Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

100ממת!

בתור בעלים של 206, חייב לציין שלמרות שהרכב עוצב אי שם בשנות ה90, עדיין העיצוב הוא מהמוצלחים ביותר!

גם אחרי כל כך הרבה שנים, עדיין פשוט כיף להסתכל על 206 למינהם על הכביש.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

כנל אני מאוהב בצורה של הרכב , הבאסה שלי קצת שהיא לא 1600 חוץ מזה באמת רכב מדהים תודה לכולם יש עוד כמה דברים בדרך בפרויקט הזה שאני מתחנן קצת מכני ועוד קצת קוסמטי פינישים קטנים ותיקונים למיניהם .

פורסם

לא רוצה לבאס אבל הכיסוי להגה נראה ממש רע ובנוסף לא בטיחותי בעליל.

פורסם

יפה מאוד, תמיד תהיה לי פינה לפיג'ו 206...הרכב הראשון שהיה לי .

עיצוב יפהפה. אהבתי את המושבים איפה רכשת אותם?

על כיסוי ההגה הייתי מוותר.

פורסם

איזו ערכת קסנון הרכבת?

העברת גם את הצמת ריליי הענקית של הקסנון או שיש לך סט ללא צמה?

אשמח לקצת פרטים..

בכלליות, רכב יפה מאוד והשקעה אדירה, רק תעשה טובה ותוריד את השפריצרים...

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

תאמת שכן אני צריך חתיכה קטנה כי חסר לי לחלק אחד של החלון אשמח לקנות מאשר לחכות באיבי עם זה מתאים בגוון.

לגבי התפירה לא מסובך אבל משעמם נתתי לחברה שלי לעשות את זה וזה עלה לי בנורת בדוק מנוע כיוון שסובבה את ההגה הרבה פעמים ועשתה את זה בכיבוי והתנעה בשניה אז היא העמיסה על המנוע בכל מקרה בתמונה זה הכיסוי לפני התפירה הוא ממש נוח הוא לא סופג זהה וממש מרגיש איכותי והרבה יותר טוב מההגה הבלוי שהיה לי.

פורסם
יפה מאוד, תמיד תהיה לי פינה לפיג'ו 206...הרכב הראשון שהיה לי .

עיצוב יפהפה. אהבתי את המושבים איפה רכשת אותם?

על כיסוי ההגה הייתי מוותר.

היה מבצע באוטו דיפו בהתחלה ראיתי אותם התלהבתי אמרתי נקנה בהזדמנות פתאום המוכר בא עושה זה במבצע 200 שקל אז לקחתי..


×
×
  • תוכן חדש...