Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

הקודן ברכב בקושי מגיב רק בלחיצה ממש חזקה,אף פעם לא התעסקתי עם קודן,ברצוני לנקות אותו עם ספרי מגעים.

 

איך מנקים? ומה זה כל השחור שיש בפנים כמו פחם צריך לנקות את זה?

 

 

תודה.

פורסם
שלום לכולם..

 

הקודן ברכב בקושי מגיב רק בלחיצה ממש חזקה,אף פעם לא התעסקתי עם קודן,ברצוני לנקות אותו עם ספרי מגעים.

 

איך מנקים? ומה זה כל השחור שיש בפנים כמו פחם צריך לנקות את זה?

 

 

תודה.

 

אם לא מדובר בלחצני כפתור פיזי אז כנראה שמדובר בלחצני מגע כאשר המספר עצמו הוא חלק המשמש לסגירת מעגל.

השחור הפחמי (אם לא מדובר על סתם פיח )הם מוליכי זרם ובאים במקום מתכת..הסרתה אותם - הלך הקודן.בגדול ניקוי עם מטלית לחה מעט וליבש.לא להתיז כלום כאשר הקודן פועל,יש לאפשר הנעת הרכב כלומר קודן מכובה..במקרה והקודן לא נכבה,לנקות עם מטלית או לנתק מצבר.שלא יהיה קצר.מניסיון גם מזג אויר קר גורם לקודן לא להגיב

פורסם
אם לא מדובר בלחצני כפתור פיזי אז כנראה שמדובר בלחצני מגע כאשר המספר עצמו הוא חלק המשמש לסגירת מעגל.

השחור הפחמי (אם לא מדובר על סתם פיח )הם מוליכי זרם ובאים במקום מתכת..הסרתה אותם - הלך הקודן.בגדול ניקוי עם מטלית לחה מעט וליבש.לא להתיז כלום כאשר הקודן פועל,יש לאפשר הנעת הרכב כלומר קודן מכובה..במקרה והקודן לא נכבה,לנקות עם מטלית או לנתק מצבר.שלא יהיה קצר.מניסיון גם מזג אויר קר גורם לקודן לא להגיב

 

 

בקשר לעניין הקור, יש אצלי את אותה הסיטואציה גם עם הקודן וגם עם הנעילה המרכזית.

כאשר קר וגם בשעות הבוקר הנעילה המרכזית לא עובדת ואני נתון לחסדיו של הקודן.

 

בקשר לקודן , האם נקיון יכול לעזור לטיפול בתופעה ?

ולגבי הנעילה, יש איזה פתרון ?

פורסם

הטיפול פשוט מאוד .

משפריצים חומר לניקוי מגעים על סמרטוט ובעזרת הסמרטוט מנקים את המעגל המודפס .

אח"כ מנקים בעזרת הסמרטוט את המקשים .

לא להשפריץ ישירות .

אותה שיטה אגב פועלת גם בשלטי טלויזיה למיניהם וטלפונים אלחוטיים .

פורסם

זו מחלה של הקודניות הללו, אם החברת ביטוח לא מחייבת הייתי מבטל את הקודן, סתם עוד חצי דקה עבודה למי שירצה לקחת את האוטו.

בכל מקרה אם תקפוץ לכל חנות אביזרים הם מחליפים את הלוח בעלות של כמה עשרות שקלים.

פורסם

ניתן לנקות עם נייר מגבת ספוג באלכוהול נקי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...