Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יש בוולוו מרווח ברגים 5X108 או במילים אחרות 5X לך תמצא את המידה.

 

ומכיבן כל מה שאני רוצה זה ג'נט 17 (אני מוכן להיתפשר על ג'נט פלדה אפילו)

 

מצאתי בגוגל מתאמים מהמרווח הזה למרווחים אחרים.

אבל יש שאלה, האם אני חייב להישתמש בספייר כזה עם טבעות מירכוז? או לא חייב? מה התנאים לזה?

 

לא מדובר ברכב מסלול, זה רכב יומיומי לחלוטין לעבודה וחזרה ולקנות חלב בסופר, כן הוא משופר ואמור לתת בין 250 ל 320 כוח סוס +-

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

 

תודה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

כשזה מגיע לספייסרים כאלו, חשובה מאוד ההתאמה הטובה ואיכות הבניה שלהם כמו גם שימוש בברגים מתאימים.

וזה עוד מבלי לקחת בחשבון אם יש מקום להוצאת הגלגלים כתוצאה מהשימוש בהם.

אישית, כנראה הייתי נמנע.

 

ראה לדוגמה הסברים לגבי התקנה כזו ואילו דגשים הם נותנים שם:

http://wayalife.com/showthread.php?3927-Spidertrax-Wheel-Spacers-Installation-Write-Up

http://www.burgertuning.com/instructions/BMS_Wheel_Spacer_Install_Guide.pdf

http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1364210-Everything-You-Ever-Wanted-To-Know-About-Wheel-Spacers

 

ראה באתר הזה למטה, ישנם רכבים בעלי נתונים דומים ואולי תוכל להשיג בפירוקיה או ברשת חישוקים מתאימים:

http://www.wheelfitment.eu/car/Volvo/850%20(1993%20-%201997)/

פורסם

אם קוטר הקדח של הג'אנט גדול מזה שברכב חובה להשתמש בטבעות מירכוז בלי קשר לאופי הנהיגה!!!

 

קדח גדול מדי בג'אנט ללא טבעות מירכוז מתאימות גורמות לכך שכל העומס של משקל הרכב נופל על ברגי הגלגלים ומכאן הדרך לשבירת הג'אנט לא ארוכה במיוחד.

 

עכשיו דמיין שאתה משייט על 90 קמ"ש רגועים במהיר כשפתאום נשבר לך הג'אנט ועף מהרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, למרות שאני מבין את כוונתך ומסכים לה, האם הדבר נכון באותה רמה גם ברכבים בהם המירכוז מתבצע ע"י הברגים ולא ע"י הנאבה?

פורסם

עידן, למען האמת לא ברור לי למה צריך טבעת מרכוז למעט עניין מרכוז הג'אנט על הנאבה בתהליך ההרכבה. טבעות המרכוז הן טבעות דקיקות, עשויות פלסטיק קשיח ופריך והן לא נושאות את משקל הרכב בזמן הנסיעה.

 

איתמר

 

עריכה: בעקבות שיחה עם "אחד שמבין" וקצת חקירה ברשת, לטבעות המרכוז האלה יש חשיבות גם במהלך הנסיעה. הן אומנם לא תומכות את משקל הרכב אבל עוזרות להפחית ולשכך את התזוזות של הג'אנט על הנאבה במהלך הנסיעה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

באלפא הקדח המרכזי בגודל 58.1 מ"מ בעוד שבוולוו 65.1 מ"מ, כך שהם לא יתאימו לו.

צירפתי קודם אתר שמפרט לפחות חלק מהרכבים שלהם חישוקים מתאימים.

פורסם (נערך)
עידן, למען האמת לא ברור לי למה צריך טבעת מרכוז למעט עניין מרכוז הג'אנט על הנאבה בתהליך ההרכבה. טבעות המרכוז הן טבעות דקיקות, עשויות פלסטיק קשיח ופריך והן לא נושאות את משקל הרכב בזמן הנסיעה.

איתמר

עריכה: בעקבות שיחה עם "אחד שמבין" וקצת חקירה ברשת, לטבעות המרכוז האלה יש חשיבות גם במהלך הנסיעה. הן אומנם לא תומכות את משקל הרכב אבל עוזרות להפחית ולשכך את התזוזות של הג'אנט על הנאבה במהלך הנסיעה.

 

טבעות המרכוז משמשות ל-2 תפקידים:

1.כשמן, מרכוז הג׳אנט אל מול הנאבה במטרה למנוע ויברציות.

