Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פתרון לשניכם - תתחתנו.

עובדה שזה עובד :lol:

הרכב שלי רשום על שם אבא שלי :roll:

להתחתן? בגיל 22? לא לפני 26-27.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון קל בנושא הלדים ...

מקדימה המנורה שנדלקת עם פתיחת הדלתות , היא מסוג t10 וקטנה מאוד החלפתי אותה ללד אבל לא הסתפקתי .

הבעיה העיקרית היא שהבית מנורה יוצא קומפלט ואין דרך לשים פלטה .

פירקתי את הבית ולאט לאט עם פן הפרדתי בין הבית לפלסטיק שמתי את הפלטה שיושבת בול כאילו נועדה לזה.

כנל בבגאז המנורה הייתה חלשה מדי בנוסף אליה חיווטתי עוד 2 פלטות אחת בכל צד .

תמונות של האור בלילה אצלם עוד מעט שיחשיך.

uploadfromtaptalk1432485163624.jpguploadfromtaptalk1432485184656.jpguploadfromtaptalk1432485212342.jpguploadfromtaptalk1432485241741.jpg

פורסם

נה.. סתם עגלה :-D תתחדש!!

אהבתי את התמונה האחרונה עם שדרוג נורת הסלון, יש לך קישור לכזה בצבע אמבר/צהוב?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

תודה רבה לכולם...

עוד עדכון תמונה של המנורות בלילה + ערפל שהיום הוספתי תמונות בלילה

ובנוסף פירקתי את הדלתות על מנת להחליף את הרמקולים הזקנים שהתפוררו לי שם ואת מקומם מחליף כרגע קומפונטט בוסטון s60.

ועל הדרך ניקוי של הדלתות שטיפה, apc ונטורל שיין.

 

uploadfromtaptalk1432651947430.jpguploadfromtaptalk1432652058369.jpguploadfromtaptalk1432652073477.jpg

פורסם

אפשר בבקשה לינק ללד ששמת בתוך הרכב?

גם אצלי ממש חסר אור וזה אחלה של פתרון!

תתחדש ותהנה :)

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

עדכון נוסף

תא מנוע עבר ניקוי קל

מנורות ערפל הוחלפו

חיווטתי את השפריצרים שעושים אור אבל זה לא משהו בכלל אז הורדתי ..

פירקתי את הפילטרים ברכב ניקיתי אותם בינתים בעזרת מפוח . עד הטיפול , והקופסא של הפילטר אוויר הייתה סדוקה קצת אז אטמתי אותה מחדש כדי למנוע מחלקיקים להיכנס למנוע.

בנוסף מילאתי גז במזגן ועכשיו הכל נוסע עובד ותקין.

uploadfromtaptalk1432788158176.jpguploadfromtaptalk1432788217420.jpguploadfromtaptalk1432788158176.jpguploadfromtaptalk1432788247597.jpguploadfromtaptalk1432788259430.jpguploadfromtaptalk1432788276067.jpguploadfromtaptalk1432788310196.jpguploadfromtaptalk1432788310196.jpg

פורסם
[ATTACH]425545[/ATTACH]

 

היי,

אני חדש פה (חדש גם בתחום הרכב קיבלתי רשיון לפני חודשיים) ויש לי פיג'ו 206, אשמח אם תפרט איך בוצעו השיפורים? כלומר פרסמת שהמנוע נוקה / חידוש פלסטיקה איך עשית את זה באילו חומרים וכו' - קישורים מאוד יעזרו - שלי נמצאת במצב מזעזע מבחינת מראה (מבחינה מכנית היא עשתה רק 70K אז שווה להשקיע :-) ומה שאתה עשית נותן לי חשק להתחיל להזיז בה משהו (באמת עבודה מדהימה עוקב אחרי השרשור), מצרף מונה אשמח לכל המלצה מכל אחד, תודה רבה.

55555555.jpg


×
×
  • תוכן חדש...