Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כוכב יאיר בתקופת "מסלולים"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה יקר, זה קטן, אבל עדיין זה כייף גדול. הדגש לא על מהירות, אלה על השליטה ברכב וזה הרבה יותר חשוב, לדעתי. אל תשללו את זה על הסף - אפשר לנסות פעם אחד ואם לא נהנתם - אז הפסדתם 350 ש"ח (תדלוק אחד).

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בימי מסלול של דני ואייזיק היו יותר רכבים אבל הוא היה יותר משלש שעות, עלה 100 ש"ח פחות ולא היתה בעיה בביצוע דריפטים

גם אני קיבלתי את ה SMS ולא נראה לי שאלך אפילו שאפשר להנות על המסלול הזה אם זה שהוא קצר

 

מקווה שדני ואייזיק יחזרו לעשות ימי מסלול במתכונת שלהם ובמחירים שלהם, נראה לי כיף לעשות את זה פעם בחודש

פורסם

מקווה שדני ואייזיק יחזרו לעשות ימי מסלול במתכונת שלהם ובמחירים שלהם, נראה לי כיף לעשות את זה פעם בחודש

לא הייתי בונה על זה.

 

 

פורסם (נערך)

עד שיש לי בימר, פתאום הם אוסרים לעשות דריפטינג? מה הקטע?

אני רוצה לתרגל במסלול בדיוק את זה, ולקבל יותר ביטחון בשליטה על היגוי יתר והחלקות - וזה בדיוק העניין, ששם זה נעשה במהירות נמוכה.

הייתי כמה וכמה פעמים בכוכב יאיר בימי מסלול וגם בתחרויות קארטינג דו מנועי. הייתי גם במקצה דריפטינג עם הקארטים בגשם, וזה היה המקצה הכי כיפי (עם צמיגי סליקס מלאים).

עריכה אחרונה על ידי fizban

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא מבין אתכם.

אני לא יודע מה היה המחיר הקודם, אבל לאור מה שנכתב כאן עלייה פתאומית של 30% במחיר היא חזירות לשמה ולא ניתנת להצדקה בשום צורה שהיא. אין לי צל של ספק שאחזקת מסלול היא הוצאה עצומה ובטח שלא כלכלית במיוחד, אבל 350 ש"ח לכמה סיבובים זה מחיר מופקע. ככה לא עושים ספורט מוטורי "עממי". אותי לא תראו שם.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מסכים עם איתמר. מסלולים, במקום להנגיש את הספורט המוטורי, רק מבהירה כמה ספורט מוטורי הוא לבעלי ממון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ההשוואה שלכם שגויה מבסיסה,אתם החלטתם שהמחיר הוא 200 ש"ח,המחיר של מי?על מה?

 

200/250 היה המחיר ליום מסלול בשבת תחת חסותם של מדריכים פרטיים כגון דני ולאון [מצויינים אגב!], מישהו מכם באמת חושב שההוצאות שלהם הן באותו סדר גודל של חברה שמחזיקה את המסלול ומשלמת משכורת למדריכים?!

 

אני לא נכנס לסעיף ההכנסות של "מסלולים",אבל עצם ההשוואה היא לא הגיונית לטעמי.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

חבר'ה אין מה להתפלא, מונופול הוא מונופול, ומסלולים, כמו כל פירמה, רוצה רנטה על הנכס שבידה.

 

לגבי המסלול האם שווה המחיר? בעיני לא. הרכב שלי חזק מדי ואין שם שום הנאה עבורי אישית.

 

זה היה נכון במחירים הקודמים וזה נכון שבעתיים במחירים הגבוהים עכשיו.

 

כל אחד יעשה את החישוב שלו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

אני יכול להגיד בכל הימי מסלול, אני סיימתי עם העליות למסלול מרצוני כי מיציתי לאותו היום.

זה לא "כמה סיבובים" וגמרנו.

