Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

I.G, תודה.

1.אני אוהב את מה ש-BL נותן לרכב שלי- התוצאה כאילו עשיתי "פוליש".

ה-BL פותח במיוחד לרכבים כהים (גם אפשר לבהירים).

החומר ניקה את הלכה + הרכב קיבל ברק ,עומק, חיים לצבע פשוט אין דברים כאלה.

 

2. ידוע, תודה.

בכול מקרה הרכב מרגיש חלק כמו טוסיק של תינוק :lol:.

 

3. העדפתי לעשות שטיפה זריזה עם ONR ולעבור לאוטם צבע.

סך הכול תפקידו העיקרי זה להגן על הצבע.

 

אני פשוט בשוק כול פעם מחדש, איך הרכב קיבל ברק, עומק וחיים לצבע מ-BL (כמו אחרי פוליש).

*לפי דעתי פשוט מוצר חובה לכול חובבן\ דיטיילר!!!

 

נ.ב:

קיבלתי לא מזמן מ-CYC את הגלייז AF TRIPPLE :-P.

כולי ציפייה להשתמש בו בפעם הבאה.

 

oryo, תודה.

1. אני משתמש ב-BL אז מה שנותן החומר הספצייפי הזה לצבע זה: עומק, ברק וחיים לצבע.

בנוסף היתרון שלו זה שהוא משאיר אחריו גם סוג של הגנה בסיסית וזה מעולה.

ה-BL עם V7 זה כמו אחים :).

 

2. אכן היום הראשון לקח לי מלא זמן כי היה הרבה מה לעשות.

היום השני גם לקח לי לא קצת זה בגלל שלא מיהרתי לשום מקום.

עד ששטפתי עם ONR פאנל-פאנל + ייבוש.

אחרי זה מרחתי באיטיות ויסודיות את האוטם צבע.

נתתי לו לשבת כ-שעה כשבאותו זמן נהנתי מהאוויר של הבוקר.

בקיצור, הכי כיף כשאין לאן למהר ועובדים על הרכב בכיף ובאיזי 8).

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הטריפל הוא גלייז על בסיס קארנובה, כלומר מעליו יגיע רק ווקס.

הוא לא מתאים לאוטמים, קח בחשבון.

(אותו עקרון של ווקס מעל אוטם, ולא להפך).

 

אור - גלייז הוא מוצר שבראש ובראשונה נועד להעניק אקסטרה ברק לרכב, מוצר שבתכלס משתמשים בו לתצוגות (בחו"ל, כי מה אנחנו שווים).

הגלייזים שאנחנו משתמשים בהם כאן בפורום, הם לרוב מוצרים הייבריד, שמשלבים כמה אלמנטים.

המוצרים האלה (srp/tripple/blacklight) נקראים בגדול AIO או all in one.

הם מעניקים הגנה (קטנה מאוד), יכולת חיתוך סופר קטנה שנועדה לנקיון של הפח נטו, ופילרים, שנועדו למסך באופן זמני סווירלים עד כמה שניתן.

לכל גלייז יש את הפלוסים והמינוסים שלו, כבר רשמתי בעבר שזאת תורה בפני עצמה.

אבל בגדול זה דיי מסכם את עניין הגלייז.

מעל גלייז תמיד תגיע הגנה איכותית יותר (אוטם/ווקס).

 

בגדול בחלק מהקהילות בחו"ל, הפדאנטים הרציניים רואים בגלייזים ו-aio כצ'יטינג, כי שוב, המיסוך והברק הוא באופן זמני.

אך למי שאין זמן/יכולת/כסף לבצע פילוש כזה או אחר כל תקופה, או על אחת כמה וכמה, רכבים שעברו יותר מידי פילושים ועובי הלכה שלהם נמוך מידי לעוד גילוח, גלייז הוא מוצר מושלם.

אני משתמש ב-srp כבר כמה שנים טובות, אחרי שעברתי לא מעט גלייזים מחברות כאלו ואחרות, ומבחינתי הוא המוביל בתחומו.

והזול מסוגו :)

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

תודה על ההסבר המפורט.

על הרכב שלי יש אופטיקואט (שבוצע לאחר פוליש), אך המציאות היא המציאות וכמובן שיש גם סוורילים (לא בטירוף, אבל יש).

אני יודע שאופטיקואט די מניוק לחומרים אחרים, ושאוטם צבע / גלייז שמיושם על אופטיקואט לא יחזיק כמו מה שהוא היה מחזיק בנוהל.

