Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מתכוון נסעתם מעולם (לא נהגתם).

 

אני - פיאט 128 , מנוע 1100 שאבי קנה כחדשה בשנת 1976, והחזיק עד 1981.

ליוותה אותי מגיל שלוש עד שמונה.

 

נראית בדיוק כך (בצבע אדום) :

Fiat_128_back.jpgFiat_128_front.jpg

 

שמתי לב שגם מעט הדגמים שנותרו פה ושם, הם מהדגם המאוחר יותר שהוא בכלל לא מתוצרת איטליה (לא זוכר מהיכן).

נדיר ביותר הדגם האיטלקי המקורי, כמו שבתמונות.

אני מזהה ישר לפי הפנסים -גם מקדימה וגם מאחורה - פשוטים אבל עם אופי! :-)

למרות גילי המאד צעיר, אני זוכר אותה היטב! הצליל של המנוע היה מאד נעים , מה לא הייתי נותן כדי לשמוע אותו שוב...

אני זוכר היטב שגם היא היתה מאד אמינה ושרידה, כולל בנסיעות לדי-זהב (דהב...) בקרוב ל-50 מעלות!

לא זכור לי שהיתה לה תקלה כלשהי שלא הניעה בבוקר, או התחממות מנוע וכו'.

אולי גם בגלל שאבא שלי היה די "יקה" באחזקה שלה.

 

אולי מישהו ממכם מחזיק בה במקרה? לא אתנגד ל"סיבוב" נוסטלגי קטן... ;-)

עריכה אחרונה על ידי daido1
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מתכוון נסעתם מעולם (לא נהגתם).

 

אני - פיאט 128 , מנוע 1100 שאבי קנה כחדשה בשנת 1976, והחזיק עד 1981 (ליוותה אותי מגיל 3 עד 8).

 

נראית בדיוק כך (בצבע אדום) :

[ATTACH=CONFIG]399769[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]399771[/ATTACH]

 

שמתי לב שגם מעט הדגמים שנותרו פה ושם, הם מהדגם המאוחר יותר שהוא בכלל לא מתוצרת איטליה (לא זוכר מהיכן).

נדיר ביותר הדגם האיטלקי המקורי, כמו שבתמונות.

אני מזהה ישר לפי הפנסים -גם מקדימה וגם מאחורה - פשוטים אבל עם אופי! :-)

למרות גילי המאד צעיר, אני זוכר אותה היטב! הצליל של המנוע היה מאד נעים , מה לא הייתי נותן כדי לשמוע אותו שוב...

אני זוכר היטב שגם היא היתה מאד אמינה ושרידה, כולל בנסיעות לדי-זהב (דהב...) בקרוב ל-50 מעלות!

לא זכור לי שהיתה לה תקלה כלשהי שלא הניעה בבוקר, או התחממות מנוע וכו'.

אולי גם בגלל שאבא שלי היה די "יקה" באחזקה שלה.

 

אולי מישהו ממכם מחזיק בה במקרה? לא אתנגד ל"סיבוב" נוסטלגי קטן... ;-)

 

יש כמה כאלה במצב תצוגה שנוסעות עד עצם היום הזה בארץ הקודש.

אישית מכיר 2 כאלה ואת הבעלים שלהם.

תבוא למפגשים השונים ואני בטוח שישמחו לתת לך סיבוב

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

כשעלינו לארץ מרוסיה ב1990 אבא שלי קנה פיגו 104 מודל 78.

הייתי בן 3.5 לא זוכר אותה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המכונית שבה הביאו אותי מהבית חולים

אופל אסטרה כחולה( יש סיכוי סטישן)

כזו

http://bestsellingcarsblog.com/wp-content/uploads/2011/04/opel-astra-europe-1992.jpg

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

פיאט פנדה 82' 900 סמ"ק, 45 כ"ס.

זה רכב ששירת את ההורים שלי עד שהייתי איזה בן 3-4, ואז הם רכשו אודי 80, מנוע 1.3, גיר ידני כמובן, שנת 86 אם אני זוכר טוב, זאת נגנבה וההורים החליטו לעשות מאמץ ולרכוש רכב חדש (שהאכיל אותם מרורים) - פולקסווגן פולו קלאסיק 97', 1.6, 75 כ"ס, ידנית.

 

ואם צריך ללכת קצת פחות אחורה, אז הרכב הראשון שנהגתי עליו היה הקורולה 2008 של ההורים. רובוטית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

שנולדתי היה להורים שלי אוטו כמו שיש לי עכשיו - פיאט 131 רק מודל 79' כחולה וקרייזלר צרפתית עם גג סקאי שנת 75'

שניים נמכרו יחד שהייתי בן שנתיים ולכן אני לא זוכר אותם

 

המכוניות הראשונות שאני זוכר בתור ילד קטן שהיה לנו זה סיטרואן GS 1978 ירוקה ורנו 9 1986 הייתי אז בן 4

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

דודג' דארט שנת ייצור 1974 - צבע כחול מטאלי, עם מזגן וחלונות חשמל (זה היה משהו אז).

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

המכונית הראשונה שבה נהגתי היתה הלארק 1963 ללימוד נהיגה (באשקלון...) ואחריה עוד לארק 1964 ללימוד נהיגה (בהרצליה... החלפתי מורה בגלל השירות הצבאי שלי)

אחרי שעברתי את הטסט בשנת 1969 עשיתי את נהיגת הסולו הראשונה בפיאט 600 (משנת 1969) ואחר כך בפיאט 124 (משנת 1968 ), שתיהן של הוריי.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

את האמת אני לא בטוח מה הייתה המכונית הראשונה שבה נסעתי אבל

מה שבטוח זו אחת מאלה:

פזו׳ 504 או במוו e30 או פורד סיירה

או פורד קורטינה 79. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum


×
×
  • תוכן חדש...