Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה של הצעצוע החדש: moto360


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלתי להשתמש ב-face חדש לשעון, אנלוגי עם פיצ'ר נחמד - מסמן בצבע אחר חלקי זמן שבהם יש לך פגישות ביומן. מצד אחד זה מאפשר במבט אחד לראות כמה היום שלך עמוס, אבל מצד שני זה מדכא לראות כמה פגישות יש :-P

 

2014-10-21 10.01.05_1000.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי מה שאני רואה וכתוב - הU8 לא עושה שימוש בBTLE ובכלל בBluetooth 4.0 לסוגיו

כלומר הוא מתחבר כדיבורית ולכן לא נתן לך להוסיף עוד דיבורית בנוסף אליו , זה גם אומר שהטווח שלו מוגבל יותר ושחיי הסוללה של הפלאפון עקב החיבור איתו נמוכים יותר.

בקיצר לא ממש מוצר מהדור הנוכחי.

 

בכלליות BTLE מבחינת טווח קצת יותר נמוך מBT4.0 רגיל , אבל עדיין הטווח שלו מצוין.

גם הContinuity של iOS8 עובד עם זה (ועוד כמה וכמה פיצ׳רים כמו Airdrop בזמן פתיחת החיבור וכו) - במכשירים נורמאלים הטווח של זה הוא ריאלית קצת יותר נמוך מWIFI טוב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו בלי שאני אצטרך לחפור ולבדוק בשימוש ב-BTLE / BT 4.0 אפשר ל"שרשר" דיבוריות ככה שדיבורית רכב / אוזן תתחבר לשעון / טלפון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה חלק מזה. גם רובם לא מתממשקים כאוזניה בכלל אלא כData ואני מהמר משום מה שאת הu8 אתה מסנכרן כמו שאתה מסנכרן אוזניה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
התחלתי להשתמש ב-face חדש לשעון, אנלוגי עם פיצ'ר נחמד - מסמן בצבע אחר חלקי זמן שבהם יש לך פגישות ביומן. מצד אחד זה מאפשר במבט אחד לראות כמה היום שלך עמוס, אבל מצד שני זה מדכא לראות כמה פגישות יש :-P

 

[ATTACH=CONFIG]400730[/ATTACH]

:mm_yeah:

פורסם
זה חלק מזה. גם רובם לא מתממשקים כאוזניה בכלל אלא כData ואני מהמר משום מה שאת הu8 אתה מסנכרן כמו שאתה מסנכרן אוזניה.

 

אם זה ככה זה מצוין, אני אחפש קצת זמן לחפור באיזה פרופילי BT ה-Moto 360 משתמש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
התחלתי להשתמש ב-face חדש לשעון, אנלוגי עם פיצ'ר נחמד - מסמן בצבע אחר חלקי זמן שבהם יש לך פגישות ביומן

נראה מצוין. אם רק תוכל לבדוק את הענין הבא, אפשר שעוד שני חברי פורום יתחדשו באביזר המין הזה.

 

 

 

אם זה ככה זה מצוין, אני אחפש קצת זמן לחפור באיזה פרופילי BT ה-Moto 360 משתמש

 

BTLE

(Bluetooth 4.0 Low Energy)

 

 

כאן:

https://moto360.motorola.com/

 

רד עד למטה - See detailed specs

 

Liviur, תודה על האינפ', אז אם כך זה אומר שאני מסתכל בשעון שמחובר מסונכרן לנייד, רואה שיחה מזוהה ועונה לה באוזניה שמחוברת מסונכרת? ז"א שני התקני BT מחוברים לנייד ועובדים במקביל?

עריכה אחרונה על ידי shorlakk
פורסם

בפירוש המוטו360 עובד כאשר שני התקני BT מחוברים (לא חשבתי לרגע שיהיה אחרת). יש לי BT באוטו והשעון עובד כרגיל בזמן הנסיעה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כל השעונים שתומכים בAndroid Wear משתמשים בBTLE 4.0.

כולם תומכים גם בשימוש באוזניה במקביל.

הU8 הזה הוא לא , הוא מעין איזה קומבינה הזויה (בכלליות - ברגע שהוא תומך גם באייפון וגם באנדרואיד ורוב הפיצ׳רים שלו זה נגינת מוסיקה , דיבורית ודברים סביב שיחות וכל דבר אחר דורש עוד משהו - זה דיבורית משוכללת ולא שעון חכם).

