Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוצאת קיטור (מוכרי רכב )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת שלא בלשתי, וגם לא עקבתי אחר הרמזים בהודעה מספר #12, ואין לי מושג באיזה רכב מדובר.

מצב קוסמטי, ובכלל מצב של רכב משומש זה משהו די סובייקטיבי.

זכותו המלאה של מוכר לדרוש מעל למחירון. התופעה די נפוצה פה בפורום, ולפעמים אפשר לראות שרשור מתגלגל חודשים ושנים עם הצעת מכירה, ועם ביטויים כמו "אני יודע מה יש לי בידיים", "הצעת מחיר תינתן לאחר שיתרשמו מהרכב", "אל תדברו איתי על מחירון, גם לא כפול מכך" וכיוצא באלה, שרק מבריחים קונה שפוי.

 

אישית, פעם התעניינתי ברכב מיוחד יחסית (C5 V6) שנמצא בצפון, אצל סוחר מנוול (אני ממרכז הארץ). לפי השאלות שלי אפשר היה להבין שאני יודע קצת על מה אני מדבר. נסעתי עם חבר לצפון, הרכב בקושי התניע, מנורות בקרה מפה ועד הודעה חדשה, ומספר הצילינדרים הפועלים לא היה 6!

בטלפון הסוחר טען למכאני תקין ללא דופי, גיר ומנוע עובדים חלק. לאחר ה"התרשמות" הסוחר המנוול אמר: טוב בוא נהיה ריאליים (התכוון כנראה ל"הבה"), אז על כמה אפשר לסגור? וחתך בערך חצי מהמחיר שפורסם.

 

אני חושב שהמקרה שתואר פה שונה מהותית!

פורסם

9. דיונים בנושא רכבים למכירה וקנייה יכולים להתקיים בפורום בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" בתוספת קישור למודעה בפורום זה.

מכאן שאפשר לנהל דיון על מודעת מכירה שפורסמה כאן בפורום. האיסור (ואי היכולת הטכנית) הם לנהל דיון הממשיך את אותה מודעה.

גולשי הפורום, כולל אנוכי, הם לא בני מלאכים, כולנו בני אדם, טובים יותר וטובים פחות, ולכן בעיניי אפשרי לציין באיזה רכב מדובר, כל עוד מתנהל דיון תרבותי.

אשמח לקבל ה"פ עם קישור לרכב המדובר (מנסה לחפש)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אישית, פעם התעניינתי ברכב מיוחד יחסית (C5 V6) שנמצא בצפון, אצל סוחר מנוול (אני ממרכז הארץ). לפי השאלות שלי אפשר היה להבין שאני יודע קצת על מה אני מדבר. נסעתי עם חבר לצפון, הרכב בקושי התניע, מנורות בקרה מפה ועד הודעה חדשה, ומספר הצילינדרים הפועלים לא היה 6!

בטלפון הסוחר טען למכאני תקין ללא דופי, גיר ומנוע עובדים חלק. לאחר ה"התרשמות" הסוחר המנוול אמר: טוב בוא נהיה ריאליים (התכוון כנראה ל"הבה"), אז על כמה אפשר לסגור? וחתך בערך חצי מהמחיר שפורסם.

 

אני חושב שהמקרה שתואר פה שונה מהותית!

 

המקרה שמתואר פה לא שונה מהותית, די דומה האמת.

למקרים כאלה מאתר יד2 אני כבר רגילה ויכולה להוציא ספר עם כל הסיפורים שיש לי רק משלוש שנים האחרונות.

מה שבאמת מאכזב אותי זה לשמוע שההתנהלות הנ"ל הגיעה גם לפורום שלנו, עד עכשיו, משום מה חשבתי שזה אמין לרכוש רכב שהתפרסם בפורום וגם אישית נמנעתי מלפרסם כאן רכבים ש"לא ראויים" לדעתי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

כמו שיש מוכרים בעיתיים, יש גם קונים בעיתיים. קונים שמתחילים להתמקח על מחיר בטלפון בלי לראות את הרכב, קונים שקובעים לבוא ובסוף אפילו לא טורחים להתקשר, קונים שבאים לעשות טסט דרייב רק בשביל החוויה, קונים שעושים את עצמם רציניים ואומרים שקונים, מבקשים שתחזיק להם את הרכב ובסוף אפילו לא מתקשרים להודיע שקנו רכב אחר.

 

אני למשל פרסמתי רכב שלי בלוחות וכבר מתחיל להתחרט על זה - אנשים מבזבזים לי את הזמן לחינם. זה מוציא לי את החשק למכור.

 

מאוד קשה בעולם לא פשוט של אנשים לא תמיד הכי הגונים להיות אדם ישר שדובר אמת.

