Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם ממליצים לרכוש את הנטורל שיין או הסילק שיין ? ואיך כל אחד מהחומרים מחזיק מבחינת עמידות חיצונית ופנימית ? ( כרגע משתמש באופטיבונד לפלסטיקה חיצונית ופנימית )

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסילק שיין החזיק לי מעט יותר, אחרי הכנה יסודית כמובן.

אבל הוא מוגזם לפלסטיקה פנימית לטעמי.

הנאטורל שיין בהחלט כוס התה החביבה עלי.

M-TECH E46

פורסם

הסילק שיין יותר מבריק משמעותית מהנאטורל ? ומה זה אומר אחרי הכנה יסודית, ישר שמים את החומר על הפלסטיקה לא ?

פורסם

לטעמי הוא מבריק משמעותית יותר מהנאטורל.

כפי שאמרתי, תרצה להתרשם משניהם? בשמחה.

 

יש לבצע ניקוי ייסודי עם apc טרם היישום לקבלת תוצאה ועמידות מייטביים.

M-TECH E46

פורסם

אני חושב שאני ילך על הנאטורל, אני לא בעד מבריק בפלסטיקה למעט בצמיגים.

אם יש רק קצת אבק ולא לכלוך רציני בפלסטיקה אין צורך לנקות קודם בAPC נכון ?

פורסם
אני חושב שאני ילך על הנאטורל, אני לא בעד מבריק בפלסטיקה למעט בצמיגים.

אם יש רק קצת אבק ולא לכלוך רציני בפלסטיקה אין צורך לנקות קודם בAPC נכון ?

מתעלק על השרשור טיפה, אבל איך המנזרנה קרנובה CL בתור ווקס?

2015 - Mazda 3 Spirit - 2.0L

פורסם

בכיף אבל נראה לי התכוונת לאלי ;)

עם האופטי בונד לדוגמא אני עובר פעם בחודש. בפעם האחרונה שמתי לא מדולל כי הייתי באיזור ללא מים וגם לא ברכב, התוצאה היתה קצת יותר "נוצצת", אני מעדיף מט וגם לצמיגים דרך אגב.

Opel Adam S 2017

פורסם

תגדירו "מחזיק".

פלאש דאש "החזיק" לי חצי שנה. כשניקיתי בסופ"ש האחרון עדין היה מגע חלק לפלסטיק מתחת לאבק, שהשתנה אחרי ניקוי עם APC.

החומר אומנם יותר עמיד משל CG, אבל עדין לא ציפוי קבוע.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

שימוש קבוע בפלאש דאש לאורך חודשים/שנים (זה קרה לי בעבר עם אוטו פיניש)

משאיר משטח חלק גם לאחר ניקוי יסודי.

 

זאת הסיבה שאני מציין תמיד שלפני יישום חומר לדשבורד חייבים לערוך ניקוי יסודי

להוצאת כל השומנים/אבק/חול שמצטבר מעל הפלסטיקה

ורק לאחר ייבוש מוחלק -לעבור לחומר לדשבורד.

פורסם

בנוגע לדילול שמפו הסיטרוס,

האם נכון לדלל באופן הבא?

(מדובר על הבקבוק של ה- 470 ml)

 

 

 

[TABLE=width: 377]

[TR]

[TD=width: 120, bgcolor: transparent, align: right]סוג השטיפה

[/TD]

[TD=width: 86, bgcolor: transparent, align: right]מספר פקקים

[/TD]

[TD=width: 86, bgcolor: transparent, align: right]כמות ב- OZ

[/TD]

[TD=width: 86, bgcolor: transparent, align: right]כמות ב- ml

[/TD]

[TD=width: 123, bgcolor: transparent, align: right]כמות ליטר מים בדלי

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]שטיפה רגילה

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]2

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]1

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]30

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]8

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]שטיפה להורדת וקס

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]16

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]2

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]60

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent, align: right]8

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

לא יודע בדיוק איך הדילול של הסיטרוס, אבל מה שכן ממש לא מה שרשום בטבלה 16 פקקים יוצא 2oz ?

הטבלה לא הגיונית, ובדקתי כמה מ"ל יש בפקק של השמפואים של CG יוצא בדיוק 10 מ"ל.


×
×
  • תוכן חדש...