Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדש עד 60K


loacker
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב קטן,רוב הזמן לנסיעות קצרות,וכמובן חסכוני בדלק.

 

עד כה ראיתי שאפשרי לקנות בסכום הזה את המכוניות סוזוקי אלטו ושברולט ספארק (דגמי 2014 )

האם יש מכוניות נוספות שאפשר לרכוש בסכום הזה?

 

 

שמעתי רק דברים טובים על הסוזוקי אלטו מבחינת אמינות וחיסכון בדלק.

לגבי השברולט ספארק הבנתי שיש אפשרות למנוע 1.0 ולמנוע 1.2 שהוא גם מאובזר יותר ולכן גם יקר יותר.

 

 

 

אשמח לתגובות,תודה!

פורסם

בתקציב הזה אפשר לקנות בעיקר רכבים קטנים וידניים - סוזוקי אלטו, שברולט ספארק, סיאט מיי ואפילו יונדאי i10 החדשה (בדיוק ברף העליון של התקציב שלך).

 

שמעת רק דברים טובים על הסוזוקי אלטו מבחינת אמינות וחיסכון בדלק שזה מצוין, חבל שלא שמעת את הדברים הפחות טובים על הסוזוקי אלטו כמו רמת בטיחות נמוכה, רמת אבזור נמוכה, תא נוסעים מיושן והעובדה שהדגם יוחלף עוד השנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סיטרואן C1 נמכרת כעת ב60K ולדעתי מנצחת את הסוזוקי והספארק כמעט בכל סעיף.

הייתי בודק באמת את הI10 החדשה. נראית מבטיחה

פורסם

תודה על התגובות,

לגבי רמת הבטיחות של האלטו-האם בעניין הזה הספארק והסיאט מיי עדיפות?

רמת אבזור נמוכה קיימת גם בגירסת ה1.0 של הספארק,לגבי הסיאט מיי אני לא יודע מספיק ואשמח לקבל עוד פרטים לגביה.

 

לגבי סיטרואן C1 , יש בעיית תדמית לגבי סיטרואן ופ'יזו ואני עלול להפסיד בגלל זה בזמן שאני ארצה לקנות את הרכב.

ולגבי הi10 , האם כבר ניתן לרכוש את הדגם 2014 או שעדיין לא הגיע לארץ?

פורסם

יש לך עוד מגוון של אופציות ברכבים קטנים כגון

קיה פיקנטו , יונדאי I10 , מיצובישי ספייסטאר , שברולט ספארק

 

אני ממליץ על הקיה פיקנטו בגלל רמת הסחירות/ביקוש ומרווח פנימי בסך הכל רכב נחמד חסכוני בדלק

פורסם
תודה על התגובות,

לגבי רמת הבטיחות של האלטו-האם בעניין הזה הספארק והסיאט מיי עדיפות?

רמת אבזור נמוכה קיימת גם בגירסת ה1.0 של הספארק,לגבי הסיאט מיי אני לא יודע מספיק ואשמח לקבל עוד פרטים לגביה.

 

לגבי סיטרואן C1 , יש בעיית תדמית לגבי סיטרואן ופ'יזו ואני עלול להפסיד בגלל זה בזמן שאני ארצה לקנות את הרכב.

ולגבי הi10 , האם כבר ניתן לרכוש את הדגם 2014 או שעדיין לא הגיע לארץ?

 

רמת הבטיחות של הספארק ושל הסיטיגו/מיי (זה אותו האוטו) טובה משמעותית. למיי יש 5 כוכבי בטיחות במבחנים האירופאיים (לאלטו יש שלוש) והספארק קיבלה לאחרונה ציון טוב במבחן אמריקאי.

פרטים נוספים על סיאט מיי אתה יכול לקבל בקישור המצורף.

 

הדגם החדש של ה-i10 כבר הגיע ארצה ואפשר לרכוש אותו בכל אולמות התצוגה של יונדאי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה,אני מזמין נסיעת מבחן על הi10 ולאחר מכן אחליט.

אבל עושה רושם שהיא עדיפה בכל הפרמטרים על האלטו והספארק.

×
×
  • תוכן חדש...