Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עם vix והם לא מוכרים מכונות, לפחות לא באופן פרטני. שווה לראות אם הם יכולים מוכנים/יכולים הזמנה מרוכזת.

בזמנו ניסו לעשות קניה מרוכזת למגוויירס, אבל ההנחה הסתכמה ב100 ש״ח, שזו הנחה לא משמעותית שאפשר היום להשיג גם כצרכן בודד.

ה׳שוד׳ בכניסה לארץ יתבטא במחיר הסופי אם תזמין ממוכר בארץ בכל מקרה.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלוואי והצרות שלכם הייתה רק המכונה , אל תשכחו שאתם צריכים עוד כ-600 ש"ח לאביזרים,פדים וחומרים .

מי שלא רוצה להתעסק בקנית מוצרים לחוד , יכול לקנות את הקיט המצויין של מגווירס שעולה כ-500 ₪ :

 

http://www.amazon.com/Meguiars-Microfiber-Correction-System-Kit/dp/B004VFWUXK

 

איך שלא תסתכלו על זה , ההוצאה הראשונית תיהיה גבוהה מאוד.

פורסם

מדובר פה על מכונת DA בלבד .

לי אישית לדוגמא יש ספוגים לפוליש ויש פולישים והכל. השכרתי מכונה פעם אחת והבנתי שאני רוצה משלי לתמיד . לכן לרכוש ספוג לפוליש ב 80 שח זה לא מה שישבור אף אחד.

נכון לעכשיו האם יש ענייםpן ב meguiars da ?

או שרוצים לנסות לשכנע את vix לדוגמא להביא flex ?

פורסם (נערך)

עריכה :

התקבלה תשובה מ vix. אין באפשרותם לספק בכל דרך שהיא.

עברנו ל meguiars da

נצור מחר קשר עם מגווירס

עריכה אחרונה על ידי Athos
פורסם
עריכה :

התקבלה תשובה מ vix. אין באפשרותם לספק בכל דרך שהיא.

עברנו ל meguiars da

נצור מחר קשר עם מגווירס

שיהיה בהצלחה.

פורסם
במידה ומדובר במכונת פוליש של מגס , אתה לא מעוניין ?

לא,תודה.

אני בכיוון של FLEX 3401 או RUPES bigfoot 15 להחליף את המכשיר DA הנוכחי שלי.


×
×
  • תוכן חדש...