Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הכיוון :

http://www.signal-audio.co.il/140186/%D7%A9%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%9E%D7%AA%D7%97-1000W%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99220V-110V

 

לסיכום לא כדאי .

לגבי המגווירס ,הם קצת איחרו בהצעה כי כבר התחלנו להזמין מחול.

עדיין לא שלחו אותם . לכן ..... יכול להיות שההזמנה תבוטל ואז נתאגד שוב למגווירס.

נעדכן ביום שני

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

יש לי מכונה של PORTER CABLE, חבל על הוויכוח המיותר אני מדבר מתוך נסיון,

הפולישר הוא בעל הספק של 4.5 אמפר אתה חייב ממיר מתח של לפחות 550W,

אני אישית משתמש בממיר של 750W וכרגע הכל עובד חלק, בפורומים בחו"ל אומרים ש 550W מספיק,

אבל רציתי ללכת על בטוח לכן קניתי של 750W, בכל מקרה הממיר עולה לפחות 450 ש"ח, בהצלחה.

פורסם

גם בסכום של 250-300 ש"ח זה יוצא כבר לא משתלם.

אני ככל הנראה ארכוש דאס 6 פרו, ההצעה של מגווירס עדיין לא כזו אטרקטיבית לדעתי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק הזמנצי ביחד עם תומר מכונה זה אמור להגיע ביום ראשון,שני.

דרך דואר אקספרס בריטי בשם dpd. בארץ חברת ups מטפלת בהם.

נודיע לכם כמה יקנסו אותנו בסוף התהליך.

סופ"ש נעים

פורסם

בלי קשר למיסים ומע"מ הכוונה הגבייה UPS גובהה היא בגין עמלת שחרור ממכס ועמל עמיל מכס.. כמה עלה בסוף ואיזה מכונה רכשתם?

שיפוצים..

פורסם

Das6 pro

Ups מטפלים זה לא בטוח שהעמלות זהות.

עלה 750 שח ליחידה כולל המשלוח.

ביקשנתי שירשמו ערך נמוך ,נקווה לטוב

פורסם

UPS חייב לעבור מכס עם כל מני עמלות כ״ שחרור קולקטיבי, ועד כל מני שרותים, תוספות... אלה ״. גנבים עם תעודה״

ובסוף- אין חמש איש שרוצים מג?

פורסם

איפה הייתם לפני חודש וחצי שקניתי את המגס שלי במחיר מלא :cry:

 

האם יש אפשרות לפתח את השרשור לצורך קניית אביזרים משלימים? (אני צריך פלטה 5")

M-TECH E46


×
×
  • תוכן חדש...