אני נוהג לקרוא הרבה בפורום ויודע עד כמה שהפורום הזה איכותי אך לא הגבתי מעולם כאן, כרגע אני צריך את עזרתכם בחיפוש רכב קטן אוטומטי (דגש על אוטומטי) עד 20K..
שבוע שעבר ראיתי 206 נחמדה במחיר די שפוי שיכלתי להוריד עוד יותר מהמחיר שלה אחרי ביקור במוסך של חבר של אחי..
אבל כשנסעתי על האוטו הרגשתי לא הכי בסדר, כאילו זה אוטו נחמד כמו הרבה מאוד מכוניות שנסעתי עליהן מהשנים האלה אך באותו ערב נסעתי גם לראות פולו שנת 01 שהייתה נראית לי מאוד שמורה, יד 2, 110 ק"מ אבל הטסט עוד חודש.. בעל הרכב רצה מחירון (20,500) אבל הוריד 1,500 בגלל שאין טסט לאוטו, הוא היה נשמע מאוד בטוח על עצמו ולא היה מוכן לרדת בשקל מהמחיר שלו בגלל זה משהו היה נשמע לי חשוד אז לקחתי את הרכב לבדיקה, בבדיקה קיבלתי יותר מדי דברים שלא אהבתי והחלטתי לוותר על אותו רכב, כרגע אני מאוד רוצה פולו שנת 00\01 כי לעומת ה-206 שהמחירון שלהם הוא בערך זהה הרגשתי הרגשה אחרת לגמרי, 206 הרגיש כמו צעצוע ופולומ הרגיש כמו רכב..
כרגע מצאתי עוד פולו שנראית שמורה ואפילו יש לה טסט לשנה ובוצע טיפול לפני הטסט, אבל הבעל רכב החליף מנוע..
השאלות שלי הן כאלה:
1. האם זה נורא שהוא החליף מנוע ?
2. זה אמור לשנות לי משהו ?
3. יש איזשהו מוסך של פולקסווגן באזור ת"א שיכול לבדוק רכב לפני קנייה בדברים עיקריים (מנוע, גיר, שלדה) במחיר של בדיקת רכב רגילה, כי לשלם 500 שקל על כל בדיקה זה טיפה כבד ובמיוחד שבמכוני בדיקה הרבה הם מתעסקים בשטויות של פלסטיקה וכו' דברים שלא רציניים באמת ?
4. מה אתם חושבים בכללי על פולו של השנתון הזה ?
מצטער שחפרתי כל-כך הרבה אבל זה רכב ראשון שלי אחרי צבא ואני לא רוצה להתקע עם משהו שיעשה לי יותר מדי צרות,
תודה על העזרה חברים!
אגב אם מישהו רוצה שאני אפרסם תוצאות בדיקה של הפולו מחולון שראיתי תגידו..