Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כמעט על בסיס יומי אני נתקל בתופעה של הורים שיושבים עם חגורת בטיחות אבל ברור לעין שבתוך האוטו יש ילד/ים שאינו/ם קשור/ים.

רואים את זה ע"י כך שהילד עומד בחלק האחורי ואוחז בשני המושבים הקדמיים, או סתם עובר מצד שמאל לימין או ההיפך.

לעיתים, נדירות אני חייב לציין, ראיתי ילד שמוציא ראש מסאנרוף, תוך כדי נסיעה איטית ו"זהירה" בחניון.

הנה עוד משהו מ YNET:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4515583,00.html

 

הבעיה העיקרית כמובן היא שבשביל להביא ילדים לעולם לא צריך לא הכשרה ולא רישיון...

 

דעתכם...

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

6 ילדים בתא המטען זה בסדר, לא יקרה כלום, יש ביטוח ה'.

 

בימים האחרונים במחלף אם המושבות פתאום עצר לידי רכב בשוליים, הנהג (האבא, כנראה) יצא מהרכב, נכנס למושב האחורי, שלח יד למושב הנהג ושלף משם ילד, שזה כנראה אומר שהילד הגיע לשם תוך כדי נסיעה. מפחיד משהו.

עריכה אחרונה על ידי Yotamz

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם (נערך)

דבר טוב במצלמת הקסדה - מחייב את השוטר להתנהג כראוי.

לעצם העניין - שמונה נוסעים ברכב זעיר וכנראה לא תקין (מכסה המנוע מעיד על תאונה שלא תוקנה כראוי) - אני מקוה שהאבא יענש במידה שתגרום לו לחשוב פעמיים - אם לא על בריאות הילדים הרי על בריאות חשבון הבנק.

 

מכל מקום - אין מתחרים ללבנון. שם מסוגלים להכניס 50 ילדים לטרנספורטר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מפקירים זו מילה עדינה לפי דעתי , אני לא מצליח לדמיין מה עובר להם בראש כשעושים דבר כזה , אני מפחד מלראות סיטואציה כזאת .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

הרבה ענינים מסוכנים כרוכים בנסיעה ובנהיגה. ככל שהמודעות לסכנה קטנה כך נדרשת אכיפה קפדנית יותר, הענין הזה של ילדים שאינם חגורים הוא אחד מהם. כל עוד אין אכיפה בענין הזה ואין, ילדים יוסעו לא חגורים. ואין פה ענין של כשירות הורית, יש פה ענין של חוסר יכולת להטמיע את מידת הסיכון בענין הזה וזה נורמלי וצפוי גם אצל הורים מהסוג המשובח ביותר. הורה נורמלי לא יחשוף את ילדו לסיכון שהוא מודע לו וחש בו. מרבית העבירות נקבעו ככאלו פשוט מתוך אותה הבנה שלולא העונש הצפוי אנשים פשוט יחשפו עצמם או זולתם לסיכונים שאינם מודעים לקיומם. בשביל לא להיכנס חזיתית בקיר, לא צריך לקבוע בחוק שזה מעשה אסור. הבעיה היא העדר אכיפה כאמור, זו מתמקדת לאחרונה בענינים הקשורים יותר בצילום עבירות מהירות, ענין פשוט, קל ומשתלם. אני למשל שם לב למיעוטם של המאותתים בפניה או סטיה מנתיב, אני מעריך שתתקשה למצוא שוטר שזה מענין אותו ומכאן החירות הזו שלא לאותת, עם כל זה שמדובר בפעולה פשוטה ובפוטנציאל סיכון לא קטן באי ביצועה. כך גם הענין הזה של אי חגירת ילדים, הורה לא באמת סבור שמשהו רע יקרה כתוצאה מכך, גם לא לכיסו, אז לא חוגרים.

פורסם

גם אכיפה קפדנית ועונשים כבדים לא יעזרו בלי מתן תהודה גדולה להם.

 

מצער - אבל אכן, עניין אכיפת המהירות והמשאבים שמושקעים בכך מדגיש מאוד עד כמה המהות (של סיכונים בתנועה) מטרידה את מקבלי ההחלטות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

חבל שהשרשור גולש ל"אור ירוק" ו-א'3.

