Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי סט של מורל דוטק, ורציתי לדעת האם יש משמעות למיקום שבו אני מתקין את הקרוס ?

יש כאלה שמתקינים אותו על הדלת, ויש כאלה שמתקינים מאחור, על המגש ביחד עם המגבר. האם זה משנה ?

 

תודה

פורסם

בדלת הם עלולים להרטב.

בדלת אין אליהם גישה - לצורך כיוונים, הפיכת פאזות וכו'.

 

ככה שרצוי להתקין אותם מאחורה ליד המגבר.

SCANSPEAK

פורסם

+1 , גם במידה ותרצה להשתדרג/ לעבוד אקטיבית / לשלב רכיבים מסטים שונים בעתיד זה יחסוך לך הרצת חיווט חדש.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

זוג (פלוס ומינוס) לטוויטר וזוג למידבאס - לכל דלת התכוונת, שיתחברו לכל קרוס.

.The different between men and boys, Its the price of thier toys

----------------------------

Eclipse | ARC Audio | Eton | DC Audio

פורסם

נכון צריך לדאוג לעוד חיווט בשביל זה.

אבל זה עדיף.

מונע תקלות בקרוס, מקל על שידרוגים עתידיים, וזה לא כ"כ יקר, לדעתי שווה את המאמץ.

SCANSPEAK

פורסם

בדרך כלל אין מבחר גדול של מעברים לדלת בתחום הלא נראה לעין. תסתכל איך כרגע מועבר החיווט ולדעתי תשתמש באותו המעבר.

.The different between men and boys, Its the price of thier toys

----------------------------

Eclipse | ARC Audio | Eton | DC Audio

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

במידה ואני באמת מעביר זוג כבלים עבור התדרים הנמוכים וזוג כבלים נפרד עבור התדרים הגבוהים, האם זה בסדר להעביר כבלים בעובי שונה ?

התכנון שלי זה להעביר כבל עבה (2.5mm) עבור הנמוכים וכבל דק יותר (לא זוכר עובי) עבור הגבוהים...

פורסם

כבל בעובי 1.5 מ"מ הוא דיי והותר ,אתה יכול להעביר כבל כפול כזה וזה יהיה בסדר גמור.

מעבר לכך אם אתה לא רוצה להתקין את הקרוסים בתא המטען או בדלת ,בהרבה מכוניות ניתן להכניס

אותם באזור הקיק פאנל ,למרות שהמיקום המועדף הוא בהחלט בתא המטען שיקול שלך.

×
×
  • תוכן חדש...