Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה מעולה, אני אוהב את הווקסים שנותנים גוון "חם" לרכב.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
rsm, אם אתה כבר בקטע של מנזרנה, הייתי בוחן את המוצר הבא - דיטיילר חדש שלהם שמקבל תשבוחות.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=350891&highlight=menzerna%2Bendless%2Bshine

אזמין אותו לעצמי בקרוב מאוד.

 

נראה עם ביצועי מים זהים לסונאקס למרות שהבחור אומר שם שה-BSD עדיף. יהיה נחמד לנסות תמוצר, אם כי כשמשקללים מחיר בסיפור הסונאקס עדייף מוביל לדעתי, ועדיין מוצר "פסיכי" בהגדרה שלו.

 

התוצאה על המגאן אגב, מדהימה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

המנזרנה אמור להעניק יותר עומק, ואפקט הכהייה שתמיד כיפי על רכבים כהים.

זה משהו שה-bsd לא עושה.

 

בנוסף ממה שהספקתי לקרוא, היישום שלו הוא מהקלים שניתן לקבל מ-qd.

 

עלות גבוה יחסית כן, אבל בתחום שהוא בגדר המותרות מלכתכילה, עוד כמה שקלים לכאן או לכאן לא יעשו הבדל אדיר :)

 

מאמין שארכוש בקרוב.

 

rsm - שמת לב להבדל משמעותי לאחר היישום השני?

"יאללה בירי".

פורסם
אז במה אתה משתמש ? הסילק שיין עוד נחשב לאחד העדינים, לפחות בליין של CG (מכיר רק את הנטורל שיין שאולי פחות מבריק ממנו).

 

צ'יפופו, הבנתי ממך שעם הSRP כדאי ועדיף להפעיל לחץ לא מועט על המשטח בעת יישום, הבנתי נכון ?

 

בדיוק. נאטורל שיין.

M-TECH E46

פורסם

תענוג לראות את הרכב...

2 דברים מפריעים.. הפנסים דהויים כ"כ בולט כשהרכב כ"כ מבריק...

הפלסטיקה שליד המראות צד החלק הקטן קצת דהויי :/

 

אלי כמה זמן מחזיק הנטורל שיין?

פורסם

תודה :) .

 

צ'יפופו- אולי דרך המצלמה לא רואים כול כך הבדל, אבל במציאות רואים שהצבע קיבל יותר ברק ועומק .

 

senses - הפנסיים דהויים בקטנה .

אני אעביר עליהם פוליש גס ונראה אם זה ישפר את המצב.

 

הפלסטיק השחור שליד המראות אכן דהוי, למעשה הוא היה לבן, אבל שימוש ב AF REVIVE שיפר מאוד את המצב שלהם.

נראה אולי אני אקנה את C1 שיעשה פלאים .

 

חוץ מזה, תודה :) .

פורסם

הנטורל שיין מאוד מומלץ מניסיון.

הדבר היחיד שלא אהבתי בו זה הריח שלו.

 

 

בפלסטיק הפנימי הוא מחזיק סביב החודש ואני חושב שאפילו חודשיים.

ובחיצוני סביב השבועיים-שלוש.

(אני לא בטוח שזאת דוגמה טובה מכיוון שהרכב נמצא רוב היום בחנייה מקורה).

Manual for life

פורסם

יש כבר בארסנל.

בנוגע לעמידות, הפאנטום כבר ענה, עם הכנה טובה מראש עם apc הוא אפילו יחזיק יותר, ומדי חודש אפשר לתת יד קטנה לחיזוק לאחר ניגוב האבק.

יאמר לזכות הסילק שיין, שהוא נוח יותר ליישום (ריסוס ולא קרם), ושם גם ראיתי עמידות גבוהה יותר. (ולכן, לפני שרכשתי את הנאטורל שיין, דיללתי מעט את הסילק ועברתי לאחר היישום עם מטלית באפינג עד לקבלת התוצאה הרצויה)

 

Kom, אתה מוזמן לקחת דוגמית אם תרצה

M-TECH E46

פורסם

איך אתם מגדירים עמידות כשזה בפלסטיקה הפנימית?

 

אני משתמש במחדש פלסטיק שגם מגן על הפלסטיקה..

מחזיק לי מעל לחודשיים בפלסטיקים החיצוניים..

וכמובן שבלי הכנה בכלל!

פורסם
המנזרנה אמור להעניק יותר עומק, ואפקט הכהייה שתמיד כיפי על רכבים כהים.

זה משהו שה-bsd לא עושה.

 

בנוסף ממה שהספקתי לקרוא, היישום שלו הוא מהקלים שניתן לקבל מ-qd.

 

עלות גבוה יחסית כן, אבל בתחום שהוא בגדר המותרות מלכתכילה, עוד כמה שקלים לכאן או לכאן לא יעשו הבדל אדיר :)

 

מאמין שארכוש בקרוב.

 

rsm - שמת לב להבדל משמעותי לאחר היישום השני?

 

מה הקטע של סונקס BSD, הרי אם מיושם ווקס על הרכב זה פשוט מוסיף הגנה עליו?

Opel Adam S 2017

פורסם

כן הוא מוסיף הגנה.

 

אלי אני מאוד מרוצה מהאופטיבונד, הוא מחדש ומבריק את הפלסטיקה בצורה יפה ולא מוגזמת וכמובן בדילול של 1:1

פורסם

תודה

השתמשתי באופטי בונד גם לפלסטיקה חיצונית וזה מחזיר צבע יפה ומחליק אכן ללא הברקה מוגזמת מדי אלא יותר מראה טבעי.

החזיק משהו כמו חודש בכיף עכשיו הגיע הזמן לחדש.

Opel Adam S 2017

פורסם

Kom, אתה מוזמן לקחת דוגמית אם תרצה

 

רשמתי לעצמי, תודה, נשמע טוב. מעניין אותי מי קונה את המוצרים האחרים של CG לפלסטיקה, יש להם מוצרים מבוססי שמן שהם כ"כ מבריקים שזה פסיכי (שוב צריך לזכור שהסילק שיין הוא רק השני מתוך איזה 8-9 שלבים של CG מבחינת ברק).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)


×
×
  • תוכן חדש...