בכל מקרה, חסר לי איזה פיניש לאחר ייבוש הרכב. כרגע אני משתמש בSONAX BSD בתור DRYING AID אבל אני לא ממש מרוצה, כשאני מיישם אותו תמיד יש סימני מריחות ו/או נקודות קטנות על פח הרכב (ייתכן שהיישום שלי שגוי? משתמש בבאפינג קוריאנית, עובר פאנל פאנל כאשר אני משפריץ מעט על הפאנל ומעט על המגבת, לעיתים ניסיתי לחסל מריחות עם מגבת באפינג יבשה לאחר האפליקציה).

האם יש לך המלצה שתתאים לי: רכב כהה, שטיפה/מטליות 1-2 פעמים בחודש באופן קבוע, מחפש חומר ליישום לאחר ייבוש שייתן ברק / מראה רטוב ויחזיק מקסימום זמן עד הטיפול הבא (כאמור - כל שבועיים/שלושה ככה)? (בפרט: האם הSRP שאתה משתמש בו מתאים לדעתך - ואם כן אשמח ללינק למוצר עצמו)

 

תודה בכל מקרה :)

 

עריכה: קריאה באינטרנט העלתה שSRP בד"כ משוייך למשפחת הפולישים(?) האם החומר הזה עונה לצרכים שאני הצגתי?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אתה לא רוצה ליישם גלייז על ציפוי.

אמנם יכולת החיתוך לא תפגום בציפוי עצמו (ידנית, לדעתי), אבל לחלוטין אין טעם, הגלייז אמור להתאחד עם הצבע, וכאן יש חוצץ.

לגבי ה-bsd, אתה צריך ממש, אבל ממש מעט חומר, זה חומר דיי נאצי ליישום על יבש לכן אני מיישם אותו רק לאחר שטיפה עם צינור.

תחילה קח את הבקבוק המקורי של סונקס, שפוך את תכולתו לבקבוק ספרי אחר, קח את הבקבוק של סונקס, תן אותו למישהו שאתה שונא.

אמרתי בעבר, זה חרא של בקבוק/פיה, החומר יוצא במעיין סמחטות שכאלה, במקום ב-mist עדין.

ועם חומר צמיגי כמו Bsd, צריך כמה שפחות ממנו.

ממליץ לך לנסות ליישם שוב לאחר שתחליף בקבוק, זה יקל עלייך בהרבה, לפני שאתה קונה חומר אחר.

"יאללה בירי".

פורסם

אחרי ששמתי את השכבה הראשונה של הOC היו לי סימני מריחות מהאפליקטור.

לפני היישום של השכבה השניה עשיתי פוליש ידני עם אולטימייט פוליש של מג'ס, שהוא פוליש עם חיתוך יחסית עדין והרבה פילרים.

לא השקעתי הרבה בפוליש (יד אחת) אבל זה כנראה הספיק כדי להוריד את הסימני יישום. אחרי הפוליש שטפתי את הרכב עם סבון כלים כדי להוריד את כל השאריות של הפוליש- היה בידינג ושיטינג מעולים (= השכבה הראשונה של הOC לא ירדה) וסימני האפליקטור נעלמו.

מה זה אומר- שגם פוליש עדין יחסית יכול להזיק לציפוי.

כשיש שתי שכבות של OC אז פעם בשנה וחצי- שנתיים אפשר לעשות איזה פוליש עדין כדי לחדש את הברק אם צריך אבל רצוי שלא.

אגב- פלסטלינה לא אמור לפגוע בציפוי.

 

הייתם יודעים את כל זה מזמן אם מישהו היה טורח לקרוא את שרשור היישום שלי :(

 

אוריו- אתה יודע שזה מטופש לחפש משהו שיתן יותר ברק מהOC, נכון? כי לפחות אצלי הציפוי די נוצץ מעצמו אחרי השטיפה (סיטרוס ושמפו V7)

 

אבל אם יש פה מישהו מרחובות ומוכן לנדב קצת BSD לצורך ניסוי השוואה לאופטיסיל ווקס קרנובה (על הציפוי) - מוכן לתגמל בצ'ייסר :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אם הייתי חושב שזה מטופש, לא הייתי מבקש :)

הרכב נראה עשר אחרי שטיפה, אבל זה לא אומר שאני לא אשאף לאחת עשרה..

 

צ'יפופו, אני אחליף את השפריצר. אשמח להמלצה על אופן יישום הBSD, סד"ג של כמות חומר (/שפריצים, בהנחה שיש לי סתם שפריצר סטנדרטי), האם לשים על המגבת, האם אתה ממליץ על הבאפינג או הירוקה (קוריאניות) וכו'. כל סיוע יתקבל בברכה.

