Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

כמו שרשמתי בכותרת אני מחפש רכב חדש,חובה ידני ורצוי כמה שיותר חסכוני בדלק.

 

מחיפוש בפורום עושה רושם שהאופציות שלי הן בערך קיה פיקנטו "ספורט",או פורד פיאסטה.

 

אשמח לשמוע עוד דעות וחוות דעת על הדגמים האלה או אחרים שלא לקחתי בחשבון עד עכשיו.

 

תודה רבה!

פורסם

קיה פיקנטו היא רכב מקטגוריה קטנה יותר (עירוניות, או מיני) מפורד פיאסטה (סופר מיני). ההבדל ברוחב הוא 10 ס"מ וזה הרבה.

 

בקטגוריה של הפיאסטה מומלצת גם הסויפט 1.25 ידנית שעולה 79900 ש"ח וכעת במבצע לחברי חבר ב 4000 ש"ח פחות. מאוד חסכונית בדלק, תא מטען די בדיחה.

באותה קטגוריה נמצאת הניסאן מיקרה, שהביקורות עליה פחות טובות משמעותית, אבל יש עליה דיל במוטודיל ב 62350 ש"ח

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אני ההיתי מתלבט בין הקליאו,פיאסטה והקיה הריו,הם גדולות יותר מהרכבי המיני,הריו גם מאוד מרווחת מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן, זה או חריגה קלה לקליאו 0.9TCE או לקחת את ה1.2 שהוא די חלש. אני כמובן ממליץ על האופציה הראשונה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
יוליאן, זה או חריגה קלה לקליאו 0.9TCE או לקחת את ה1.2 שהוא די חלש. אני כמובן ממליץ על האופציה הראשונה.

 

הייתי באותה ההתלבטות ממש לא מזמן ושתי גרסאות הקליאו היו על הפרק.

למען הסר ספק - נהגתי על שתיהן בנסיעות מבחן משמעותיות יותר מ-10 דקות עם איש מכירות...

לטעמי ה-0.9 זריזה יותר אך זה רלוונטי בעיקר למי שמתנהל בעיקר בדרכים עירוניות מפני שמחוץ לעיר לא ניכר הבדל משמעותי ביניהן.

צריך לזכור שישנו הבדל של כ-8K ש"ח בין שני המנועים (ה-0.9 יקר יותר) וזה בהחלט נמצא כ-reference במהלך הנהיגה בשתי המכוניות.

 

לפי המפרט, ישנו הפרש של 1 ליטר ל-100 ק"מ בין שני המנועים (במשולב ובבינעירוני, ה-0.9 חסכונית יותר), אך לא התאפשר לי להשוות זאת מכיוון שהנוהגים בכלי הרכב בדרך קבע (שבהם נהגתי) נוסעים בתנאים שונים לגמרי אחד מהשני.

 

 

בהצלחה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא יודע איך הקליאו אבל כבעלים של פיאסטה ידנית הרכב אכן מוצלח. יש מלא שרשורים שיצאו לאחרונה בעיקר על התלבטויות כמו שלך, מציע לך לנבור קצת ולראות.

כמובן לעשות נסיעות מבחן.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אין כרגע חשיבות לתא מטען וגם לא במיוחד לגודל של האוטו,אני 187' ס"מ אז שלא יהיה פצפון מבחינת הדרום אבל בגדול אני נוסע כמעט תמיד לבד ואין משפחה באופק,הבגאז' יהיה מלא במגברים ממילא .

מהסיבות האלה הקריטריונים היחידים שחשובים לי בסדר יורד הם:חיסכון,ביצועים,מראה

 

לגבי הקליאו הוא גם יקר לי וגם אני לא רואה סיבה אמיתית להסתבך עם מנוע מסובך יותר בשביל רכב שבסופו של דבר אינו ביצועיסט,כמה פשוט ככה אמין בפילוסופיה שלי.

 

אוהד תגיד הפיאסטה לא מרגישה לך חלשה מידי?

הרכב נראה דיי גדול

 

 

הסוויפט אכן נראה פנינה,גם 10 כ"ס יותר מהפורד וגם צריכת הדלק הכי טובה ממה שראיתי עד עכשיו,יש לו חסרונות שאני לא מודע אליהם?

 

 

 

בנוסף,האם יש למישהו כאן ניסיון עם איביזה 1400 ידנית?

 

 

הסיבה ששקלתי את הפיקנטו היא שהרכב בא מאובזר מאוד,הנציג אמר לי שאפילו המשלוח הקרוב יגיע עם חצאיות בלי תוספת תשלום.

