Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על סוזוקי באלנו 1600 אוטומט

האם להחליף אצל ערבי ולך תדע איזה פילטר ישים לך

וגם אצל יהודי לא בטוח מה ידחוף לך שם

או ללכת ליבואן בפתח תקווה ולרכוש משם מקורי

אני מדבר על שמן הגה כח, מנוע

פלאגים, פילטר שמן, פילטר אוויר, פילטר דלק

( הנוזל הגה כח טיפה חסר, צריך להוסיף לו בטיפול הבא )

 

מה כדאי לעשות ?

אצל הערבי עלות ההחלפה היא 200 ש״ח

כולל עבודה וחלקים

במידה ועדיף מקורי, אני אקנה בעצמי ואלך אליו עם החלפים

רק שלא בא לי להוציא כסף אם זה לא חובה

מה ממליצים ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שום דבר לא חובה. אם לא בא לך להוציא עכשיו כסף שים את הכי זול שאתה מוצא. אם בא לך שהמנוע יאריך ימים ולא יתמלא בבוצה, מומלץ חלקים מקוריים או מאיכות גבוהה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שמן הגה זה שמן גיר שלך.

הפלאגים עולים בסביבות ה80 שקל.

פילטר שמן מקורי עולה בסביבות ה40 שקל.

פילטר דלק מקורי עולה 140 שקל חלופי מהיבואן עולה קרוב ל50 שקל

פילטר אוויר מקורי לא מוכרים אצל היבואן אלא של א.ל מסננים עולה קרוב ל40 שקל.

אין מצב שב200 שקל אתה מקבל חומרים איכותיים.

מאיפה אתה בארץ?

פורסם
שמן הגה זה שמן גיר שלך.

הפלאגים עולים בסביבות ה80 שקל.

פילטר שמן מקורי עולה בסביבות ה40 שקל.

פילטר דלק מקורי עולה 140 שקל חלופי מהיבואן עולה קרוב ל50 שקל

פילטר אוויר מקורי לא מוכרים אצל היבואן אלא של א.ל מסננים עולה קרוב ל40 שקל.

אין מצב שב200 שקל אתה מקבל חומרים איכותיים.

מאיפה אתה בארץ?

 

מאיזור השומרון

פורסם

מחסן היבואן נמצא בתל אביב,באותו האזור יש גם את חנות צנטרל.

במידה ויש לך חנות שתמכור לך את חלפים החלפים מקוריים או איכותיים במחיר סביר אין טעם לנסוע לתל אביב.

במידה ואתה קרוב ללוד יש לי פילטר שמן של MANN למסירה הדלק עליך.

פורסם
מחסן היבואן נמצא בתל אביב,באותו האזור יש גם את חנות צנטרל.

במידה ויש לך חנות שתמכור לך את חלפים החלפים מקוריים או איכותיים במחיר סביר אין טעם לנסוע לתל אביב.

במידה ואתה קרוב ללוד יש לי פילטר שמן של MANN למסירה הדלק עליך.

 

עברתי היום אצל האחים חדד בכפר סבא

יש להם הכל כולל פלאגים ngk תואמים

לפי מה שאמרו לי יש להם חלפים איכותיים

עד 200 ש״ח תופר הכל

שווה לי לנסות ?

פורסם

אני תמיד קונה חלקים איכותיים ולא מתפשר,

לימדו אותי שהזול בסוף עולה ביוקר.

 

מלבד זאת, אני משתדל לפרנס רק את העם שלי...

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)
אני תמיד קונה חלקים איכותיים ולא מתפשר,

לימדו אותי שהזול בסוף עולה ביוקר.

 

מלבד זאת, אני משתדל לפרנס רק את העם שלי...

 

יש חלפים טובים

ויש דברים שאני אקנה מקורי או איכותי

פילטר שמן ושמן ומים ירוקים

אני קונה פרסטון למשל

 

ולגבי ערבי או יהודי ?

תלוי בכסף ובזמינות

הפלסטינים למשל פתוחים עד הערב

מוסך ישראלי בארץ סוגר ב 5 ולוקח יותר

אני מעדיף לשלם לישראלי מזומן בשחור

או לפלסטיני בשטחים במקרה של עבודות קלות

להחליף שמן למשל, הם עושים את זה כמו הישראלים בפחות כסף

לגבי החלפת מנוע ברור שלא

כמובן שאני לא נכנס לפוליטיקה ושאר ירקות

כי זה לא קשור לעניין

פה מדובר בעסק וזה מה שמעניין אותי

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

יש גם יש שמן מקורי אבל ממש לא חובה להשתמש דווקא בו.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אתה משתמש בפרסטון כשמן עדיף לרדת לטיפול קטן כל 6 חודש ולא שנה במידה ותוכל יש מספיק שמנים יותר איכותיים ב80שקל.

גם נוזל קירור של פרסטון הוא לא מציאה.

 

אכן קיים מקורי במחסן החלפים של סוזוקי וגם שמן גיר ראיתי שם

×
×
  • תוכן חדש...