Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://103fm.thepost.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=GDHLKH&c41t4nzVQ=EH

אני האדם האחרון שיש לו משהו נגד ורדה רזיאל ז'קונט, אבל בחיאת, יש לך פה קהילה שלמה של דפוקים כמוך, ואתה הולך לקבל תמיכה ממנה? :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

היא דווקא דיברה יפה, חשבתי בהתחלה שתאמר לו שהוא עדיין צעיר, שיחסוך את הכסף לעתיד (דירה, חתונה), או שימתין עוד כמה שנים שיתבגר.

בשורה התחתונה שיבוא להתייעץ פה :)

פורסם

נכון, שיחסוך. ואולי יום אחד, בעוד הרבה שנים, הוא יוכל להגשים את החלום ולקנות פאביה!

 

ובנימה אחרת. מהיכרות עם עולם הרכב, קנייה של הרכב היא אף פעם לא הסוף. הרי אין מי מאיתנו לא נכנס מדי פעם ל EBAY ומחפש מה הוא יכול להוסיף ולשפר? זהו בור ללא תחתית.

מצד שני, כסף תמיד אפשר לחסוך, אבל חוויות לא. תמיד תהיה מטרה נעלה יותר שבשבילה שווה לחסוך כסף. אבל בשביל מה אנחנו חיים אם לא כדי ליהנות ולהגשים את עצמנו? אני כן מסכים עם הדברים שאומרת ורדה באופן כללי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האמת שהיא נתנה לו אחלה עצה.

כאן תמיד יהיה הזה שיחפור לו על ירידת ערך, אמינות, חבל על הכסף וכו'.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
היא דווקא דיברה יפה, חשבתי בהתחלה שתאמר לו שהוא עדיין צעיר, שיחסוך את הכסף לעתיד (דירה, חתונה), או שימתין עוד כמה שנים שיתבגר.

הסיבה לכך שהתגובה שלך מכילה נימה של הפתעה היא פשוט מכיון שאינך מכיר את ורדה. אני משתדל להאזין לה בקביעות, ובכל פעם אני נפעם מחדש להיווכח עד כמה שהאישה הזאת חכמה, חדה ובעלת יכולת פנומנלית לנתח אנשים וסיטואציות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
האמת שהיא נתנה לו אחלה עצה.

כאן תמיד יהיה הזה שיחפור לו על ירידת ערך, אמינות, חבל על הכסף וכו'.

ירידת ערך = כמה עולה הרכב בפועל.

 

סביר להניח שלא תרצה להגיע למצב שאתה הופך 100K ש"ח ל-50K ש"ח אחרי שנה.

 

כל הדיון הזה לא רלוונטי בלי לדעת כמה כסף נכנס לחשבון מדי חודש, בכלל הייתי שמח לקבל נוסחה כדי לחשב בערך כמה כסף צריך להכניס כדי להחזיק רכב מקלאס מסוים חדש או משומש. לדוגמה: האם מי שמכניס 7K ש"ח הגיוני שיקנה ג'ולייטה חדשה מהחברה עם אופציה להשתדרג אחרי 3-5 שנים?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מאוד מסכים עם הדעה שלה!

בעצמי עשיתי החלטה דומה שבוע שעבר, אולי יש לי יותר אמצעים מאותו בחור שהתקשר אבל ללא ספק, אם אני יכול להגשים חלום, למה לא לעשות את זה?

 

נ.ב.

בקרוב פרסום התמונות של הרכב

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ירידת ערך = כמה עולה הרכב בפועל.

 

סביר להניח שלא תרצה להגיע למצב שאתה הופך 100K ש"ח ל-50K ש"ח אחרי שנה.

לא, הכוונה לגילוי עתידות. "ירידת ערך" זה זריקת ניחושים בכמה תצליח למכור את הרכב בעוד X זמן.

הוא מחפש רכב לתחביב ב65K ולא לקנות רכב חדש.

חוץ מזה, בד"כ רכבים מיוחדים ושמורים מצליחים לשמור על ערך דיי גבוה בגלל שיש להם קהל חובבים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...