Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו קבוצה בוואטסאפ שהתארגנו לרכישה הקבוצתית.

אני מאמין שאפשר להסב אותה לרכישת מוצרים נלווים ומשומשים.

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פה בעיקר בלבולי שכל, כל כמה חודשים עולה ת'רד כזה ואנשים חושבים שיציעו להם את המכונה ב500 שקל כולל ערכת אביזרים נרחבת.

 

כל מי שמתככון להזמין מ-UPS ושות' - צפו לעוד כ-200 ש"ח מינימום עלות שונות ומשונות בנוסף לתחשיב הכולל ופתאום 750 הופך ל950.

פורסם

זה בדיוק מה שאני מנסה לומר עשו כאן רעש של כאילו עיסקה של 15 מכונות שבפועל אם יקנו 3 תגידו תודה, בכל אופן היוזמה מבורכת דל מי שניסה לארגן את זה ואני כבר אמרתי כאן שיהיו עלויות נוספות למזמינים מחול קחו בחשבון.

שיפוצים..

פורסם

מה זה עשו רעש ? סליחה למה אסור להקים קבוצת רכישה ?

תדע לך שהיינו רוכשיפ דרך מגווירס אבל ביקשנו הצעת מחיר וזה לקח להם שבוע שלם לכן בחרנו לא לחכות.

אגב המכונות אצלי מחר אעדכן במחיר סופי וחווית קנייה.

+ מקבלים גם פלטה 5"+6".

פורסם

זוג מכונות בעלות 100 לישט ליחידה + 85 לישט משלוח משולב.

1500 שח.

בארץ זה הגיע ב ups קיבל 18% מעמ + אגרת רישומון 140 שח + אגרת שחרור ממכס 32 שח.

תוספת של 387 שח .

1500+382= 1882

1882 % 2

941 ליחידה אחרי הכל.

פורסם

ראשית , תתחדש. אבל החשבון שלך לא מדויק.

כאשר רוכשים בכרטיס אשראי בחול ההמרה מהמטבע המקומי נעשית לפי שער העברות והמחאות גבוה ולא שער יציג .

לכן 285 פאונד לפי שער של 5.9 הוא1681 ואם נוסיף את העמלות של UPS נגיע לעלות של כ 1030 שח למכשיר ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...