Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי,

אני חדש פה (חדש גם בתחום הרכב קיבלתי רשיון לפני חודשיים) ויש לי פיג'ו 206, אשמח אם תפרט איך בוצעו השיפורים? כלומר פרסמת שהמנוע נוקה / חידוש פלסטיקה איך עשית את זה באילו חומרים וכו' - קישורים מאוד יעזרו - שלי נמצאת במצב מזעזע מבחינת מראה (מבחינה מכנית היא עשתה רק 70K אז שווה להשקיע :-) ומה שאתה עשית נותן לי חשק להתחיל להזיז בה משהו (באמת עבודה מדהימה עוקב אחרי השרשור), מצרף מונה אשמח לכל המלצה מכל אחד, תודה רבה.

[ATTACH=CONFIG]425603[/ATTACH]

 

מאיזה אזור אתה?

ותודה רבה לכולם יש עוד עדכון

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי,

אני חדש פה (חדש גם בתחום הרכב קיבלתי רשיון לפני חודשיים) ויש לי פיג'ו 206, אשמח אם תפרט איך בוצעו השיפורים? כלומר פרסמת שהמנוע נוקה / חידוש פלסטיקה איך עשית את זה באילו חומרים וכו' - קישורים מאוד יעזרו - שלי נמצאת במצב מזעזע מבחינת מראה (מבחינה מכנית היא עשתה רק 70K אז שווה להשקיע :-) ומה שאתה עשית נותן לי חשק להתחיל להזיז בה משהו (באמת עבודה מדהימה עוקב אחרי השרשור), מצרף מונה אשמח לכל המלצה מכל אחד, תודה רבה.

[ATTACH=CONFIG]425603[/ATTACH]

תודה רבה לכולם, לגבי הלדים השתדל לשלוח קישור .

ומאיזה אזור אתה אולי אפילו נפגש ונעבוד ביחד...

פורסם
תודה רבה לכולם, לגבי הלדים השתדל לשלוח קישור .

ומאיזה אזור אתה אולי אפילו נפגש ונעבוד ביחד...

תודה, אני מחיפה

פורסם

uploadfromtaptalk1432970704183.jpguploadfromtaptalk1432970737579.jpguploadfromtaptalk1432970773255.jpguploadfromtaptalk1432970793009.jpguploadfromtaptalk1432970828133.jpguploadfromtaptalk1432970904729.jpguploadfromtaptalk1432970958833.jpg

עדכון נוסף דלתות אחוריות של הרכב פורקו, עברו שטיפה ,apc ולסיום נטורל שיין.

על הדרך לפני הפוליש שאבצע לרכב עשיתי ניסוי על הכנף.

התחלתי עם fg400 ,sf4500 וקס של cg מצולם בתמונות., מכונת da מגס ולסיום סנוקס bsd.

העבודה התבצעה עם פדים של לייט קאנטרי.

)ממליץ בחום על הפד הידני השחור הרבה יותר נוח ממכונה.

פורסם

אחי עבודה יפה , כל הכבוד ! , רואים שהשקעת הרבה מאוד על הרכב.

אני אשמח לדעת (אתה לא חיב לענות על זה אם לא בא לך ) כמה בסוף עלה לך כל העבודה שעשית על הרכב ( הרכב עצמו , רכיבים , ניקויים , שיפורים וכ'ו.. ) ?

בנוסף אם אתה ממליץ על הרכב הזה לצעירים מהניסיון שלך?

פורסם (נערך)
אחי עבודה יפה , כל הכבוד ! , רואים שהשקעת הרבה מאוד על הרכב.

אני אשמח לדעת (אתה לא חיב לענות על זה אם לא בא לך ) כמה בסוף עלה לך כל העבודה שעשית על הרכב ( הרכב עצמו , רכיבים , ניקויים , שיפורים וכ'ו.. ) ?

בנוסף אם אתה ממליץ על הרכב הזה לצעירים מהניסיון שלך?

כעקרון עדין לא התחלתי להשקיע שקל על הרכב , הכל היה לי מפעם מרכב קודם או שקניתי מזמן לכל מיני דברים. הדבר היחיד שקניתי זה קליפסים לדלתות באיזה 10 שקל אבל עדין לא הגיע.

בכל מקרה אני ממליץ על הרכב חסכוני וכרגע גם אמין, בנוסף במקרה ויהיה לך תקלות תוכל לתחזק אותו בקלות לבד אפילו. וגם האבזור והנוחות יחסית לשנתון נמוך מספקים מאוד אם זה תא מתחת למושב, תא כפפות גדול + תאורה , ערפל, הגה מתכוונן , רשת בתא מטען וכו...

אם תמצא 1600 במצב טוב לך על זה הרבה יותר מ1400 .

עריכה אחרונה על ידי oran corolla
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון נוסף בפנאל של המיזוג אוויר היה שרוף נורה אז ניצלתי כבר את ההזדמנות והחלפתי את המנורות שם ללדים...

השלב המתוכנן הבא מערכת ראש חדשה,2 מגברים , סאב ובנוסף לקומפוננט רמקולים אחורים .

ולגבי השטיח רצפה של הרכב הוא לא במצב הכי רע אבל קשה לי לקבל את העובדה שהוא מלוכלך אם אבק אז התכנון או לקנות התקן למכונה עם מברשת מסיבית או לפרק הכל לשטוף ולהחזיר...

uploadfromtaptalk1434429334738.jpguploadfromtaptalk1434429348853.jpguploadfromtaptalk1434429357085.jpguploadfromtaptalk1434429364754.jpguploadfromtaptalk1434429370874.jpg

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון נוסף

uploadfromtaptalk1437059038234.jpg

רבייעית גנטים וזוג פנסים אחורים ניקנו + צמיגים של good year.

שהחלו ניקוי על מנת להחזיר אותם לחדשים.

הגנאט הוא הגנרט המקורי של הxs ובנוסף עולים מידה מ14 ל15.

על הדרך גם אחד הפנסים היה דהוי מבפנים אז נקנה זוג קדמי חדש ...

ובוצע מתג חשמל לתאורת לד של השפריצרים.

ותאורת רגלים עם פתיחת דלתות..uploadfromtaptalk1437059235389.jpguploadfromtaptalk1437059241566.jpguploadfromtaptalk1437059259049.jpg

uploadfromtaptalk1437059087034.jpguploadfromtaptalk1437059095556.jpguploadfromtaptalk1437059105978.jpguploadfromtaptalk1437059114587.jpg

פורסם (נערך)

לוחית רישוי חדשה נקנתה גם כי הקדמית נפלה משום מה חחח,

המנורות הוחלפו לצהובות עקב טסט ועכשיו גם הרכבתי סטים חדשים של תאורה לבנה השתדל לעלות תמונות בלילה

פנס אחורי הוחלף גם . וכנל לגבי הקדמי...

ואחרי הניקוי של הגנטים מחכה לרכב פוליש ווקס מפנק .

וניקוי פנים קפדני.

הקליפסים בדלתות הוחלפו בחדשים כדי למנוע קרקושי פלסטיק . וכל הפלסטיסקה עברה פירוק וניקוי עם apc ונטורל גל...

uploadfromtaptalk1437059454045.jpguploadfromtaptalk1437059507744.jpg

עריכה אחרונה על ידי oran corolla

×
×
  • תוכן חדש...