיר נורמלי, אשמח לדעת מהיכן, חוץ מחו"ל, אם יש מקום בארץ במרכז.

 

תודה !

 

תשלח הודעה בפרטי אני יגיד לך .

פורסם

עדכון נוסף רביעית הגנטים שקניתי עברו ניקוי יסודי והורכבו..

מגנט 14 עברתי לגנט 15 עם צמיגי good year.

את ההבדל הרגשתי ישר קצת מרגיש יותר גבוה , בפניות אני מרגיש הרבה יותר יציב והאוטו יושב הרבה יותר טוב בכביש . בנוסף שאני בבמפר האוטו לא נוגח בכביש..

הפנס הדהוי הק69cd129cec8b6302c432cc0743eedfd5.jpg9c6463bdc9d6616fdaf5e41f8d32e7e3.jpg012fe35a6609fc7dcf8a5e2bb6c30897.jpgfabeed77b0fc7b00a0a58ba097a695a4.jpg990db8c11ac29accf5a141820d80cf88.jpg865400fde0a7e08240c1d37f8b0d90ac.jpgדמי והאחורי השבור הוחלפו כמו שציינתי קודם והחלפתי את המנורות לסטים חזקים יותר .

בחודש הקרוב כנראה ההתעסקות תיהיה בפאן הקוסמטי יותר.

290ff65c1421f213d99c55a0bc7fdc2f.jpgaf035538e386cb35c2b3eb2a5362156b.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ואוו איזה שינוי אדיר ! ,

כל הכבוד על ההשקעה המשך כך עוקב אחרי השרשור אחלה מהפכה עשית לאוטו .

את האמת שאני שוקל כבר כמה זמן על פיג'ו 206 ידני ,

איך הוא מבחינת אוטו ? איזה תקלות ידועות יש ? איזה שנה האוטו שלך ואיזה שנה מומלצת להביא ?

תוכל לספר עוד קצת על כל מיני חסרונות של האוטו אולי תצליח לשכנע אותי סופית להביא אחת

ולא להיות בהתלבטות סופית .

מבחינת ביטוח היא יקרה ? טיפולים טסטים יש לך מושג ?

פורסם
ואוו איזה שינוי אדיר ! ,

כל הכבוד על ההשקעה המשך כך עוקב אחרי השרשור אחלה מהפכה עשית לאוטו .

את האמת שאני שוקל כבר כמה זמן על פיג'ו 206 ידני ,

איך הוא מבחינת אוטו ? איזה תקלות ידועות יש ? איזה שנה האוטו שלך ואיזה שנה מומלצת להביא ?

תוכל לספר עוד קצת על כל מיני חסרונות של האוטו אולי תצליח לשכנע אותי סופית להביא אחת

ולא להיות בהתלבטות סופית .

מבחינת ביטוח היא יקרה ? טיפולים טסטים יש לך מושג ?

טיפולים במוסך מומחה 400 + העברת טסט

מורשה משהו כמו 500

חלקים זולים רצח לדוגמא קלאצ 600 שקל.

רדיטאור 600 כולל הרכבה

לגבי תקלות לא יצא לי להיתקל ברוח השם.

מה שכן אני יודע שיש תקלות בחיישנים של הרכב ובסקלה , ושהגיר האוטומט חרא .

סכה האוטו קטן ומפנק לשנה שלו 2003 ציפיתי להרבה פחות וממליץ בחום אם תמצא אחת שמורה.

תחזוקה של מים ירוקים ושמן חשוב ברכב.

ובנוסף מידת הגנטים שעליתי שיפרה המון את האחיזה לא יודע אם בגלל הצמיג האיכותי או הגנאט אבל יש שיפור משמעותי.

אם תקנה ביום מן הימים ממליץ על ה1600 ובכלל תהנה מכל רגע הבעיה שקשה למצוא שמורות .

פורסם
טיפולים במוסך מומחה 400 + העברת טסט

מורשה משהו כמו 500

חלקים זולים רצח לדוגמא קלאצ 600 שקל.

רדיטאור 600 כולל הרכבה

לגבי תקלות לא יצא לי להיתקל ברוח השם.

מה שכן אני יודע שיש תקלות בחיישנים של הרכב ובסקלה , ושהגיר האוטומט חרא .

סכה האוטו קטן ומפנק לשנה שלו 2003 ציפיתי להרבה פחות וממליץ בחום אם תמצא אחת שמורה.

תחזוקה של מים ירוקים ושמן חשוב ברכב.

ובנוסף מידת הגנטים שעליתי שיפרה המון את האחיזה לא יודע אם בגלל הצמיג האיכותי או הגנאט אבל יש שיפור משמעותי.

אם תקנה ביום מן הימים ממליץ על ה1600 ובכלל תהנה מכל רגע הבעיה שקשה למצוא שמורות .

