Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מעניין, מעיין עקיצה של השלטונות :wink:

 

שיטת המיסוי הזו זה משהוא שיחודי ליבואני רכב?

ליבואנים בכלל?

 

הרי כל עוסק מורשה מן הישוב משלם מיסים רק על בסיס הסכומים בחשבוניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק שימו לב שאבזור הרכב כולל רק 4 כריות אוויר, לאן נעלמו עוד 2 כריות וילון? אפילו אצלי יש 6 כריות אוויר. חשבתם שעשו לכם הנחה בלי תמורה?

תוסיפו למשוואה את מנוע ה- TSI ה"מופלא", את הגיר DSG7 ה"מעולה" ואת השירות של היבואן הזה ה"מצוין" (לכאורה) ותגיעו למסקנה שתגיעו.

 

דרך אגב, הרכב הזה קיבל רק 4 כוכבים בריסוק. כשקניתי את הרכב ב- 2008 לפני 5 שנים זה היה עוד סביר, לא עכשיו.

פורסם

^אתה צודק בכל מה שאתה אומר, אבל בכל זאת.. זו יחידת הנעה נהדרת, כשהיא פועלת. :-)

 

זה כמו הבחורה המהממת שאתה יודע שלא יהיה לך איתה משהו ארוך טווח. בכל זאת, אתה מתפתה לחשוב שאולי, אולי הפעם, זה יעבוד דווקא עבורך. :oops:

:idea:
פורסם

עשית מפאביה "בחורה מהממת"?

 

הפאביה היא החנונית הממושקפת של הכיתה.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רק שימו לב שאבזור הרכב כולל רק 4 כריות אוויר, לאן נעלמו עוד 2 כריות וילון? אפילו אצלי יש 6 כריות אוויר. חשבתם שעשו לכם הנחה בלי תמורה?

 

:roll:

 

6 כריות קיימות ברמות גימור ספורט ואלגנס, המבצע הזה על אמבישן, שמגיע עם 4 כריות בלבד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
עשית מפאביה "בחורה מהממת"?

 

הפאביה היא החנונית הממושקפת של הכיתה.:lol:

 

איכשהו ניחשתי שתבוא הערה כזו.. האנלוגיה היא בחורה מהממת = TSI+DSG.

:idea:
פורסם

תוסיפו למשוואה את מנוע ה- TSI ה"מופלא", את הגיר DSG7 ה"מעולה" ואת השירות של היבואן הזה ה"מצוין" (לכאורה) ותגיעו למסקנה שתגיעו.

 

המנוע באמת מופלא. איזה בעיות יש לך איתו שאתה שם את זה במרכאות? מנסיעה עליו בגולף, הוא מפתיע מאוד לטובה. ולי לפחות לא ידועות בעיות (נכון שלך יש מנוע אחר, אבל למה להשמיץ את המנוע הזה? מה הוא עשה לך?)

וכנ"ל ה- DSG7. מה הבעיה שלך איתו? אתה מכיר מישהו שבדגמים החדשים היו לו בעיות עם הגיר? לך יש בעיות עם הגיר? (מעבר לזה שאולי לך אין את הגיר אצלך ;-) )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
איכשהו ניחשתי שתבוא הערה כזו.. האנלוגיה היא בחורה מהממת = TSI+DSG.

 

גם כאן, צריך לדעת איזו מהממת לבחור ;-) (DSG6 + 2.0T נגיד)

למרות שלא שמעתי, כאמור, על בעיות ב- DSG7 החדשים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
המנוע באמת מופלא. איזה בעיות יש לך איתו שאתה שם את זה במרכאות? מנסיעה עליו בגולף, הוא מפתיע מאוד לטובה. ולי לפחות לא ידועות בעיות (נכון שלך יש מנוע אחר, אבל למה להשמיץ את המנוע הזה? מה הוא עשה לך?)