2.הפחתת העומס המופעל על ברגע הגלגלים על ידי יצירת נקודת עיגון מרכזית חזקה.

 

אתה צודק לגבי זה שהטבעות דקיקות אך למרות זאת יש להן משמעות בטיחותית גבוהה מאוד.

אני לא יכול לצרף לינק כי אני כותב באייפד אבל קראתי על אינספור מקרים של ג׳אנט שפשוט נעקר מהרכב בדיוק מהסיבה הזאת כולל ג׳אנטים ממותגים (קרה גם לחבר עם Forgestar F14).

 

עריכה,

 

טום בהחלט, גם ברכבים בהם המירכוז מתבצע על ידי הברגים חשוב להתקין טבעות מרכוז מתאימות בין הקדח של הג׳אנט לציר ברכב.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
באלפא הקדח המרכזי בגודל 58.1 מ"מ בעוד שבוולוו 65.1 מ"מ, כך שהם לא יתאימו לו.

צירפתי קודם אתר שמפרט לפחות חלק מהרכבים שלהם חישוקים מתאימים.

 

אכן, שכחתי שהקדח המרכזי שונה:oops:

פורסם

פחות מעניינים אותי ג'נטים של רכבים אחרים, אני רוצה משהו בסגנון של BBS RS (אפילו חיקויי). אבל במידה קצת יותר נפוצה מבחינת מרווח ברגים..

אותי מעניין נושא הספייסרים. מישהו יודע היכן ניתן ספייסרים איכותיים?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
באלפא הקדח המרכזי בגודל 58.1 מ"מ בעוד שבוולוו 65.1 מ"מ, כך שהם לא יתאימו לו.

צירפתי קודם אתר שמפרט לפחות חלק מהרכבים שלהם חישוקים מתאימים.

 

יש לפחות בעל מקצוע אחד בארץ שיכול לבצע הגדלה של הקדח המרכזי (מניסיון).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
יש לפחות בעל מקצוע אחד בארץ שיכול לבצע הגדלה של הקדח המרכזי (מניסיון).

 

מזה אני לא דואג, יש לי בעבודה מחרטה שיכולה לתפוס דברים של מטר, אז מה זה ג'נט 17 אינצ'..

איפה אפשר לקנות מתאמים איכותיים עם טבעות מרכוז?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

בהערת אגב,

 

ההמלצה הגורפת היא להתקין ג'אנטים שאינם דורשים מתאמים ועדיפות לג'אנט עם קדח זהה לציר הרכב.

פה אתה מתכוון להשתמש במתאם לברגים, שואל על ספייסרים וג'אנט עם קדח שונה מקוטר ציר הרכב.

 

הייתי ממליץ לך לשקול את העניין ולנסות למצוא ג'אנט שידרוש פחות מתאמים, זה עדיף בטיחותית.

אם כבר הלכת על מתאמים\ספייסרים, חפש כאלה של חברות מובילות ומוכרות בלבד, זה לא דבר שמתפשרים בו.

 

לסיום, אל תשכח לרכוש ולהתקין ברגי גלגלים חדשים באורך שיתאם את הסט אפ החדש ועם סגירה במומנט המתאים.

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בהערת אגב,

 

ההמלצה הגורפת היא להתקין ג'אנטים שאינם דורשים מתאמים ועדיפות לג'אנט עם קדח זהה לציר הרכב.

פה אתה מתכוון להשתמש במתאם לברגים, שואל על ספייסרים וג'אנט עם קדח שונה מקוטר ציר הרכב.

 

הייתי ממליץ לך לשקול את העניין ולנסות למצוא ג'אנט שידרוש פחות מתאמים, זה עדיף בטיחותית.

אם כבר הלכת על מתאמים\ספייסרים, חפש כאלה של חברות מובילות ומוכרות בלבד, זה לא דבר שמתפשרים בו.

 

לסיום, אל תשכח לרכוש ולהתקין ברגי גלגלים חדשים באורך שיתאם את הסט אפ החדש ועם סגירה במומנט המתאים.

 

בהצלחה.

 

זאת בעצם השאלה, איזה חברות טובות יש שמייצרות מתאמים. אין לי מושג.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

החיפושים שלך צריכים להתמקד בחברות מתמחות בשיפורי מתלים וכאלה המייצרות ג'אנטים.

 

לדוגמא, אייבך:

http://eibach.com/america/en/performance-suspension/wheel-spacers

 

H&R:

http://www.hrsprings.com/products/trak/

 

אלה 2 חברות ששמן הולך לפניהם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...