 

חבר מהפורום מיישם quick wax של מגווייר (גם הוא עם אופטיקואט), מה דעתכם על זה?

 

ושוב, אני יודע שזה לא יחזיק טוב, אני מדבר על מקסימום שיין לתקופה שבין טיפולים - בסה"כ היא לא ארוכה במיוחד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נו למה נראה לך שאני מחפש BSD? :roll:

 

הוקס של מג'ס לא מחזיק כשלעצמו. אני חושב שבבאף כל הוקס ירד לגמרי. BSD, אופטיסיל או הוקס תרסיס של אופטימום (שכחתי את השם- אמור להיות יותר מבריק ויותר עמיד מהאופטיסיל) יחזיקו יותר כי הם מיועדים לתפוס חזק בגלל שהם סוג של "רסס ושכח"- אין זמן איחוי ולא צריך לעשות באפינג

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
אם הייתי חושב שזה מטופש, לא הייתי מבקש :)

הרכב נראה עשר אחרי שטיפה, אבל זה לא אומר שאני לא אשאף לאחת עשרה..

 

צ'יפופו, אני אחליף את השפריצר. אשמח להמלצה על אופן יישום הBSD, סד"ג של כמות חומר (/שפריצים, בהנחה שיש לי סתם שפריצר סטנדרטי), האם לשים על המגבת, האם אתה ממליץ על הבאפינג או הירוקה (קוריאניות) וכו'. כל סיוע יתקבל בברכה.

 

חבר מהפורום מיישם quick wax של מגווייר (גם הוא עם אופטיקואט), מה דעתכם על זה?

 

ושוב, אני יודע שזה לא יחזיק טוב, אני מדבר על מקסימום שיין לתקופה שבין טיפולים - בסה"כ היא לא ארוכה במיוחד.

 

אני 99% מהזמן מיישם את החומר רק כ-drying aid, אבל בפעמים שיימתי על יבש, דאגתי שמגבת הבפאניג (הכחולה של הקוריאני), תהיה מעט לחה מהחומר.

שפריץ וחצי/שניים לפאנל קטן, 4 לגדול, וניגוב מיידי.

לא מרסס קרוב מידי, אתה רוצה מן עננה שתתפזר על משטח גדול כמה שיותר.

לא לחכות אפילו שניה אחת שהחומר יישב על הפח.

זה כל הסיפור.

בכל מקרה לטעמי כל מגבת באפינג כזו או אחרת, או מגבת הדיטייל הירוקה, תעשה את העבודה.

 

אני אשמח אם תעדכן אותי.

"יאללה בירי".

פורסם
אני 99% מהזמן מיישם את החומר רק כ-drying aid, אבל בפעמים שיימתי על יבש, דאגתי שמגבת הבפאניג (הכחולה של הקוריאני), תהיה מעט לחה מהחומר.

שפריץ וחצי/שניים לפאנל קטן, 4 לגדול, וניגוב מיידי.

לא מרסס קרוב מידי, אתה רוצה מן עננה שתתפזר על משטח גדול כמה שיותר.

לא לחכות אפילו שניה אחת שהחומר יישב על הפח.

זה כל הסיפור.

בכל מקרה לטעמי כל מגבת באפינג כזו או אחרת, או מגבת הדיטייל הירוקה, תעשה את העבודה.

 

אני אשמח אם תעדכן אותי.

 

אני משתמש בו רק בתור DRYING AID, על יבש זה היה בתור נסיון לראות אם זה משתפר.

מה שכן, אני בד"כ נתתי לו קצת זמן על הפח (30 שניות give or take). וכן גם אני שם על המגבת.

אחליף שפריצר, איישם בדיוק לפי ההוראות, ואעדכן. רק תבדוק אם התיבה שלך מלאה כי בעבר יצא לי לשלוח לך כמה הודעות שלא נענו, ואני מניח שזה קרה עקב תיבה מלאה ולא עקב התעלמות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני משתמש בו רק בתור DRYING AID, על יבש זה היה בתור נסיון לראות אם זה משתפר.

מה שכן, אני בד"כ נתתי לו קצת זמן על הפח (30 שניות give or take). וכן גם אני שם על המגבת.

אחליף שפריצר, איישם בדיוק לפי ההוראות, ואעדכן. רק תבדוק אם התיבה שלך מלאה כי בעבר יצא לי לשלוח לך כמה הודעות שלא נענו, ואני מניח שזה קרה עקב תיבה מלאה ולא עקב התעלמות.

איזה צבע הרכב שלך?

קובי

:-)

פורסם

כחול כהה מטאלי, יש תמונות כאן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...