וכנ"ל ה- DSG7. מה הבעיה שלך איתו? אתה מכיר מישהו שבדגמים החדשים היו לו בעיות עם הגיר? לך יש בעיות עם הגיר? (מעבר לזה שאולי לך אין את הגיר אצלך ;-) )

זה כבר נהיה טרנד להשמיץ את הגיר והמנוע הזה, אנשים חיים במציאות אחרת מה לעשות.

מה לעשות טיוטה עם בעיות מנוע זה בסדר וכך גם פורד עם גיר דפוק ויונדאי עם גיר רובוטי.

אני דוקא חושב שלרכוש רכב כמו הפאביה עם מנוע 1.6 זה שיא הטיפשות .

פורסם

עדיין יקר לרכב כה מיושן ובינוני עם מנוע וגיר איומים.

 

שיורידו את המחיר ל70 אלף + יתנו אחריות מקיפה לעוד כמה שנים. ואולי, רק אולי, אנשים יתחילו לחשוב עליה בתור אופציה כשהם קונים סופר מיני.

BW

פורסם
המנוע באמת מופלא. איזה בעיות יש לך איתו שאתה שם את זה במרכאות? מנסיעה עליו בגולף, הוא מפתיע מאוד לטובה. ולי לפחות לא ידועות בעיות (נכון שלך יש מנוע אחר, אבל למה להשמיץ את המנוע הזה? מה הוא עשה לך?)

וכנ"ל ה- DSG7. מה הבעיה שלך איתו? אתה מכיר מישהו שבדגמים החדשים היו לו בעיות עם הגיר? לך יש בעיות עם הגיר? (מעבר לזה שאולי לך אין את הגיר אצלך ;-) )

 

מנוע TSI וגיר DSG הם מעולים, כשהם תקינים ועובדים כמו שצריך. הבעיה עם היבואן הזה, שהוא צריך לתת אחריות כוללת 3 שנים מפגוש לפגוש, ואחריות 7 שנים על מנוע וגיר - רק אז זאת תהיה קניה טובה. כיום אחריות שנתיים לא רלוונטית.

המנוע והגיר הזה לא הוכיחו אמינות טובה בעבר, והגירים החדשים הם... חדשים! אז תמתינו ותראו האם הם אמינים או לא. אני באופן אישי לא אהיה שפן ניסיונות של אף אחד!

 

זה כבר נהיה טרנד להשמיץ את הגיר והמנוע הזה, אנשים חיים במציאות אחרת מה לעשות.

מה לעשות טיוטה עם בעיות מנוע זה בסדר וכך גם פורד עם גיר דפוק ויונדאי עם גיר רובוטי.

אני דוקא חושב שלרכוש רכב כמו הפאביה עם מנוע 1.6 זה שיא הטיפשות .

 

אצל פורד יש בעיות, לא אמרנו שלא. עזוב גיר, מספיק לראות ברכבי הפוקוס החדשים את כל הגומיות לדלתות משתלשלות החוצה מהרכב כמו בקרקס אז אתה רואה שמשהו ברכב הזה לא בסדר (אגב, הכל מצולם ב- DVR).

אצל טויוטה זה היה כשל בתכנון, לא אמרנו שלא. אם אני לא טועה מדובר במודלים ישנים, סביב 2003-2004. מעבר לזה, היבואן לקח אחריות והחליף מנועים, כך שאני לא רואה שום בעיה. אבל - אצל קונצרן ענק כמו פולקסווגן הגרמני לא מצפים לפאשלות כאלו! זה לא מקובל.

בנוגע למנוע 1.6 בפאביה - מדובר במנוע דגם BTS שנחשב אמין מאוד ששירת גם בפולו למשל, כך שאני לא רואה איזו סיבה שלא לרכוש פאביה/פולו/איביזה עם מנוע 1.6. אחת הקניות המוצלחות שלי. המנוע הזה משודך גם לאבזור עשיר יותר, כך שאם היית רוצה מנוע 1.4, היית מקבל את הרכב "עירום". וכן, ב- 2008 לא היתה אפשרות ל- TSI למען הסר ספק.

