Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטופ גיר ניסו את רעיון ה"רכב יקר מאד אך ישן\משומש מאד" וזה נגמר לא טוב.. על כל פנים, עניין מפתה: אפשר לשים יד על C200 משנת 2010 עם כ-300 אלף ק"מ במחיר של פנדה חדשה. מצד שני, כשיצא לי לנסוע על אוקטביות עם קילומטראז' כזה, הרגשתי שעוד רגע הן עומדות להתפרק במקום ולשבוק חיים. ניכר היה היטב עד כמה הרכב "שחוט".. למה זה שונה עם מרצדס? מה מיוחד ביצרן הזה דווקא, מבין כל יצרני היוקרה האחרים, כשלקוחים בחשבון "יוקרה מזדקנת"?

:idea:
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני אוהב לקרוא נבואות של אנשים שאף פעם לא ראו רכב ואין להם מושג, אבל יש להם דיעה והם יודעים איך הרכב יתנהג, מה יהיו עלויות אחזקה ותוך כמה זמן מה יתקלקל. זה דווקא מצויין, בזכות זה אפשר לקנות רכבים כאלה בזול ולהנות.

 

 

אוקטביה אחרי 300K שמתפרקת? אני נסעתי באוקטביה עם 700K שלא מתפרקת והכל מקורי. הכל תלוי איך שומרים על הרכב. חוץ מזה, 300K שראית לאו דווקא 300K, אולי זה 13000000ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האוקטביות שהרגישו לי מתפרקות היו יותר לכיוון של מעל 350 אלף האחת ו-550 אלף האחרת.. אני מתקשה להאמין שהן עשו מליון ושליש עד מליון וחצי ק"מ. כשאני מתכוון מתפרקות, אני מתכוון לכך שהרכב היה רועד מאד, רועש מאד ומרגיש "עייף", כאילו מדובר במתושלח שעוד רגע נופח את נשמתו. מעניין לדעת איך מונית מרצדס כזו מרגישה עם נסועה של חצי מליון באמתחתה..

:idea:
פורסם

אם המונית לשעבר הייתה אצל נהג יחיד שטיפל בה היטב, תיקח את הרכב בלי למצמץ.

חבר רכש לפני כמה חודשים C 09 מונית ואיזרח אותה, הוא מרוצה. (עברה מעל 400K אבל טופלה ונשמרה היטב ע"י נהג יחיד)

פורסם
האוקטביות שהרגישו לי מתפרקות היו יותר לכיוון של מעל 350 אלף האחת ו-550 אלף האחרת..

 

מנועי דיזל האלו לא שקטים במיוחד יחסית לבנזין. אין זו תקלה.

יש רכבים כאלו שעובדים 24/7 אצל נהגים ששוכרים את המונית - אלה רכבים קרועים במיוחד.

בגלל זה צריך לבדוק מה אתה קונה, רכב כזה מנהג יחיד שהוא הבעלים יהיה שמור ומטופל היטב. רכב שעבד כמו ז^&ה מצבו יהיה בהתאם.

 

לקנות צריך רק רכב מנהג יחיד שהוא הבעלים. מרצדס מבחינה הזאת עדיות, כי זה רכב יקר שקונה אותו רכב נהג מונית מצליח עם הסדרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש ויש. אני מכיר אנשים עם רכבי בנזין חדשים יחסית שהנסיעה בהם מרגישה כמו ברכב בן 15 שעבר אלוהים יודע מה. הרוב מקורו בטיבה אחזקה. ברור גם שקיים הפקטור של התיישנות החומר אך אני יכול להגיד לך בוודאות שאיכות ההרכבה לא פחות טובה (ואם לא יותר) מאשר באוקטביה. אצלי למשל (מודל 2006 עם קרוב ל-400K ק"מ) אין שום קרקושים בפנים הרכב ורק קיימת ההרגשה שייתכן ובקרוב יגיע זמן הבולמים (אין מה לעשות, 400K על אספלט ישראלי). המנוע היה שקט כשהיה חדש - היום הצליל שלו דומיננטי הרבה יותר אם כי בסרק ובנסיעה לא שומעים אותו יותר מפלואנס DCI דנדשה.

פורסם
קפץ לך ה"0" - 13 מיליון....
:lol:

בגירסא שלי לאוקטביה דיזל יש שרידות יוצאת דופן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...