Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה של הצעצוע החדש: moto360


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ לעדכן:

 

יצאה גרסה 5.1.1 לשעון, שכוללת פיצ'ר נחמד של אפשרות ללחיצה על הווטצ' פייס בשביל הפעלת משהו או קבלת עוד מידע. כך למשל אם יש לי ווטצ' פייס שמראה את מזג האוויר של היום, אני יכול ללחוץ עליו ולראות אינפורמציה נוספת על מזג האוויר. או אם הוא מראה מחיר של מניה מסוימת, אני יכול ללחוץ ולקבל עוד מידע. אפשר גם לקסטם כדי שלחיצה תפתח אפליקציה מסוימת, וכדומה.

יש עוד פיצ'ר שמאפשר ליצור קצר עם בעלי שעון אחרים שאני מכיר ולשלוח אליהם תמונות והודעות, אבל זה לא נראה לי שימושי כרגע.

 

בכל מקרה, השעון אצלי כבר די הרבה זמן והאמת שגם אחרי התוספות והשיפורים הוא עדיין בבחינת גדג'ט ותו לא. ממש לא חובה, אלא רק אם אתם עושים הרבה ספורט (אבל בשביל זה יש שעונים ייעודיים שנותנים יותר אינפורמציה).

 

הוא גם מראה כבר סימני הזדקנות - רצועת העור קצת בלויה, בחלק האחורי יש סדק, הסוללה מתחילה להתחסל הרבה יותר מהר (מחזיקה כבר פחות מ-24 שעות). היום למשל, כשעדכנתי בבוקר ל-5.1.1 ושיחקתי איתו די הרבה, הסוללה נגמרה תוך 8 שעות. אני תוהה אם זה בגלל הסוללה עצמה או בגלל שינויים באנדרואיד וור שדפקו משהו.

 

אני גם מזהה התעייפות במהירות העבודה של השעון. למשל כשאני מכתיב לו שאלה בגוגל, הממשק מקרטע. ולמשל כשאני מקבל שיחה לנייד, לפעמים השעון לא מזהה את השיחה עד אחרי שעניתי כבר, ואז ממשיך להתריע על השיחה עוד 5 שניות אחרי שאני כבר מדבר...

 

בקיצור - התנהגות טיפוסית של דור ראשון של מכשירים. חכו לדור 2 שאמור לצאת בקרוב, או אולי אפילו לדור 3 בעוד שנה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל מה שאתה מספר מאכזב באיכות בנייה.

לי יש את שלי שלושה חודשים אמנם - אבל הוא נראה חדש.

 

לגבי העדכון:

הלחיצה על הווידגטים להפנות לאפליקציות קיים מהיום הראשון באפל וואטץ׳ (+ הTime travel שמשפיע עליהם - כמו מזג אוויר צפוי לפי שעות , פגישות לפי השעות שהוא מראה , מחיר מניות אם מסובבים אחורה וכו - כל הויג׳טים בואטץ׳ פייס , הגודל והסידור ניתנים לקיסטום וב2.0 אפשר לפתח כאלו בלי סוף)

כנ״ל שליחת התמונות והציורים - זה משהו שהוצג עם השעון מהיום הראשון והוא בבחינת השלמת פערים.

 

סה״כ - נראה שהם משלימים פערים ב״מלחמה״ הבלתי נגמרת.

אצלי הוא בהחלט גאדג׳ט לא חובה - אבל הוא לגמרי חוסך לי המון התעסקות בפלאפון עם הנוטיפיקציות וכו.

מאוד נוח.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב, זה לא חדש שאפל לרוב משקיעים ביצירת מוצר "שלם" יותר, גם אם מוגבל יותר במובנים אחרים - כלומר הם לא מוציאים פיצ'ר עד שהוא "כמו שצריך". במקרה של השעון הם יצאו מאוחר אבל עם יותר תכונות, ואנדרואיד עכשיו משלימים פערים. ועדיין, מבחינתי יש שתי סיבות שהשעון של אפל לא מתאים: א. אין לי אייפון. ב. לטעמי הוא מכוער.

 

המוטו שלי לא נראה חדש ולא ציפיתי שייראה חדש - הוא בשימוש יומיומי במגוון תנאים במשך די הרבה חודשים. וחוצמזה יש לו רצועת עור (לא אוהב רצועות מתכת) ואין מה לעשות - הן מתבלות עם הזמן. זה לא כ"כ מפריע לי, יותר מפריע שהסוללה מתחילה להחלש (או שזה משהו אחר שמחסל אותה).

 

חוצמזה, גם אני בסה"כ נהנה ממנו והוכחה טובה מאוד לכך היא שאני פותח את הטלפון הרבה פחות. הרי יותר מחצי מהפעמים שאנחנו מקבלים התראה לטלפון, אנחנו ממש לא צריכים להסתכל עליה ברגע זה. השעון מאפשר בחצי שניה להבין אם ההתראה חשובה או לא, ולחסוך זמן מיותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ולמשל כשאני מקבל שיחה לנייד, לפעמים השעון לא מזהה את השיחה עד אחרי שעניתי כבר, ואז ממשיך להתריע על השיחה עוד 5 שניות אחרי שאני כבר מדבר...

 

גם אצלי באורבן לפעמים הוא מראה לי התראת שיחה רק אחרי שאני מנתק את השיחה

כנראה לגים של הwear

נקווה שהם יפתרו את זה בעדכון הבא

 

פתרון שהצליח לעזור לזמן מה בבעיה הזו היה להסיר את הWEAR מהטלפון ולהתקין מחדש

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI


×
×
  • תוכן חדש...