dubizubi
-
הודעות
34 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי dubizubi
-
רכישה קבוצתית - מכונת פוליש DA
dubizubi פרסם הודעה בנושא של Athos בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש לי מכונה של PORTER CABLE, חבל על הוויכוח המיותר אני מדבר מתוך נסיון, הפולישר הוא בעל הספק של 4.5 אמפר אתה חייב ממיר מתח של לפחות 550W, אני אישית משתמש בממיר של 750W וכרגע הכל עובד חלק, בפורומים בחו"ל אומרים ש 550W מספיק, אבל רציתי ללכת על בטוח לכן קניתי של 750W, בכל מקרה הממיר עולה לפחות 450 ש"ח, בהצלחה. -
רכישה קבוצתית - מכונת פוליש DA
dubizubi פרסם הודעה בנושא של Athos בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממיר מתח זה סיפור של 440 שקל לפחות כי צריך ממיר ולא מתאם פשוט. מכונה של PORTER CABLE נמכרת אך ורק בארה"ב ככה שחייב ממיר מתח, אין גרסא של 220. -
פרויקט מתעדכן אודי A3
dubizubi פרסם הודעה בנושא של Avishai22 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אכן זה הצמיג שיתן את ההכי הרבה תמורה, זה הצמיג הבא שלי. כרגע נוסע עם R1R.. לא ממליץ לאף אחד. -
פרויקט מתעדכן אודי A3
dubizubi פרסם הודעה בנושא של Avishai22 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תתחדש! יש לי בדיוק את אותו הרכב, אותו מנוע, אותו צבע, אותה שנה (הדבר היחיד המבדיל זה הסנרוף). אני בהתחלה התחלתי עם כוח לרכב למרות שיש לו המון, תוכנה של APR ו DOWNPIPE (שיותקן בעוד שבועיים), כרגע אני לפני ביצוע דיטיילינג מלא: מכונה של PORTER CABLE, פולשים של WOLFGANG, אוטם HARD BODY ועוד כמה הפתעות רכב יפיפה ומהנה מאוד וגם אני מטפל אצל רון בין היתר.. -
ווקס+ פוליש
dubizubi פרסם הודעה בנושא של orha99 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תראה.. בשביל להוריד סווירלים, שריטות קלות, פגמים בצבע אתה חייב ליישם פוליש גס. מה עושה פוליש גס ? מוריד שכבת לקה מצבע הרכב ואז מתגלה לה שכבה שנראית כחדשה. לא משנה כמה תתאמץ, בצורה ידנית לא תצליח להגיע לתוצאות הרצויות, בשביל שהצבע שלך יראה "חדש" אתה חייב לעבוד עם מכונת פוליש. -
משלוח לא הגיע - CYC
dubizubi פרסם הודעה בנושא של STAS-S בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מחיר הזוי למדי.. לא זוכר בדיוק אבל זה היה סביב ה-85-95 דולר על חבילת מוצרים אשר שוקלת 4 קילו. בכל מקרה אני מאוד מרוצה מהשילוב של AUTOGEEK ו BUY2USA אבל.. וזה אבל גדול, תחכה לחגים בארה"ב! (אני הזמנתי בדצמבר, כריסמס..) תמיד יש קופונים של הנחות ומשלוחים חינם ואז זה יוצא לך ממש משתלם להזמין! -
מפגש דיטיילינג
dubizubi פרסם הודעה בנושא של STAS-S בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
למרות שהרכב שלי מטונף.. מפגש דיטיילינג יכול להיות רעיון מעולה נגיד בשישי בצהריים. -
משלוח לא הגיע - CYC
dubizubi פרסם הודעה בנושא של STAS-S בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אחרי ששמעתי סיפורים על CYC לא לקחתי סיכון, ביחד עם חבר הזמנו מ AUTOGEEK שנמצאים בארה"ב ויש להם מבחר מוצרים הרבה הרבה יותר גדול מאשר ב-CYC.. היה במקרה גם באותו הרגע קופון של משלוח חינם בארה"ב + 20 אחוז הנחנה על קנייה מעל 100 דולר, אז ניצלנו את הרגע, שלחנו את כל המוצרים בחינם לכתובת שלנו ב BUY2USA (אתר מעולה עם שירות מהיר ומעולה) ואז BUY2USA שלחנו לנו הכל תומרת 25 דולר לבית, סה"כ הכל הגיע תוך שבועיים בערך. -
ישנם 2 תיבות הילוכים ל A3: 1. ידנית. 2. S-TRONIC שהיא בעצם תיבת DSG, בפולקסווגן היא נקראת DSG ובאאודי היא נקראת S-TRONIC אך מדובר באותה התיבה בדיוק והיום גם באאודי בדרך כלל קוראים לה DSG. לכן אם אתה שולל את התיבה הידנית ואני מסכים איתך בזה נשאר לך לקנות רכב עם תיבת DSG. שים לב שישנם 2 תיבות הילוכים DSG הראשונה בעלת 7 הילוכים (חדשה) והשנייה בעלת 6 הילוכים (הוותיקה), תיבת DSG6 נחשבת לתיבה וותיקה ואמינה מאוד לעומת ה-DSG7 שהיו איתן בעיות אך רובן נפתרו בשנתיים האחרונות, תיבת DSG6 מגיעה ברכבי AUDI בעלי נפח מנוע גדול 1.8T ו-2.0T ותיבת DSG7 בדגמי מנוע 1.2, 1.4 וה-1.6.
