Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזו ערכת קסנון הרכבת?

העברת גם את הצמת ריליי הענקית של הקסנון או שיש לך סט ללא צמה?

אשמח לקצת פרטים..

בכלליות, רכב יפה מאוד והשקעה אדירה, רק תעשה טובה ותוריד את השפריצרים...

השפריצרים לא דולקים רוב הזמן אני משתמש בהם להבהב לחבר שאני מחכה לו חחחח. והשחורים סתומים וישנים אז הם עדיפים מבחינת עבודה.

לגבי הקסנון הוא הגיע עם הצמה החבאתי את הכל במקומות נסתרים והרכבתי , לגבי מה שקניתי זה סתם משהו שהיה נראה טוב באיבי אז לקחתי פעם ראשונה שאני קונה קסנון ואני ממש מרוצה.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אורון תתחדש!

אני גם בעד קסנון, פשוט אין לי מושג כמה זה תורם.

אבל במקרה של הפנסים שלך אתה רק תסנוור את הסביבה - לפחות תחליף לעדשות.

פורסם
אורון תתחדש!

אני גם בעד קסנון, פשוט אין לי מושג כמה זה תורם.

אבל במקרה של הפנסים שלך אתה רק תסנוור את הסביבה - לפחות תחליף לעדשות.

קניתי קסנון לרפרקטור ככה שיש רפלקטור כפול והפנס מחוספס לא מסנוור.... ובקרוב אני רוצה לקנות פנסי עם עדשה ואנגל אייז .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קל לקראת החורף קצת ווקס אוטם ניקוי והברקת צמיגים , גנטים על הדרך גם פנס אחורי שסדקתי בטעות החלפתי .

ועוד כמה שטיות ....

דבר נוסף שעשיתי זה פירקתי חלקים מסומים ברכב דלת קונסולה , בגאז ועוד באזור ליד הידית הילוכים ובודדתי את האזורים בצמר בידוד של מיזוג אוויר , זה לא צמר גפן ! וזה חסין אש לפי התקנים לפחות ...

המטרה העיקרית היא למנוע קרקושים ואולי לשפר את איכות המוזיקה אם זה יתרום במשהו.

uploadfromtaptalk1446382016077.jpg

uploadfromtaptalk1446382140587.jpguploadfromtaptalk1446382146018.jpguploadfromtaptalk1446382155675.jpguploadfromtaptalk1446382165654.jpguploadfromtaptalk1446382174528.jpguploadfromtaptalk1446382187500.jpguploadfromtaptalk1446382198437.jpg

פורסם
ניסית להדליק את הצמר הזה? :lol:

אגב למה לא חומר בידוד ייעודי נגיד של Dynamat?

כי זה רכב זול לשנה הקרובה שנתים גג ואז מיאטה כנראה חחח וגם אני לא רוצה להשקיע יותר מדי ויריות איטום עולות מלא כסף ואני לא רואה לנכון לבזבז על זה יש דברים אחרים לפני ברשימה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון נוסף התמונות ידברו בעד עצמם ....

תא המנוע שעממם קצת אז חידשנו אותו בדרך יצירתית. נעדכן בהמשך לגבי העמידות ...

סכה פירקתי את הכל על הדרך ניקיתי גם את כל השמן מהמכסה שסטומים , ניקיתי הכל עם סבון כלים ואחכ במקום שיוף סנט מוריט והתוצאה מושלמת. הצבע חלק לגמרי בלי בועות כלום .

uploadfromtaptalk1447738807464.jpguploadfromtaptalk1447738816997.jpguploadfromtaptalk1447738823827.jpguploadfromtaptalk1447738831105.jpguploadfromtaptalk1447738838980.jpguploadfromtaptalk1447738847679.jpguploadfromtaptalk1447738856186.jpguploadfromtaptalk1447738863595.jpg

פורסם
אני מנשר שלח לי את הפאלפון שלך בפרטי נדבר.

שלום! אהלן, אני גם חדש בתחום הרכב, נהג צעיר חדש שמתעניין ברכבים .. יש לי דייהו לאנוס ואני לא כל כך מבין הרבה, אם זה בסדר מצידך אשמח גם להצטרף, לעבוד וללמוד. אני מהקריות.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם
שלום! אהלן, אני גם חדש בתחום הרכב, נהג צעיר חדש שמתעניין ברכבים .. יש לי דייהו לאנוס ואני לא כל כך מבין הרבה, אם זה בסדר מצידך אשמח גם להצטרף, לעבוד וללמוד. אני מהקריות.

 

תבוא בכיף אבל מה אתה רוצה ללמוד? ,יש מחר מפגש בקניון חיפה ב4 תבוא

פורסם
תבוא בכיף אבל מה אתה רוצה ללמוד? ,יש מחר מפגש בקניון חיפה ב4 תבוא

בגדול כל דבר שאני אראה שאנשים אחרים עושים אני אלמד ממנו משהו. אפילו טיפולים בסיסיים, החלפת פילטרים, החלפת מנורות. כל דבר יתן לי נסיון.

מחר האמת שאני במשמרת במד"א אבל בהמשך יהיה אפשרי. רק אחרי שכתבתי את ההודעה שמתי לב שהבחור הקודם פנה אליך לפני חצי שנה.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נמאס מידית ההילוכים המקורית , השק היה קרוע בקטנה מהרגע שקניתי הבאתי אחד שלא מתאים ונמאס אז קניתי חדש[emoji3]

הפירוק של הידית המקורית לא קל לקח לי כמעט שעה כולל להתאים את השק כמו שצריך הכל יצא שלם חוץ מהתושבת של הידית שיצאה ב2 חלקים אבל עדין תפקדה כמו שצריל עד שהגיע הידית החדשה -

לא נחפור ונעבור לתמונות .

uploadfromtaptalk1455712684922.jpguploadfromtaptalk1455712694951.jpguploadfromtaptalk1455712704986.jpguploadfromtaptalk1455712718006.jpguploadfromtaptalk1455712729608.jpguploadfromtaptalk1455712742429.jpguploadfromtaptalk1455712755185.jpg

והמידית החדשה שהגיע היום -

uploadfromtaptalk1455712780826.jpguploadfromtaptalk1455712795492.jpg

בין היתר המיסב לחץ שלי גמר תפקיד ובמקרה הזה הקלאצ היה גם גמור (קשה מאוד) ואם מחליפים מיסב מחליפים כבר הכל אז קניתי באופן פרטי קלאצ מקורי של וולאו , מחזירי שמן של הציריות , מחזיר בין הגיר למנוע , 3 בקבוקי שמן גיר מקורי בעלות של מחיר נמוך משאר החניות שמצאתי אשמח להמליץ בפרטי למי שירצה ביררתי בין המוסכים לגבי התקנה בסוף מצאתי מוסך נחמד שגם נותן אחריות למרות שזה לא חלקים שלו , וגם עשה עבודה יפה מאוד , שירות ויחס מעולה . לא הייתי בתהליך ההרכבה ולכן יש לי תמונות רק של המוצרים הישנים אבל אין טעם לעלות.


×
×
  • תוכן חדש...