Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בנורה קדמית .ואיך ,לכל הרוחות והשדים מחליפים אותה ? נקרעו לי הידיים כבר ואני לא רוצה לפרק את המצבר על מנת להגיע לבית הנורה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אם אתה לא מצליח להחליף את המנורה אז אין ברירה אלא לפרק את הפנס ולהחליף את המנורה.

גם ב-I20 יש אותה בעיה.

 

טיפשות קוריאנית.

איזה כייף לי :)

פורסם

נורה h7 ואכן צריך לפרק את הפנס כמו ברוב הקוריאניות,לא כזה נורא אגב כולה שני ברגים וכל העסק בחוץ.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לא צריך לשחרר את הפגוש.

יש ברשותי רכב דומה עם הגירסה הקצרה ובמכון רישוי,כאשר נשרפה המנוטרה בטסט (בדיוק בזמן..כן..),פירקו מבפנים שני ברגים,שלפו את בית המנורה והגיעו אל המנורה עצמה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תעלה תמונה,בקיה קרניבל ובשברולט אופטרה (קוריאניות) פירקתי את הברגים ואז צריך קצת לשחק עם הפנס והוא יוצא.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לא צריך לשחרר את הפגוש.

יש ברשותי רכב דומה עם הגירסה הקצרה ובמכון רישוי,כאשר נשרפה המנוטרה בטסט (בדיוק בזמן..כן..),פירקו מבפנים שני ברגים,שלפו את בית המנורה והגיעו אל המנורה עצמה.

בדגמי 2013 התהליך מעט שונהלכן כתבתי אולי צריך לשחרר את הפגוש גם בדגמים CW.

למה לא החלפת לבד את המנורה ? בשביל להחליף מנורה אתה זקוק לשירות של אדם מקצועי ?

איזה כייף לי :)

פורסם
.

למה לא החלפת לבד את המנורה ? בשביל להחליף מנורה אתה זקוק לשירות של אדם מקצועי ?

 

הרכב הגיע לבדיקה במכון הרישוי (לטסט) ואלילת המזל סידרה לי ,לאחר שהחלפתי מנורות,תקלה של אורות בעוצמה לא מתאימה.

במקום לשבור את הראש מהיכן הבעיה ולהיכנס לבדיקה חוזרת בתשלום,תמורת 25 ש"ח החליפו שוב את המנורה,הפעם לכזו שמתאימה לרכב (יש כאלו כנראה שאינן מתאימות לו...:roll:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בצד ימין קשה עד בלתי אפשרי להחליף נורה בלי לפרק את הפנס, המצב צמוד לבית המנורה, הצלחתי פעם אחת אבל כאבו לי הידיים שבוע אחר כך ובמזל המנורה שהחליקה לי מהאצבעות היא השרופה ולא החדשה.

בצד שמאל שני ברגים ומיכל המים בחוץ, מזיזים אותו קצת ואפשר איכשהו להחליף את הנורה.

אצלי הן תמיד נזכרות להישרף יום או יומיים לפני ביקור במוסך והם מפרקים את הפנס בשניות בלי לפרק את הפגוש ומחליפים את הנורות.

 

במאזדה 3 שלי רציתי להחליף את הפנסים כי אחרי שיוף הם עדיין נראו גרוע והתאורה הייתה חלשה, קניתי שני פנסים חדשים של דפו (כל אחד ב-250 ש"ח) ורק על ההתקנה גבו ממני 300 ש"ח והלכו 3 שעות כי כדי להחליף את הפנס צריך לפרק את כל הפגוש.

פורסם
בצד ימין קשה עד בלתי אפשרי להחליף נורה בלי לפרק את הפנס, המצבר צמוד לבית המנורה, הצלחתי פעם אחת אבל כאבו לי הידיים שבוע אחר כך ובמזל המנורה שהחליקה לי מהאצבעות היא השרופה ולא החדשה.

בצד שמאל שני ברגים ומיכל המים בחוץ, מזיזים אותו קצת ואפשר איכשהו להחליף את הנורה.

אצלי הן תמיד נזכרות להישרף יום או יומיים לפני ביקור במוסך והם מפרקים את הפנס בשניות בלי לפרק את הפגוש ומחליפים את הנורות.

 

במאזדה 3 שלי רציתי להחליף את הפנסים כי אחרי שיוף הם עדיין נראו גרוע והתאורה הייתה חלשה, קניתי שני פנסים חדשים של דפו (כל אחד ב-250 ש"ח) ורק על ההתקנה גבו ממני 300 ש"ח והלכו 3 שעות כי כדי להחליף את הפנס צריך לפרק את כל הפגוש.

 

מייק, אתה הופך בין הצדדים, שמאל זה הצד עם המצבר, ימין זה הצד עם המיכל מים.

 

לפות"ש אין צורך לפרק את המצבר,

אתה כן יכול לשחרר את הבורג התחתון שמקבע את המצבר, להזיז אותו מעט, ואז להחליף את המנורה,

עשיתי את זה עשרות פעמים ביונדאי וקיה.

 

×
×
  • תוכן חדש...