-
אוטם צבע
dubizubi פרסם הודעה בנושא של dubizubi בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה חברים, הייתי בטוח שווקס הינו דבר הכרחי, אני אחקור השבוע על כל האופציות -
שלום חברים, בקרוב אני מתחיל פרויקט דיטיילינג על רכבי שהצבע שלו במצב ממש לא מזהיר, קראתי המון בשבועות האחרונים לגבי ביצוע פוליש, חומרים מומלצים ועבודה נכונה, בסופו של דבר החלטתי על השילוב הבא: פוליש גס - Menzerna FG400. פוליש עדין - Menzerna SF4000. אוטם צבע - ??? ווקס - Collinite 845. כבר הייתי די נעול על ה-OPTI SEAL או האוטם של Menzerna אבל ממה שקראתי שני האוטומים הללו אוטמים את הצבע כך שלאחר מכן קשה ליישם ווקס או שיוצא מריחות ווקס וכאן אני חייב את עזרתכם, מומחי הדיטיילינג של הפורום, בבחירת אוטם צבע.
-
תאונה במגרש חניה
dubizubi פרסם הודעה בנושא של armagedon בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מי שנוסע רוורס הוא האשם. מקרה דומה קרה לאחד החברים שלי לפני חודשיים, הוא יצא ברוורס מחנייה, מישהו טס בערך על 70-90 קמ"ש בעיר (יפו) ונכנס בו, האשם היה חבר שלי בגלל שנסע ברוורס ועשה תאונה למרות שהנהג השני נסע מהר מדי ואף לא הסתיר זאת. -
ראיתי רק A3 אחת בצבע אדום באיזה מפגש ואני חייב להגיד שהצבע ממש החמיא לרכב, לי יש A3 8P בצבע LAVA GREY ודי קינאתי אני חייבן לציין .
-
לא רק זה, גם לא רואים את השוטר בכלל.. ושלא נדבר על התאריך בסרטון. אולי מישהו בכלל מנסה להתחמק מדו"ח ? :\
-
גם אני לא ידעתי על A2 עד לביקור בברצלונה לפני מספר חודשים, הרכב נראה אחד המכוערים ואני עוד מחובבי ה-VAG ונוהג על A3.
-
יש מצב שאתה מתכוון ל LAUNCH CONTROL ? חפש ביוטיוב סרטונים.. יש לי AUDI A3 2.0T אצלי זה עובד כשמבטלים את ה-ESP, מעבירים להילוך SPORT ואז עם רגל שמאל מחזיקים ברקס ועם רגל ימין נותנים גז זה מגיע ל 3000 סל"ד משחררים את הברקס ואז הרכב מזנק.. זה נקרא LAUNCH CONTROLO, לגבי אם זה פוגע במיכלולי הרכב אני לא יודע להגיד כי לא השתמשתי בפונקציה הזו חוץ מנסיון פעם אחת.
-
רעידות בבלימה אחרי החלפת צמיגים וכיוון פרונט
dubizubi פרסם הודעה בנושא של MoonKnight בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרעידות מורגשות בהגה או בדוושת הבלימה ? -
מה איך שזה נראה אין שום דבר לא תקין ברכב שלך, כל מה שתיארת זה מערכת ABS שנכנסה לפעולה.
-
הייתה לי ברכב תקלה מאוד דומה, אצלי זה נגמר בהחלפת פורק לחץ שנסתם עם הזמן, טיפלתי גם כן אצל רון שהיה מאוד מקצועי ועלה על התקלה מאוד מהר בעזרת סורק, בכל מקרה אם נורת CHECK INGINE דולקת בכתום קבוע אין בעיה שתיסע ברכב עד למוסך.. ברגע שהיא מהבהבת אז אסור לנסוע עם הרכב וחייב גרר.