נשמע מעולה , אבל משום מה שמעתי יש הרבה בעיות חשמל באוטו הזה יש לך מושג לגבי זה ?

וכן אני יושב ביד 2 ולא מוצא כלום עד שאני מוצא משהו זה בלי סאן רוף ופנסי ערפל ,

או שאני מוצא פתאום אחת 3 דלתות קצת מבאס ..

יקח לי המון זמן למצוא אחת שמורה באמת .

 

ומה עם עדכון לגבי האוטו ? לא היה שום דבר חדש שעשית ?

פורסם

3 דלתות קשה למצוא עם סאן רוף ןשמורה רשמתי לך על הבעיות שאני מכיר חיישנים בדרל כלל וסקלה

אני לא נתקלתי בבעיות עדין הכל תלוי לגבי התחזוקה

ולגבי עדכון יש עוד עדכונים אפרסם בימים הקרובים.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

התחלתי את חידוש הפנים של הרכב מבפנים בעיקר שאיבה וניקוי של השטיחים , הברקה של הפלסטיקה שוב פעם , ניקוי גג וכל מה שראיתי על הדרך הספקתי לשאוב רק חצי רכב כי השכנים התלוננו על רעש.

השתמשתי ב apc של מגוריס שמשאיר ריח הרבה יותר טוב משל השופרסל שואב אבק רטוב יבש ,מברשת לשטיחים , חומר לפלסטיקה חדש שהבאתי.uploadfromtaptalk1440860343261.jpguploadfromtaptalk1440860368280.jpguploadfromtaptalk1440860385189.jpguploadfromtaptalk1440860404751.jpguploadfromtaptalk1440860419542.jpguploadfromtaptalk1440860441077.jpguploadfromtaptalk1440860463328.jpg

פורסם

קצת תמונות של אחרי ,...... התכנון הוא לסיים את השאיבה בשבוע הקרוב ואז לחזור שוב פעם על כל התהליך על מנת להגיע לתוצאה טובה יותר ואחכ ... לקנות ריפודים לפנים הרכב . תפירה להגה וכמה שיפצורים נוספים עושים דרכם אל ישראל.

uploadfromtaptalk1440860612931.jpguploadfromtaptalk1440860628275.jpguploadfromtaptalk1440860645135.jpguploadfromtaptalk1440860659630.jpguploadfromtaptalk1440860672724.jpguploadfromtaptalk1440860685436.jpguploadfromtaptalk1440860700172.jpguploadfromtaptalk1440860718564.jpg

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון נוסף חיכיתי לקצת כסף , והמון דברים מאיבי ....

חלק בתהליכים עדין אבל הרוב לקראת סיום.

נעילה מרכזית קניתי אך עדין לא התקנתי

הגג אצלי היה דהוי בקטנה הזמנתי קרבון ועשיתי לו ציפוי סכה יצא תוצאה מדהימה , משתלב יפה עם הגג הפנורמני ונראה הרבה יותר טוב גם עם העבודה לא 100 ממליץ בחום .

אם השאריות קרבון ציפיתי את האמצע של החלונות רק הפשלה שחסר לי עדין ריבוע אחד אבל נשלים עם הזמן...

ריפודים הזמש של הרכב היו לא נוחים , מרגישים דביקים כאלה ומסריחים וגם קשה לנקות אותם ולשאוב .... למרות שניקיתי ושטפתי בכל מקרה גם את הצבע שנאתי , קניתי ריפודים hr והתקנתי ... נראה כמו רכב חדש תחושה שונה לגמרי.

כיסוי בתפירה להגה הזמנתי מאיבי 2 אחד היה קטן התחלתי לתפור והתפגרתי אז נתתי לחברה שלי לתפור , תאמת הייתי מופתע נוח ברמה אחרת ונראה פצצה ביחס למחיר .

קסנון הזמנתי h4r אור גבוה ונמוך שהם קסנון עלה לי בסביבות 150 הרכבתי את המנורות בפנסים החבאתי את הממירים ובעתיד אני יחביא אפילו יותר טוב .... לגבי התוצאה לא יודע איך לא עשיתי את זה עד היום מאיר פי מאה יותר חזק וברור .

קצת מכניקה , בעזרת אחד מחברי הכנופיה קניתי כל מה שצריך לטיפול 10 אלף שגרתי והחלפנו הכל לקח משהו כמו 3 שעות לא הייתי מסתדר בלעדיך אז ממש תודה לשי ממליץ בחום.

בנוסף היה צורך גם ברפידות אז התקנתי רפידות של ראמסה סכה יצא לי כל הסיפור 480 שקל .

וניתן קצת לתמונות לדבר.


×
×
  • תוכן חדש...