קרוב לודאי שמדובר באוכלוסיה עם מודעות נמוכה לענייני בטיחות בכלל ובטיחות בנסיעה בפרט. אני גדלתי בבית עם מודעות גבוהה ביותר לנושאי בטיחות - עניין של המקוע שבו עסק אבי + הייקיות של הורי - והם הנחילו לי את העניין. אצלי לא היה ילד שנסע ללא מוב בטיחות (ובהמשך ללא חגורה), הילדים למדו מקטנותם שיש לרתום את עצמם במושב, וגם כיום, כאשר הם נוהגים, חגירת החגורה היא מבחינתם הרגל וחובה שאינם מוותרים עליה.

ובכל זאת - נושא הילדים העומדים בין המושבים מוציא אותי מדעתי, ואני נתקל בו לעתים קרובות גם ברכבים שעומדים לידי ברמזור, ואשר ברור לי נהגיהם (ובעקר נהגותיהם) בהחלט משתייכים לאוכלוסיה שאמורה להיות מודעת לבעייתיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שוטר תותח. הלוואי וכולם יהיו כמוהו. אני לא הייתי מתבטא בצורה טובה יותר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נושא חגורות הבטיחות עדיין לא מושרש כראוי.

לא פעם כשאני לוקח את אחי וחבריו ומעיר להם שיחגרו חגורות לפני שאני מתחיל את הנסיעה הם מסתכלים עליי כאילו נחתתי ממאדים.

 

 

עוד נקודה לציון, כשאני נוסע בדרכים בד"כ ככל שיש יותר מדבקות "אבינו שבשמיים" או לחילופין מדבקות בשפה הערבית כך גדל הסיכוי שכאשר אעצור ליד הרכב הנ"ל ברמזור אראה את הילדים מאחור עומדים על הריפוד ומחזיקים את מושב הנהג שמקדימה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

שני דברים הרגיזו אותי, מעבר לעבירה עצמה:

כששאל השוטר "כמה ילדים יושבים מאחור", האבא כנראה שכח כמה ילדים יש לו- והסתכל אחורה

גם האב וגם האם עמדו והתנצלו בפני השוטר, ואמרו שזה לא יקרה שוב

:shock::shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

האב לא שכח , הוא פשוט לא רצה לאמר לו את המספר, כמובן שיכול להיות שהוא שכח אבל לפי התגובה לא נראה לי.

צורת הדיבור של השוטר יוצאת מן הכלל,שמר על קור רוח כי אחרי הכל אלו ילדים שעמדו מולו, אם 2 ההורים הסכימו שמה שעשו זה לא בסדר ולא התווכחו איתו בכלל זה רק מעיד על זה. ושניהם אגב מפגרים, אפשר לשים לב כמה אין מודעות בציבור החרדי לבטיחות בדרכים, מבלי להיות גזען.

Miata ND2

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזו כבר תשובה הם יכלו לתת? להתעמת עם השוטר, שצודק ב100% זה עוד יותר מטומטם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לדעתי אין שום בעייה של מודעות לעניין הסכנה של נסיעה ללא חגורת בטיחות אצל כל נהג. כמו גם, מודעות לעניין הסכנה של שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה.

 

הבעיה היא שב DNA של התרבות המקומית אין שום טיפוח של שליטה עצמית.

 

זאת אומרת שכל לחץ רגעי מסוגל להפוך סדר עדיפויות הגיוני ללא הגיוני.

 

לרוב הרשלנים (אך מודעים) תמיד יהיה תירוץ מדוע הרגע ההחלטה שלהם הגיונית (זה טלפון מהבוס. הילד עייף. להסיע את הילדים של השכנה זה מצווה). אנשים מוותרים לעצמם בקלות מדי...

 

טיפול השורש לעניין הוא בחינוך מקטנות לשליטה עצמית ולמשמעת. אכיפה וענישה היא הרתעתית בעיקרה ולכן תמיד תהיה מוגבלת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הקנסות בנושא אי חגירת ילדים והסעתם במושבי בטיחות הוכפלו ואף שולשו, לגבי האכיפה אני מסכים היא אינה מספיק ממוקדת.

לא בעיה לעמוד עם ניידת/בלי ניידת בקרבת גני ילדים וכו' ולבצע אכיפה אפקטיבית, למרות שאני בטוח שגם שם הישראלי היפה יטען שהשוטר מחפש אותו.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אכן השוטר מחפש אותו - ובצדק. זה תפקידו, והוא מגן על הישראלי המצוי מפני עצמו. זה נכון לא רק לגבי חגורות, אלא לגבי שורה ארוכה של עבירות, שלצערנו אינן נאכפות מספיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...