Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב לחברי הפורום,

אשמח להצעות לגבי רכב ראשון שלי. מה שדרוש לי, זה

- אוטומט

- כמובן פחות מוסכים וחלקי חילוף לא יקרים מדי,

- שנתון 2008 אם מתאפשר,

- חסכונית.

- לדעתי אסתפק גם במנוע 1.4 או אפשר פחות, אם זה יחזיק מעמד בעליות בחיפה.

התקציב הוא באזור 30,000, אפשר לחשוב על אופצייה להגדלה עד 35.

הנסיעות יהיו 99% עירוניות ומדי פעם בילוים או עיניים מחוץ לעיר.

נכון לעכשיו קיבלתי חוות דעת על סוזוקי אלטו, טויוטה (אבל שכחתי איזו, אשמח לאזכור אם היא נכנסת לדרישות), יונדאי וקיה. לגבי יונדאי קיבלתי גם חוות דעת לא משהו, אז כנראה נוריד אותה מהפרק בכלל.

תודה רבה וערב מקסים.

עריכה אחרונה על ידי Selena
פורסם

KIA RIO ישרת את הדרישות שלך בהכל.

מנוע 1.4 אוטומט יציבה וחסכונית.

אוטו מושלם לנסיעה עירונית לנהגים חדשים.

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

פורסם

הרבה בחורות מוצאות את הסוזוקי אלטו מאוד נוח ומתאים (בעיקר בגלל הגודל, החיסכון בדלק והעיצוב) למרות מה ש'המומחים' פה יגידו. אני יכול להמליץ עליו.

פורסם

יש עוד אופציות לדרישות שלי, מלבד אלה שכתבתי?

ציינתי פשוט את הרכבים, ששמעתי עליהם ממכרים חוות דעת טובות, שיתאימו לי. אבל אשמח לראות עוד אופציות :mm_wink:

פורסם (נערך)

בנוגע לאמינות ברכבי יד שנייה- זה תלוי בעיקר באיך תחזקו את הרכב. לא משנה איזה רכב- אם הוא לא תוחזק כראוי לפי הוראות יצרן- הוא יעשה בעיות!. ממליץ לקרוא את המדריך שכתבתי ונמצא בחתימה שלי.

פיאט גרנדה פונטו יכולה להיות אופציה טובה, בנוסף אם תמצאי יונדאי I20 במצב טוב בתקציב הנ"ל גם אופציה טובה, מאובזרת מאוד, בטיחותית, צריכת דלק סבירה _1:10 בעיר, 1:16-1:17 מחוץ לעיר). הקיה פיקנטו והיונדאי I10 לא חסכוניות בכלל.

 

עריכה: עוד אופציה טובה שיכולה להתאים לך ולתת שקט נפשי היא שברולט ספארק, אני רואה שמוכרים בטרייד אין של שברולט ספארק 2012 על שנתיים אחריות ב 38000 ש"ח:

http://chevrolet.co.il/certified/Offers.aspx

(לדעתי יש להם גם 2011, צריך לבדוק איתם וכמובן להתמקח על המחיר).

 

כמה ק"מ הרכב אמור לנסוע בשנה?.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

את היונדאי הורדתי מהאופציות שלי, בגלל תלונות חוזרות ונשנות של מישהו קרוב. אז לדעתי אין מה לבחון אותה בדרישות שלי, אבל תודה.

קראתי היום את המדריך שלך, הוא מעולה ומקווה שאעזור בו בבחירת הרכב.

לגבי הק"מ אין לי מושג, אני לא טובה בדברים האלה. אבל הנסיעות הן בעיקר לעבודה, סידורים וכאלה בתוך העיר. העבודה היא במרחק נסיעה של 15-20 דקות, תלוי במצב הכבישים. לדעתי זה לא יהיה יותר מדי :)

פורסם

לאיזה יונדאי התכוונת שהורדת אותה מהרשימה?.

אני בעלים של יונדאי I20 שנת 2009. אישתי ואני נוסעים כל יום מעל 100 ק"מ עם הרכב, הרכב גמע 136000 ק"מ ובינתיים מפגין אמינות טובה.

