Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ח'ברה בקרוב מאוד אני מציע את כל ציוד הדייטילינג שלי למכירה.

אז אולי זה יעניין אותכם

כולל מכונה , פולישים , פרוג'טור , אוטמים , פדים , פלסטלינות , גלונים של חומרים, מגבות , מברשות , דלאים , מסנן לכלוך ועוד..

 

אם זה מעניין אותכם , תחכו עוד קצת :)

 
 

 

 
 
פורסם

כן.. גריט גארד , ברח לי השם! :)

לא פורש , להפך , אני מתקדם

 

יותר מאוחר תדעו עוד פרטים לגבי , אבל זה לא המקום לפתוח עליו שיחה.

תמשיכו בדיון שלכם.

 
 

 

 
 
פורסם
חברי פורום יקרים,

התפתחה הצעה מעניינת בנושא נעוץ של קנייה ומכירה יד2 של מוצרי דייטילינג לפתוח קנייה קבוצתית , מרוכזת של מכונת פוליש DA .

 

 

מחיר המכונות גבוה בארץ יחסית המטרה היא להוזיל משמעותית בקנייה של מוצר יקר כזה וכנראה שזה ישתלם.

 

 

נכון לעכשיו רשימת המעוניינים :

Athos

lishaina

tomer321

ArikC

stich

 

 

 

 

לא דובר על סוג המכונה בין אם זה DA ממגס' או big foot,flex מvix. מוזמנים לפתוח בדיון הנ"ל.

 

*נציגים של vix&megs נשמח לקבל הצעה של כמות נדרשת לקנייה על מנת לקבל הנחה או מחיר כזה או אחר.

 

 

חברי פורום נוספים שמעוניינים להצטרף מוזמנים לרשום כך בשרשור ואדאג לעדכן.

 

 

שבוע טוב

שלום לכולם הצלחנו להוציא מחיר ל DA meguiar's כולל תיק נשיאה במחיר 980 ש"ח כולל מע"מ,למינימום חמש יחידות לקניה פנו אלינו ,בנוסף כל רוכש יקבל דיסקית טרייזקט 6000 לעבודה עם המכונה ,

תודה רונן

פורסם
ממיר מתח אני ממניח זה סיפור של 40 שקל?

 

ממיר מתח זה סיפור של 440 שקל לפחות כי צריך ממיר ולא מתאם פשוט.

מכונה של PORTER CABLE נמכרת אך ורק בארה"ב ככה שחייב ממיר מתח, אין גרסא של 220.

פורסם (נערך)

זה יספיק ל 500w -850w...לא

כמו שזה כנראה לא יספיק למקרר נכון ?

עריכה אחרונה על ידי Athos

×
×
  • תוכן חדש...