Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחרי 3 שנים עם אייפון 4 מקרטע אני רוצה להחליף למכשיר אנדרויד. ההתלבטות למעשה היא בין הגלקסי 4 לנקסוס 5.

הם נראים לי זהים לחלוטין מלבד העובדה שבנקסוס אין ממש כפתורים ונראה שההבדלים בחומרה די זניחים.

 

ההתלבטות היא האם ללכת על אחד מהם כרגע או להמתין לגלקסי 5, הבנתי שהוא יוצא באפריל אבל לא ברור מתי יגיע לארץ, מישהו אולי יודע?

 

מה דעת התותחים בתחום?

 

נ.ב - לעלות המכשיר אין משמעות כיוון שמדובר במכשיר מהחברה ואנחנו קונים בכמויות די גדולות.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז ככה, ההבדלים בחומרה ממש לא זניחים.

 

לנקסוס 5 יש את המעבד הטוב ביותר היום.

לגלקסי יש את המעבד המגעיל של סמסונג.

 

כפתורים ווירטואלים הם מעלה כי הם מגיבים יותר מהר מכפתורים חומרתיים.

 

ממשק ומערכת ההפעלה של הנקסוס מושלמים, לעומת הממשק הנכה של הגלקסי.

 

לגלקסי יש מצלמה סוללה יותר טובים, ואפשרות להרחבת זיכרון.

אבל גם יש לו בעיות של סוללה מתנפחת.

פורסם

תבדוק את הg2, חבר קנה אותו לפני שלושה שבועות בערך אחרי שהיה לו אייפון 5.

הוא מרוצה מאוד מהמכשיר, סוללה, מהירות עבודה וכו׳ עושה רושם של אופציה טובה,

ממה שיצא לי לשחק איתו הוא עושה רושם טוב

פורסם

לפי מה שהבנתי עוד פחות מ-3 שבועות סמסונג מכריזה על ה- S5 שווה לחכות טיפה ולראות מה יש לו להציע.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

ולכל הפחות המחיר של ה-S4 יירד כשה-S5 ייצא.

 

לי יצא לשחק קצת עם ה-G2 ומאוד התלהבתי. אבל זה היה עניין של כמה דקות.

 

מה השימושים במכשיר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

שווה לך מאד מאד לחכות לגלקסי החדש S5

הנקסוס מעולה אך יש לו מגבלות - סוללה, רמקול חלש, אי אפשרות להרחיב - אין מקום לכרטיס.

S5 אמור להגיע עם מעבד מעולה של 8 ליבות, מסך 5.2, 2 או 3 גיגה זיכרון RAM (מקווה ש 3)

 

חכה להשקה ב 24 לחודש הזה

http://www.pcadvisor.co.uk/news/mobile-phone/3495265/samsung-galaxy-s5-release-date-price-rumours-leaked-images/

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם (נערך)

אכן אם ההיתלבטות בין הנקסוס לG2, לך על הG2 שטוב יותר מהנקסוס מכל בחינה.

 

אבל אם אתה מגיעה מIOS ואתה יכול לירכוש מחו"ל- הייתי ממליץ על XIAOMI MI3 שעולה על הגלאקסי S4 וכו' ועולה מחצית מימנו- אם אני לא טועה הוא בעל המעבד העוצמתי ביותר כרגע(גירסה מומהרת של סנפדראגון 800) וחומרה מעולה + מערכת הפעלה שמשלבת את שני העולמות(אנדרואיד+IOS).

 

דיי קשה לשים יד על גירסת הWCDMA כי הם נימכרים בשניות אבל שווה בהחלט!.

http://iandroid.co.il/forum/topic155792-40.html

https://imagizer.imageshack.us/v2/382x679q90/191/97qj.png

[video=youtube;QqW-U9p4dag]

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לך על אייפון 5S. אנדרואיד זה לאנשים שמחפשים בעיות.

 

אם כבר לזרוק שטויות, לפחות שזה ילווה בהסבר...

פורסם (נערך)

מה שמצחיק בהודעה שלו זה שמאז IOS7, אפל התחילה להעתיק הכל מאנדרואיד- כולל אין סוף באגים וקריסות.

מי שלא רוצה באגים ובעיות-- שילח לWP8.

 

אנדרואיד זה לאנשים שאוהבים את המכשיר שלהם ורוצים שליטה מלאה על מוצר שקנו תוך ניצול כל היכולות בלי שום הגבלות מטופשות של היצרן.

אהה ואנדרויאד זה לאנשים שקצת יותר חכמים מתינוקות בני שנתיים ששולטים באופן מושלם על כל אופציות הIOS :-).

IOS זה לזקנים :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ממה שפותח השרשור כותב, מדובר במכשיר מהעבודה. כך שזה לא רלוונטי רכישה מחו"ל וכדו'.

 

לפותח השרשור:

אני הייתי מחכה לגלקסי 5 כדי לראות מה יש לו להציע.

 

אם אין מצידו בשורה מיוחדת, ויש את האפשרות לWP8, ובהנחה ואין לך דרישות לאפליקציות מיוחדות, לך עליו. לא תתחרט. מכשיר מדהים לדעתי.

 

אם הבחירה היא אך ורק בין הנקסוס 5 לגלקסי 4, לכל אחד יתרונותיו וחסרונותיו. בקטע הזה לא אוכל לעזור לך באמת. שניהם טובים האחד יחסית לשני, ואין פה נוקאאוט לאף אחד. אבל אם תציין מה חשוב לך במכשיר, יהיה יותר קל להמליץ על אחד מהם.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

נקסוס 5.

זה G2 - רק יותר זול, מתעדכן ישירות דרך גוגל ומגיע פתוח מראש למקרה שתרצה החלפת רומים בלי לפחד על אחריות.


×
×
  • תוכן חדש...