ביום שישי עבר טיפול, ביקשתי מהמוסך ("רמי שירותי רכב" מומחה ליונדאי) שיבדוק הכל וכל מה שצריך שיחליף, והוא לא מצא בעיות מיוחדות ובגדול הכל תקין.

אם מטפלים ברכב כמו שצריך לפי הוראות יצרן ונוהגים כמו שצריך- לא אמורה להיות בעיה.

בכל מקרה, תבדקי את האופציה של הספארק אם את מקבלת עליה אחריות כמו שהם כותבים זה יכול לתת לך שקט לתקופה ארוכה.

פורסם

לא זוכרת על איזו יונדאי בדיוק מדובר, ייתכן ו i משהו וחדשה יחסית, 2012/3. אמנם זה רכב מהעבודה, אבל מי שמשתמש בה לא מרוצה. לכן הורדתי אותה מהאפשרויות. לגבי ספארק אבדוק, אבל לא הייתי רוצה לחרוג יותר מדי מה 30, אבל ננסה.

פורסם
בנוגע לאמינות ברכבי יד שנייה- זה תלוי בעיקר באיך תחזקו את הרכב. לא משנה איזה רכב- אם הוא לא תוחזק כראוי לפי הוראות יצרן- הוא יעשה בעיות!. ממליץ לקרוא את המדריך שכתבתי ונמצא בחתימה שלי.

פיאט גרנדה פונטו יכולה להיות אופציה טובה, בנוסף אם תמצאי יונדאי I20 במצב טוב בתקציב הנ"ל גם אופציה טובה, מאובזרת מאוד, בטיחותית, צריכת דלק סבירה _1:10 בעיר, 1:16-1:17 מחוץ לעיר). הקיה פיקנטו והיונדאי I10 לא חסכוניות בכלל.

 

עריכה: עוד אופציה טובה שיכולה להתאים לך ולתת שקט נפשי היא שברולט ספארק, אני רואה שמוכרים בטרייד אין של שברולט ספארק 2012 על שנתיים אחריות ב 38000 ש"ח:

http://chevrolet.co.il/certified/Offers.aspx

(לדעתי יש להם גם 2011, צריך לבדוק איתם וכמובן להתמקח על המחיר).

 

כמה ק"מ הרכב אמור לנסוע בשנה?.

אני די בטוח שאין שברולט ספארק אוטומטיות. ואם היא הייתה רוצה ידנית אני חושב שלא היה מזיק להוסיף עוד 11 אלף שקל ולקבל כזה חדש מהניילונים 2014 עם המבצעים שיש לזה היום.

פורסם

בכל מקרה שווב לבדוק ותמיד אפשר להתמקח על המחיר המבוקש.

לפותחת השרשור- שאת אומרת לא מרוצה צריך להגדיר ממה הוא לא מרוצה.

בכל מקרה תעשי נסיעת מבחן על הרכבים כדי לבדוק מה הכי נוח לך.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ניסן טידה - אמין, חיסכוני, קשה למצוא בתקציב של 30000.

אלטו- לא אמין, חיסכוני.

 

אני קניתי יונדאי אקסנט סה''כ רכב אמין, זול בתחזוקה, חיסכון? עושה בחיפה 1:11 בערך.

פורסם
ניסן טידה - אמין, חיסכוני, קשה למצוא בתקציב של 30000.

אלטו- לא אמין, חיסכוני.

 

אני קניתי יונדאי אקסנט סה''כ רכב אמין, זול בתחזוקה, חיסכון? עושה בחיפה 1:11 בערך.

אלטו לא אמין? את זה אני שומע פעם ראשונה. האלטו האוטומטית שלנו 4 שנים 0 תקלות, של אחי ידנית, יש לו אותה שנה בלי תקלות.

אולי בקטע של התקציב היא תצטרך להוסיף עוד כמה אלפי שקלים בשביל למצוא אחת יד שניה.

×
×
  • תוכן חדש...