יש לו סאן רוף,רימז 15" ,אגזוז כפול,פנסים לבנים ועוד... מבחינה חיצונית הוא מאוד יפה בעיני ואמור להיות גם דיי חסכוני [15km/l]

 

 

אשמח לעוד מידע וחוות דעת לגבי הדגמים האלה ואחרים אם יש.

פורסם

אין שום דבר מסובך במנוע ה0.9 של הקליאו.

 

יצא לי לנסוע לא מעט על פיקנטו ספורט,אני מאוד אהבתי,היא ניראית ספורטיבית,אבל לא באמת מבחינת מנוע,מושבים תומכים,מצד רך ונעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי באותה ההתלבטות ממש לא מזמן ושתי גרסאות הקליאו היו על הפרק.

למען הסר ספק - נהגתי על שתיהן בנסיעות מבחן משמעותיות יותר מ-10 דקות עם איש מכירות...

לטעמי ה-0.9 זריזה יותר אך זה רלוונטי בעיקר למי שמתנהל בעיקר בדרכים עירוניות מפני שמחוץ לעיר לא ניכר הבדל משמעותי ביניהן.

צריך לזכור שישנו הבדל של כ-8K ש"ח בין שני המנועים (ה-0.9 יקר יותר) וזה בהחלט נמצא כ-reference במהלך הנהיגה בשתי המכוניות.

 

לפי המפרט, ישנו הפרש של 1 ליטר ל-100 ק"מ בין שני המנועים (במשולב ובבינעירוני, ה-0.9 חסכונית יותר), אך לא התאפשר לי להשוות זאת מכיוון שהנוהגים בכלי הרכב בדרך קבע (שבהם נהגתי) נוסעים בתנאים שונים לגמרי אחד מהשני.

 

 

בהצלחה,

אלי

יש לי את ה1.2 (דור III) כבר כמעט שנתיים וחצי ו40K ק"מ עליה כמעט (לא מן הנמנע שאגיע לק"מ הזה עד תקופת חגי תשרי ואף לפני כן),

בעיר הרכב בסדר, מחוץ לעיר צריך סבלנות בעיקר עם מזגן וצריך לתכנן היטב עקיפות, זה החסרון במנוע קטן ונטול מומנט.

 

בדור הנוכחי (IV) ראיתי את הנתונים, וזמני התאוצה גרועים יותר מהדגם שלי. לא הייתי מסכים לרכוש אותו.

מחוץ לעיר למי שעושה עקיפות ולמי שרוצה קצת זמינות כוח ה0.9TCE עדיף, יש לו יותר כ"ס ויותר מומנט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בדור הנוכחי (IV) ראיתי את הנתונים, וזמני התאוצה גרועים יותר מהדגם שלי. לא הייתי מסכים לרכוש אותו.

מחוץ לעיר למי שעושה עקיפות ולמי שרוצה קצת זמינות כוח ה0.9TCE עדיף, יש לו יותר כ"ס ויותר מומנט.

 

המלצתי, וכך גם פעלתי כשחיפשתי רכב - אחרי סינון ראשוני לפי קריאת מפרטים וקבלת המלצות, לנסות לאתר בעל רכב דומה ואולי אף לשכור ליום/יומיים ע"מ לקבל התרשמות אמיתית ולפי הצרכים שלך.

לדעתי הנתונים היבשים לא מעידים על איכויות ויכולות הרכב, לא מבחינת יכולות מנוע ובוודאי לא מבחינת צריכת דלק.

 

זאת כמובן גם המלצתי לפות"ש.

 

שבוע טוב,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

הקליאו אחלה רכב, מרגיש ספורטיבי וגם נראה כך.

הפיאסטה ממש לא גדולה, אבל ביחס לסופר מיני היא די מרווחת למרות שאני גבוה ולוקח את מושב הנהג אחורה הרבה לכן מי שיושב אחרי אין לו הרבה מקום.

כמובן שיש מרווחות יותר ממנה וגם זריזות יותר ממנה אבל מי שלא צריך רכב פוזה + רכב שיטוס ממקום אחד לשני...הפיאסטה בחירה מעולה.

ובקשר לסוויפט, היא הייתה הבחירה הראשונה שלי, אין בה תקלות מיוחדות או איזה משהו שצריך לדעת לגביו. הבעיה היחידה שלי איתה היא שבנסיעת מבחן נסעתי לאזור הבית שלי שזה מקום עם הרבה באמפרים והרכב קצת יותר נמוך מהפיאסטה, לכן הרגישו את זה בכל באמפר, הרכב פשוט נשרט בתחתית בכל באמפר.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

×
×
  • תוכן חדש...