Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על המידע כי בחברה הקצין לא עושה את הבדיקה הזאת.

 

במידה ובחברתכם יש מעל 40 כלי רכב, חובה לבצע ביקורות בטיחות כל 3 חודשים ( במידה ולא היה טסט או טיפול לפני) עפ"י חוק.

הבדיקה איננה מחויבת להיות מבוצעת ע"י הקצין בטיחות באופן אישי, אלא על ידי מי שהוסמך על ידו ויש לו ההסמכות המתאימות או

באמצעות מוסך או באמצעות מכון רישוי.

פורסם

בחברה יש כ 60 רכבים, קצין הרכב מגיע פעם בשבוע לעבודה וכל מה שהוא עושה זה לטפל בתלונות של "איך אני נוהג" ולבדוק אם כל המדבקות של המלשינון במקומם וזהו, מעבר לזה הוא לא מזיז אצבע.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
בחברה יש כ 60 רכבים, קצין הרכב מגיע פעם בשבוע לעבודה וכל מה שהוא עושה זה לטפל בתלונות של "איך אני נוהג" ולבדוק אם כל המדבקות של המלשינון במקומם וזהו, מעבר לזה הוא לא מזיז אצבע.

 

זאת הבעיה שחברה רוצה לחסוך ומעסיקה קצין בטיחות ב 1/8 משרה. ככה זה נראה.

זה עדיין לא פותר אותו שבתיק רכב יהיה טפסים שבוצעה ביקורת בטיחות כל 3 חודשים, טסט, ביטוח וטפסי טיפולים לרכבים.

ברגע שתהיה ביקורת של גף קציני בטיחות, הוא ייכשל בביקורת אם לא יהיה לו את כל הדברים האלה בתיקי רכב.

פורסם
יקירי, אתה נתפס לטעות, כנראה של הסוכנות והמוסך המורשה, ששכחו להתעדכן בהבדלי מרווחי הטיפולים של הדגם הנוכחי והדגם היוצא של האיי30.

 

בקש מאותו נציג של מוסך מורשה שיתקשר למחלקה הטכנית של כלמוביל ושם יעמידו אותו על טעותו.

זה משהו חדש ביונדאי תדירות טיפולים כזאת?

פורסם

אני שואל כי עברנו את התהפוכה הזו במוסך של טיפולים כל 30 לפני 13 שנה עם רנו והייתה בהתתחלה תנגדות קשה לזה מחשבתית ופחד מפגיעה כלכלית כי במקום לראות את הרכב כל .15/20 אלף או שנה זה היה כל 30 או שנתיים ואיך המנוע יחזיק מעמד השמן יתחמצן ועוד טעונים שנשמעים הגיוניים שלעצמם והיינו משכנעים לקוחות שנכון שהיצרן אמר 30 אבל אצלינו זה לא אירופה אז תבוא כל 15 וכל מיני כאלה והיו ביקורות של כל 15 והיו מנסים לשכנע את הלקוח לעשות טיפול

לקח קצת זמן לעשות סויץ בראש אולי זה מה שעובר על המוסכים של יונדאי ?

פורסם

אם אתה חושב לרכוש את הרכב בתום הליסינג, תטפל בו עצמאית.

 

לדעתי אין קשר ל-לא לישון בלילה.

הדברים הבטיחותיים שצריכים להדאיג אותך זה ברקסים וצמיגים.

 

מבחינה מכאנית הוא ישרוד, אבל לא בטוח שהוא יגיע לשיבה טובה.

פורסם

למה לא? לא עושים שימוש חריג ברכב שמצדיק יותר טיפולים ממה שקבע היצרן

מצד שני זה רכב ליסינג אז מי יודע איזה שמן ופילטרים דוחפים לאוטו הזה ואז זה כבר ממש כבר לא משנה מתי עושים טיפול

×
×
  • תוכן חדש...