Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה של הצעצוע החדש: moto360


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תודה על הסיקור. ה 360 היה ב wishlist עד שהתגלה שהוא הולך להיות משווק עם הפס השחור בתחתית, מה שגרם לי לקרוץ לכיוון ה R של LG, שכאמור יותר יקר.

ולשאלה מעניינת אחרת, איזו טלויזיה ורסיבר/מגבר מסתתרים להם שם ב"בוקה"?

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מקפיץ עם עדכונון קטן.

 

היום זכיתי לבאג הראשון בשעון. בעודי יושב ואוכל צהרים אחרי שממש לא הלכתי הרבה, הוא פתאום וויברץ והודיע שעברתי את כמות הצעדים היומית שהקצבתי לעצמי (7000, אם זה מעניין מישהו). הצצה זריזה ומתגלה לי התמונה שלמטה. במקביל שמתי לב שהבטריה די חוסלה במשך 6 השעות שעברו ועמדה על פחות מ-40% (לשם השוואה לקחו עוד כ-9 שעות לסיים אותה לגמרי).

[ATTACH=CONFIG]403405[/ATTACH]

 

הקצבת לעצמך מספר צעדים? למה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תודה על הסיקור. ה 360 היה ב wishlist עד שהתגלה שהוא הולך להיות משווק עם הפס השחור בתחתית, מה שגרם לי לקרוץ לכיוון ה R של LG, שכאמור יותר יקר.

ולשאלה מעניינת אחרת, איזו טלויזיה ורסיבר/מגבר מסתתרים להם שם ב"בוקה"?

 

לא איזה משהו מיוחד. סתם טלוויזית 40 אינץ' סמסונג. LED 3D ועוד כמה קשקושים.

את המגבר קניתי מחנות יד שנייה ביחד עם הרמקולים. הדגם הוא LUXMAN A-353. הרמקולים הם Mirsch OM-3-30.

 

הקצבת לעצמך מספר צעדים? למה?

 

למה לא? זה כל הקטע, להקציב לעצמך יעד יומי ולנסות לעמוד בו. אני עצלן מדי בשביל ללכת לחדר כושר, אז לפחות שאלך :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקיי זה הגיוני, מהתגובה שלך קיבלתי את הרושם של "הקצבתי 7000 צעדים ועשיתי 14000, אני צריך להשתמש ברכב יותר!" :D

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הקפצה קטנה ברשותו של SRONIS :)

 

אחרי יומיים עם ה-ZenWatch של אסוס, אני יכול לומר ש:

 

(א) הוא אכן נראה טוב יותר במציאות, וגם נראה יותר כמו "שעון". למרות שהוא לא עגול כמו המוטו. הוא גם נראה אלגנטי יותר מה-LG (למרות שאת ה-LG ראיתי רק בתמונות, הוא נראה "שעון" אבל לא כל כך אלגנטי). עניין של גימור - ניכר שהמעצבים הבינו מה מאפיין DRESS WATCH.

 

(ב) התוכנה והיישומים, מן הסתם בגדול כמו במוטו (ANDROID) אין מה להוסיף.

 

(ג) אני עושה ניסוי - הולך כמה ימים עם השעון, ואח"כ אחזור כמה ימים לשעונים המכאניים לראות מה יחסר לי.

 

(ד) בינתיים אני נהנה מכמה דברים שימושיים, כמו הצצה זריזה להודעות בזמן שהטלפון על WAZE (ברמזור כמובן! לא בתנועה), כמו התעדכנות בכל מיני שטויות של וואטסאפ בזמן ישיבה משעממת, וכו'.

 

(ה) הילדים חולים על REMOTE CAMERA

 

ZenWatch.jpg

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לא צריך לבקש רשות :wink:

 

האסוס נראה טוב בשביל שעון מרובע, אבל עדיין לא הטעם שלי. מה שכן, הוא די דק וזה יתרון משמעותי (אם כי נראה שבשאר הממדים הוא די גדול).

 

Remote Camera זו אפליקציה שמאפשרת להפעיל את המצלמה של הנייד דרך השעון? אצלי מותקן wear camera וזו די אפליקציה פח. תוקעת את הטלפון לפעמים...

 

בכל מקרה, עדכון קטן משלי - הבטריה לרוב מחזיקה יום שלם בקלות (אפילו 24 שעות) אבל לפעמים המכשיר קצת משתגע ומחסל סוללה מהר. זה בעיקר קורה בימים עם הרבה נהיגה ומשתי סיבות עיקריות:

1. תנועות היד בזמן נהיגה מתורגמות לפעמים בתור רצון להסתכל על השעה, והמסך בעצם נדלק כמעט כל פעם שאני פונה ימינה.

2. אם אני מנווט עם גוגל מאפס אני מקבל התרעות גם לשעון (כמובן שאפשר לבטל את זה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הremote זו האפליקציה של אסוס, ודווקא עובדת יפה. מאפשרת לראות בשעון מה הטלפון "רואה" ולצלם תמונות כשרוצים. מפעילה אפליקצית צילום יעודית שהיא כשלעצמה פחות טובה מהסטנדרטית (למשל אין אפשרות לבחור נקודת פוקוס) אבל זה מאוד נחמד למטרה המוגדרת ולמגוון שימושים "שובבים" ;)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אני חושב שבטאלין זה יכול להיות שימושי אף יותר!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שלושה חודשים של שימוש, הופיעו סדקים בצד האחורי של השעון :-(, עכשיו צריך לברר עם גוגל/מוטורולה מה עושים.

 

IMG_20141214_083747.jpgIMG_20141214_084108.jpgIMG_20141214_084209.jpg

פורסם

בעיה מוכרת.

 

http://www.techradar.com/news/portable-devices/other-devices/moto-360-designers-address-the-watch-s-cracking-flaw-and-dead-pixels-1272273

 

מכיוון שלא מדובר פה ביבואן מקררים ישראלי אלא בחברה מכובדת, הם לוקחים אחריות מלאה. השאלה רק מה רמת השרות ושיטת התיקון/החלפה שלהם.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מקפיץ עם אבחנה מעניינת. קפצתי לבקר בארץ ומהרגע שהגעתי המוטו360 משתגע. הבטריה פשוט מתחסלת ואין לי מושג למה. עם העדכון האחרון אפשר, לכאורה, לראות מה אוכל את הסוללה של השעון דרך האפליקציה בטלפון, אבל בפועל זה לא עובד משהו. דוגמא: כשנשאר עוד 20% בשעון, הפילוח עשוי להראות משהו כמו: "watch idle 6%, screen 7%" ועוד כמה. ביחד זה ממש לא מגיע ל-100%...

דוגמא מעכשיו: בשעון יש 93% אבל האפליקציה כותבת רק "watch idle 1%". ממש שימושי...

 

אבל כאמור הבעיה היא שהסוללה פשוט מתחסלת, ונראה שהשעון והטלפון "מזינים" אחד את השני. דוגמא מצוינת: הטענתי את שניהם ל-100% ולפני השינה ניתקתי מההטענה. בבוקר, אחרי 8 שעות, בשעון יש 40% ובטלפון 30%. מניסיון העבר בשניהם צריך להיות סביב 85-90% אחרי 8 שעות של שינה.

 

בינתיים עוד לא מצאתי את שורש הבעיה, אפילו אחרי ריסט לשניהם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...