Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שאתם יכולים לראות בתמונה, עשיתי תאונה לא קלה עם הרנו קליאו 98 שלי.

כעיקרון האשמה שלי בתאונה.

הנזק שלי כנראה לא פחות מ2000 שקל, והערך של הרכב בערך מקסימום 6.5.

 

אני אפשר לומר נמצא בצומת דרכים, האם כדאי בכלל לתקן את הרכב? (הוא נוסע, הפגיעה רק בפח)

או שכדאי למצוא איזשהי דרך למכור אותו ולקנות רכב חדש?

 

אשמח לקבל חוות דעת בנושא

20131217_080030.jpg

פורסם

כנף טמבון ופנס מפירוק לדעתי יעלה פחות מ 2000.

במקומך הייתי מתקן אם אין לך אפשרות לרכישת רכב חדש ואם החיצוני לא כזה משנה לך.

פורסם

ב2000 ש"ח אתה מביא עוד אחת ואולי אפילו 2 קליאו כאלה לחלקים.

 

כנף טמבון ופנס לא אמורים לעלות לך אפילו יותר מ1000 ש"ח בפירוקיה, כמובן לאחר מיקוח.

תתמקח, זה שוק.

פורסם
ב2000 ש"ח אתה מביא עוד אחת ואולי אפילו 2 קליאו כאלה לחלקים.

 

כנף טמבון ופנס לא אמורים לעלות לך אפילו יותר מ1000 ש"ח בפירוקיה, כמובן לאחר מיקוח.

תתמקח, זה שוק.

 

החלקים יהיו אולי זולים אבל הפחח לא יעבוד בחינם,נכון ?

ד"א גם אני ממליץ לתקן את הרכב במחיר הזה,כי אתה לא יודע על איזו נבלה תיפול בתקציב כזה (בהנחה שאין לך כסף מיותר ואתה לא מגדיל את התקציב).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...