 

הגעתי למסכנה שכדי למכור את הרכב לאדם הנכון, צריך לפסול מראש את כל מי שמתמקח על מחיר בטלפון, לא מתקשר לעדכן להודיע וכד'. למשל הכנתי רשימת ליקויים מלאה של כל מה שאני מכיר וקונה שיגיע אפרט לו את הכל. אני חושב שקונה צריך להראות רצינות בכך שהוא משקיע מזמנו ומגיע, כמו שאני משקיע מזמני, מבטל תוכניות כלשהן, יוצא מעבודה מוקדם יותר וכד'. רק בכבוד הדדי ושיחה פנים מול פנים אפשר לבנות אימון ולהגיע עם בן אדם להבנות והסכמות אמיתיות.

 

ככה שלמטבע יש שני צדדים. :)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
כמו שיש מוכרים בעיתיים, יש גם קונים בעיתיים. קונים שמתחילים להתמקח על מחיר בטלפון בלי לראות את הרכב, קונים שקובעים לבוא ובסוף אפילו לא טורחים להתקשר, קונים שבאים לעשות טסט דרייב רק בשביל החוויה, קונים שעושים את עצמם רציניים ואומרים שקונים, מבקשים שתחזיק להם את הרכב ובסוף אפילו לא מתקשרים להודיע שקנו רכב אחר.

 

אני למשל פרסמתי רכב שלי בלוחות וכבר מתחיל להתחרט על זה - אנשים מבזבזים לי את הזמן לחינם. זה מוציא לי את החשק למכור.

 

מאוד קשה בעולם לא פשוט של אנשים לא תמיד הכי הגונים להיות אדם ישר שדובר אמת.

 

הגעתי למסכנה שכדי למכור את הרכב לאדם הנכון, צריך לפסול מראש את כל מי שמתמקח על מחיר בטלפון, לא מתקשר לעדכן להודיע וכד'. למשל הכנתי רשימת ליקויים מלאה של כל מה שאני מכיר וקונה שיגיע אפרט לו את הכל. אני חושב שקונה צריך להראות רצינות בכך שהוא משקיע מזמנו ומגיע, כמו שאני משקיע מזמני, מבטל תוכניות כלשהן, יוצא מעבודה מוקדם יותר וכד'. רק בכבוד הדדי ושיחה פנים מול פנים אפשר לבנות אימון ולהגיע עם בן אדם להבנות והסכמות אמיתיות.

 

ככה שלמטבע יש שני צדדים. :)

 

במיוחד במקרה שלך (כנראה גם אצל פות"ש) - הרכב מאוד לא סטנדרטי!

באופן כללי אני חושב שמוכר צריך לפרסם מחיר שהוא דורש על הרכב, נהוג במחוזותינו לערוך משא ומתן, אז בפורום ראיתי נוהג יפה של לרשום מחיר לפני מיקוח ומחיר לאחר מיקוח, או לרשום מחיר ו"לא גמיש".

 

אבל יותר מזה, קח עצה ידידותית: אתה טיפוס בעייתי, או לפחות לא סטנדרטי. עם מנטליות שונה מזאת שנהוגה כאן, וזה יכול להיות מובן משום שלא גדלת פה.

פורסם

כל העניין של פרסום מחירים גם אצל נותני השרותים וגם במכירת רכבים הפך לשושו אחד גדול, שזו תופעה מוזרה ומעניינת כאחד. כמה אתה מבקש (ולא דורש) אפשר לרשום במודעה ולא לבזבז זמן בשיחות טלפון עקרות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מוכר הרכב טוען שהוא לא שם לב בכלל שהמראה שונה , הוא לא זכר שהוא זה שצבע את החלק הקידמי , שהוא לא ידע שהגומיות לא מחזיקות .

והוא בהחלט ציין מחיר ,כמובן שאת המחיר מהמחירון היקר יותר (yad2 ) וזה אחרי שהוא פתח שרשור כמה המחירון של לוי יצחק לא נחשב יותר כי מבחינתו הרכב לא פחות ממושלם ! והוא שווה יותר מהמחירון וכמובן שטיפלו ברכב לפניו שני מנתחי מוח והוא בכלל אוחז במקצוע נחשב .

פורסם

אם כך, מי שיקנה אותו חייב להיות פרוקטולוג. כי זה אוטו מהת@ת (:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

אבל יותר מזה, קח עצה ידידותית: אתה טיפוס בעייתי, או לפחות לא סטנדרטי. עם מנטליות שונה מזאת שנהוגה כאן, וזה יכול להיות מובן משום שלא גדלת פה.

תודה על העיצה אני פרסמתי בלוחות יד2 וWINWIN כולל מחיר של 50,000ש"ח ותמונות לא מצונזרות לפי המלצה של חברי הפורום. מודעה בפורום אני לא יכול לערוך כי לא עבר שבוע (כללי הפורום). כאשר יעבור זמן מתאים, אפרסם מודעה חדשה עם מחיר, תמונות נורמאליות וטלפון.

 

אנשים סטנדרטיים לא קונים S500 קופה. אם זאת הייתה קורולה או מזדה 3 - אני מבין שדרוש מוכר סטנדרטי. אני מודע לזה שאני עושה מהלכים לא סטנדרטיים.

 

ואולי אפילו מוטב אני לא אמכור את הרכב ואמשיך להנות. :wink:

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...