Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמנם זה בצד השני של חיפה, אבל מכון הרישוי טכנו טסט בטירת הכרמל עושה אחלה עבודה ומעולם לא הכשילו אותי שם על שטויות (פנסים, לוחיות, ושאר הנפצות שמכוני טסטים כל כך אוהבים)

 

+1,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אני לא יודע למה אנשים עדין שוברים את הראש עם טסטים, יש כ"כ הרבה ערבים חמודים שתמורת סכום סמלי לא יעשו לכם כאב ראש.

 

או שתשלחו בחורה עם מחשוף קל , הרכב שלכם עובר טסט - בדוק.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
לכל מי שממליץ על מכון X או Y זה בולשיט.

גם אני הייתי עושה טסט בכיף 4 שנים באותו מכון עד שלא עשו לי את המוות בטסט האחרון סתם.

מכון טסט שהיה הוגן כלפי מישהו אחד יכול בקלות להתעלל במישהו אחר.

הגיד הזמן שמישהו ייפקח על העבודה שלהם במקצועיות ויכניסו כנות ומקצועיות לעסק, אחרת הרבה יבחרו בדרך הקומבינה וזה באמת לא יהיה טוב.

 

זו הסיבה בגללה לא התעצלתי לפרסם את המקרה שלי, בתקווה שזה ירתיע במידה מסויימת את בעלי מקצוע שיכולים להרשות לעצמם לעשות מה שבא להם

פורסם

האם לא אמורים לסיים את הטסט היכן שהתחלת אותו? זה חוקי? נראה לי שרק לאחר 30 יום ניתן לעבור למכון אחר.

האם זה לא מופיע במחשב? אשמח אם מישהו יוכל לעדכן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זאת אחת הסיבות שבגללן אני מעדיף לתת את הרכב למוסך שיעביר טסט ולא ללכת בעצמי. אמנ זה עולה קצת יותר אבל יש ראש שקט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כפל רישיון מוציאים בסופר פארם. זו עמדה אוטומטית, אתה משלם 30 ש"ח ויוצא לך רישיון חדש דנדש שכתוב עליו "כפל-שולם".

 

עם זה ניגשים לכל מכון רישוי חדש, עוברים טסט ושלום על ישראל. המערכת לא מזהה שיש טסט פתוח במכון אחר.

פורסם
ברגע שהתחלת שם טסט אתה צריך לסיים אותו שם.

 

שטויות במיץ. אתה יכול לגשת לסופר פארם, להוציא כפל רישיון וללכת לכל מכון רישוי שאתה חושק בו.

 

האם לא אמורים לסיים את הטסט היכן שהתחלת אותו? זה חוקי? נראה לי שרק לאחר 30 יום ניתן לעבור למכון אחר.

האם זה לא מופיע במחשב? אשמח אם מישהו יוכל לעדכן.

 

לא מופיע במחשב, אבל בטופס, למיטב זכרוני, אתה חותם על הצהרה שלא ביצעת טסט במהלך 30 הימים האחרונים במקום אחר.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...