Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המכונית הראשונה שלקחתי לסיבוב היתה ביואיק 1948 והייתי בן 3.5. המקום שער הגיא התוצאה הכל בסדר עד שסבתא שלי שישבה מאחור הרימה אותי ועזבתי את ההגה והמכונית גלשה לצד הדרך. חיכינו כמה שעות עד שעבר ג'יפ של חבר של אבא שלי ועזר לנו להוציא תא הרכב. בדרך הביתה לא נתנו לי לנהוג...[ATTACH=CONFIG]400166[/ATTACH]

 

וואו, זו מכונית יוצאת דופן בישראל של אז.

איזה כיף לנהוג בגיל 3

 

 

לי ניסו לצמצם את האופק המוטורי בעזרת

פיאט 124 סטיישן בצבע בורדו

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המכונית הראשונה שאני זוכר שנסעתי בה היתה אופל קדט C לבנה כמו בתמונה.

5264.jpg

כשהייתי עולל התניידתי בפיג'ו 305 בצבע בז', אבל את זה אני לא זוכר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
וואו, זו מכונית יוצאת דופן בישראל של אז.

איזה כיף לנהוג בגיל 3

 

 

לי ניסו לצמצם את האופק המוטורי בעזרת

פיאט 124 סטיישן בצבע בורדו

 

לא היו הרבה מכוניות אבל הממשלה קיבלה או קנתה מספר כלי רכב עבור שרים והפקידות הבכירה. ב - 1948 היו בשירות הממשלה לניקולן קריזלר פורד שמופיעים בתמונות מאז. אני בטוח שהיו עוד הרבה מינים. כל מי שהיה יכול ניסה "להשיג" רכב. אבי קנה את הרכב במכרז כאשר הרכב לא היה תקין: נסע אחורה בהילוך ראשון וקדימה ברברס ויתר ההילוכים לא השתלבו. לאבי היה חוש טכני והוא פירק את תיבת ההילוכים וגילה שמישהו לא הרכיב אותה נכון, סידר את הגיר נכון (לפי הספר) ועשה קופה קטנה. בדרך, ניסו לילה אחד לגנוב את הרכב. הגנב חיפש כפתור של סטרטר שהיה אז בכל המכוניות ומצא כפתור ולחץ עליו אבל זה היה כפתור נוסף לצופר... הסטרטר בביואיק היה בדוושת הדלק. פתחו סוויץ' ולחצו גז והמנוע נדלק - אמריקה...

שלמה דן גדרון

פורסם
אני נולדתי בשנת 80 והגעתי הביתה בחיפושית החצי-אוטומטית של אמא שלי שנקנתה תשע שנים לפני כן.

אמא שלי עדיין נוהגת על אותה חיפושית :-)

:beerchug: כנ"ל, אבל אני צריך לברר באמת עם איזה רכב אספו אותי.. לדעתי או טרנספורטר 70 ומשהו או סוסיתא כלשהי..

פורסם

אבא שלי החליף הרבה מכוניות, ואני לא יודע באיזו נסעתי לראשונה, אבל הנסיעה הראשונה שאני זוכר היטב היתה בסיטרואן DS21 האלוהית בחורף גשום עם שלוליות ענק שאבא שלי העלה את הרכב למצב הגבוה וחצה את השלוליות בנונשלאנט.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

שאלה מוזרה, אולי נסעתי באמבולנס?

ככל הנראה זו הייתה רנו 4 לבנה עם לוחית רישוי צבאית.

אבא היה רס"ן באותם שנים.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

סקודה פיבורט ירוקה בגיל 6,אחר כך סיאט איביזה שחורה 89 ואחרון חביב פיאט אונו 1100 הדור האחרון לא זכור שנה ואחריי זה היה לאבא שלי רכבי עבודה:סובארו DL,סיטרואן ברלינגו,מאזדה לנטיס,פורד טורנאו קונקט,פיאט דובלו וסיאט טולדו הצורה הקודמת.


×
×
  • תוכן חדש...