מחיר לקארטינג - 10 דקות : 50 ש"ח

מחיר לתחרות קארטינג דו מנועי (אולי 20-30 דקות נטו על המסלול) : 350 ש"ח

קורס דריפטינג בהונגריה, על בימרים, למשך יומיים והמון תרגול: 10,000 ש"ח

 

אם ב 300 ש"ח, נגיד, אוכל לעלות ולתרגל מצבי קיצון, שליטה בהחלקות ולקבל ביטחון על הנעה אחורית במשקל של טון וחצי כמעט (כי נסיון בדריפטינג ושליטה על קארטים יש לי די הרבה, לעומת נסיון על רכב), במשך נטו חצי שעה לאורך היום, זה נשמע לי סביר. בטח אם תיקנו שם את כל התעלות המסוכנות שלא סלחניות לטעויות.

 

הבעיה שאת זה הם לא מרשים לעשות, אולי כי זה עושה בלאגן כשיש נהגים שרוצים לנהוג מהר וכאלה שרוצים לנהוג על הצד.

אפשר אולי לבקש שיחלקו את המקצים למקצי דריפטינג ומקצי נהיגה פרופר.

אולי אפשר לארגן יום צדדיות. :)

עריכה אחרונה על ידי fizban

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש הגיון רב בכך שלא מאפשרים להתנסות בדריפטינג במסלול הזה כשבו זמנית יש חבר'ה אחרים שמנסים "לקבוע שיא הקפה"- זה מסלול קצר מאוד וגם לא רחב במיוחד, לא היית רוצה לעלות למסלול ושכל 10 שניות רכב אחר יעכב אותך כי הוא עשה ספין במהלך הדריפט.

 

כשזה מסלול רציני מבחינת אורך ומבחינת רוחב אפשר לשלב, לא במסלול כזה.

 

לגבי עלויות הקורס בהונגריה- מדובר בעלויות כולל טיסות ולינה או שאתה מדבר נטו עלות קורס?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אכן יש הגיון בכך.

לכן אפשר לחלק מקצים (הרי עולים כל פעם 3 או 4 רכבים) לפי רצון הנהגים. אני מזכיר לך שלקבוע "שיא" הקפה זה לא חוקי במדינת ישראל, אלא אם אתה מקיים את כל נדב"ך החוק המוטורי. לכן זה מוגדר אימון ולא תחרות.

מספיק שיש 3 נהגים שמעוניינים בכשכושי זנב, ואפשר לעשות מקצה יעודי.

הקורס עולה 1700 יורו, לא כולל טיסה (אבל כן כולל מזון ולינה), שזה בחישוב גס, כ 10K ש"ח. שם אתה כבר ממש מתרגל שעות, אבל הרכבים שם יעודים לדריפטינג ובעלי כיוונים מתלים / מנועים שלא יכולים לעולם להיות קיימים חוקים כבישים ציבוריים בישראל. לכן אני מעוניין גם להתנסות על הרכב שלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בואו לא נשווה קורס מרוצים בהונגריה על כל המתלווה לכך לכמה פיסות אספלט מטולא צפונית לראש העין.

אם מסלולים מכוונים לקהל יעד עממי ורוצים למשוך אנשים לתחום - תמחור של מספר הקפות / דקות מסלול הגיוני הרבה יותר ממחיר אחיד וגבוה. אם היו מציעים 10 הקפות ב 100 ש"ח (שנגיד שזה בערך 15 דקות מסלול?) הייתי הולך על זה בלי לחשוב פעמיים. זה כבר הרבה יותר "עממי" ומתאים גם לאלה שהפרוטה לא מצוייה בכיסם כמו סטודנטים או חיילים, מה גם שנהיגת מסלול היא נהיגה תובענית שדורשת מאמץ פיזי לא קטן ויש כאלה שיתעייפו לאחר 10 דקות נהיגה רצופה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני אכן לא משווה, איתמר, כתבתי בדיוק מה ההבדל בתגובה הקודמת שלי.

פיסת האספלט צפונית לראש העין מספיק טובה לי לאימוני דריפטינג לנהג מתחיל. :)

 

על 10 הקפות ב 100 ש"ח גם אני הייתי הולך. זה בערך 10 דקות מסלול.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...