Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

 

אשמח למקום שמבצע ניקוי יסודי לממירים קטליטים סתומים

מבדיקת מחשב עולה כי הממרים אצלי לא פועלים כראוי ככול הנראה מסתימה והיצתברות של לכלוך במשך השנים

 

אשמח למקום מקצועי / או תכשירים שיכולים לעשות את העבודה בניקוי כמו שצריך

 

אשמח עם מישהו יודע מה העלויות של זה

 

תודה רבה ושבת שלום לכולם ...

פורסם

בדיקה של קוד תקלה במחשב לא מספיקה במקרה הזה. צריך לבדוק את הרכב הגזים הנפלטים ולראות שבאמת יש תקלה בממיר.

אי אפשר לנקות ממיר בצורה יעילה וגם אם ניקית, רוב הסיכויים שזה לא יעזור בכלום.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

יש שיטה לנקות ממיר אבל זה בתנאי שהממיר באמת סתום מפיח ולא שבור או מפורר

השיטה היא חימום חזק מאוד של הממיר עד שכל המשקעים שבו נשרפים זה עובד על עקרון דומה מאוד של מסנן חלקיקים בדיזל אבל במקרה של ממירים זה לא בהכרח מצליח או שהממיר ינזק לגמרי ומה גם שלא בכל רכב ניתן לעשות את זה ומי שמנסה זה על אחריותו

הטריק מאוד פשוט צריך להרים את הרכב על ליפט ולעקוב אחר התחממות הממיר (הוא יהפוך להיות אדום מחום)

מנתקים חוט הצתה או סליל ונותנים מנוע לעבוד בלי הצתה בצילינדר אחד בסלד בינוני

זה גורם לדלק עם אויר להגיע לממיר ולהשרף שם אז החום פשוט ממיס את כל המשקעים

רואים שהממיר הופך להיות אדום אך לא יותר מכמה דקות של עבודה ככה

אחכ כדאי להחליף שמן מנוע

פורסם

גם האוטו מעשן מידי פעם יוצאים אדים,לבנים ועוד מבדיקת מחשב זה מספיק לדעת,שהוא סתום או תקול

הדרכיפ שהבאתם פה לא מקצועיות ולא נכונות

אשמח לתשובה מבעל מקצוע,שישפוך אור על הנושא

 

תודה ושבוע טוב

פורסם

למה בעל המקצוע שטרח, בדק לך את קוד התקלה במחשב,

הסביר לך ש"

הממרים אצלי לא פועלים כראוי ככול הנראה מסתימה והיצתברות של לכלוך במשך השנים",



לא הציע לך דרך מקצועית ונכונה איך לבצע את זה?

 

אתה לא יכול לבקש עזרה ולקטול את העוזרים לך

פורסם
התשובות,שנתנו פה לא ריאליות למצב עצמו

מחשב הרכב לא משקר ואם עלתה הערה כזאת צריך לבדוק את זה לעומק

 

חבר יקר עם גישה כזאת הסיכוי שיעזרו לך נמוך מאוד :shock::shock:

×
×
  • תוכן חדש...