 

באפל אגב עושים שטיק מגניב כדי להתגבר על בעית המהירות והקישוריות הלוקה בחוסר של BT (גם ב4.0) שאני אשמח רוני אם תגיד לי אם זה קיים גם במוטו - הקישור הראשוני ועבור דברים קטנים נעשה בBTLE וברגע שצריך רוחב פס רציני / טווח זה עובר לWIFI Direct בין המכשיר לפלאפון ישירות (לא דרך WIFIאחר)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו, אין לי מושג אם עושים את זה במוטו אבל מבדיקה קצרה הסלולרי שלי לא מזהה אותו בתור התקן של wifi direct, אז כנראה שלא.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מעניין.

ברשת יש דברים סותרים לגמרי (מצד אחד ifixit פירקו אותו ולא ראו שבב wifi - ונדיר שהם מפספסים , מצד שני המסמך אישור של הFCC מצהיר שיש).

 

כך או כך - זה כנראה אומר שלא ממש משתמשים בזה כחלק מהתקן כמו באפל שעושים אופטימיזציה בין כמה וכמה טכנולוגיות כדי לדבר בין מכשירים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בפירוש המוטו360 עובד כאשר שני התקני BT מחוברים (לא חשבתי לרגע שיהיה אחרת). יש לי BT באוטו והשעון עובד כרגיל בזמן הנסיעה.

 

תודה מצוין :mm_yeah:

 

באפל אגב עושים שטיק מגניב כדי להתגבר על בעית המהירות והקישוריות הלוקה בחוסר של BT (גם ב4.0) שאני אשמח רוני אם תגיד לי אם זה קיים גם במוטו - הקישור הראשוני ועבור דברים קטנים נעשה בBTLE וברגע שצריך רוחב פס רציני / טווח זה עובר לWIFI Direct בין המכשיר לפלאפון ישירות (לא דרך WIFIאחר)

 

ליביו

 

עם הנתונים הנוכחיים (רזולוציה, גודל מסך וכו') אני לא רואה כרגע למה צריך רוחב פס רציני בין השעון לטלפון, אבל אולי אני מפספס משהו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מעדכן:

 

שמתי את השעון על ambient mode שמשאיר את התאורה דולקת (חלש). באופן מעניין היא לא דולקת תמיד אלא רק כאשר השעון במצב מאוזן (למשל כשאני הולך והיד למטה - הוא לא דולק). ועדיין - זה מחסל סוללה ברמות אחרות. במשך 6 שעות חוסלו 70% סוללה ולא בשימוש רב מדי. כלומר אחרי 9 שעות בשימוש רגיל במצב ambient השעון נגמר. זה לעומת בערך 20-24 שעות שהוא מחזיק בלי ambient.

 

בקיצור - בלי ambient mode.

 

מה שיותר מפריע לי הוא שהסמסונג שלי מחסל סוללה אפילו יותר מהרגיל כשהוא מחובר לשעון. לרוב בנתוני הבטריה המסך הוא מחסל הסוללה העיקרי, אבל מאז שהשעון מחובר android OS ו- android system מתחרים ביניהם על הכבוד. שניהם כרגע על 20% כך שסה"כ הם אחראים ליותר מ-40% מחיסול הסוללה שלי, בעוד המסך רק על 15%.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

Fun , תעבור לiOS , המודול צריכת חשמל של הBluetooth טוב משמעותית :)

 

ובנימה רצינית - איזה מכשיר ואיזה גירסאת מערכת הפעלה?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

התשובה שלך להכל היא תעבור לאייפון, אה? :wink:

האמת, עכשיו כשיש לו סוף סוף מסך בגודל נורמלי...

 

בכל מקרה, גלקסי S4 עם 4.4.2, ואני די בטוח שיש לי בעיה שלא קשורה לשעון כי הוא מחסל סוללה בלי קשר. בממוצע אחרי 10-12 שעות הוא נגמר בדר"כ, כאשר משום מה יש לפעמים ימים שבהם הוא מחזיק כפול - ולא הצלחתי להבין למה.

 

יש מצב שאם אעשה לו רוט ואתקין רום נורמלי זה ישתפר, כי גם ב-S2 הישן שלי זכור לי שיפור משמעותי כשעשיתי את זה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...