ומה זה "כמו הפאביה", למה זה פרארי? זה עוד רכב טוב שיצא לשוק, בדיוק כמו הפולו והאיביזה שקיבלו מנוע BTS. זהו.

פורסם

מצטרף לגל האנשים פה, חבל שאין אחריות של 3 שנים + 7 שנים על גיר ומנוע . אבל היבואן כנראה יודע שהוא נכנס לבור שהוא לא יצליח לצאת ממנו, חבל שהם לא מאמינים במנועים של עצמם.

אגב גם משתלם להם לעשות 7 שנים אחריות (בהנחה שכל רכב עשירי יהיה תקול ) כי אז כל הטיפולים אצלהם והמחיר המובקע שלהם יביא להם לרווחים.

בהקשר לפאביה , חבל שאין חבילת מולטימדיה וסאן רוב במבצע ...

אוטו-מאניה :-)

פורסם

זה כמו הבחורה המהממת שאתה יודע שלא יהיה לך איתה משהו ארוך טווח. בכל זאת, אתה מתפתה לחשוב שאולי, אולי הפעם, זה יעבוד דווקא עבורך. :oops:

 

 

זו דווקא הבחורה החכמה בכיתה,ילדה טובה מבית טוב, לא מתנשאת ואתה אומר לעצמך, או, הנה משהו טוב להביא הביתה!!!

 

ואז זה מתחיל.......

 

פתאום יש לה כאבי בטן חריגים, פתאום מפסיקה לתקשר עם הסביבה לכמה דקות, אתה לוקח אותה לרופאים שאומרים "היא בסדר גמור!!! אנטיביוטיקה 3 ימים והיא כמו חדשה", מסיימים את האנטיביוטיקה והיא כמו חדשה אבל רגע, מה פצע על השפה שלה עכשיו?....ועוד ההורים שלה עושים לך פרצופים של "יש לה הרפס בגללך!!!" ולך תסביר להם שאתם בכלל אפלטוניים....

 

:twisted:

 

וברצינות,

 

מעניין מה ש-STIO כותב לגבי האיבזור הבטיחותי, אם זה נכון אזי בעצם קונים רכב מופחת איבזור במחיר שתואם אותו אבל השאלה היא אם אין פה בעצם הטעייה צרכנית, שכן אנשים שומעים מבצע אבל רק אחרי זה מגלים שזה לא באמת מבצע אלא גרסה מוזלת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אתה בטוח?

לדעתי מיסים משולמים עפ"י ערך החשבונית ולא עפ"י מחיר המחירון.

 

זה מעניין, מעיין עקיצה של השלטונות :wink:

 

שיטת המיסוי הזו זה משהוא שיחודי ליבואני רכב?

ליבואנים בכלל?

 

הרי כל עוסק מורשה מן הישוב משלם מיסים רק על בסיס הסכומים בחשבוניות.

 

 

נראה כאילו אתה מתבלבל בין מסי יבוא שההגיון אומר שזה לפי העלות, לבין מס הכנסה שזה לפי התמורה בפועל (כמובן בניכוי ההוצאות. על הרווח).

לא נראה לי כמו עוקץ.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כן. נוסחת המס מסובכת ותלויה גם בערך המטבע ברגע שחרור הרכב, אבל המחיר הסופי לצרכן אינו חלק מהחישוב. זה כל כך מסובך שאף אחד לא שם לב לזה שבעצם היבואן כאילו מהמר על הרווח שלו כאשר הוא סוגר רק על מחיר סופי מול הלקוח. מזל שיש להם רווח כזה גדול, אחרת עוד היו מפסידים...

 

כל מי שמחזיק מלאי "מהמר" על הרווח שלו...:roll:

 

נראה כאילו אתה מתבלבל בין מסי יבוא שההגיון אומר שזה לפי העלות, לבין מס הכנסה שזה לפי התמורה בפועל (כמובן בניכוי ההוצאות. על הרווח).

לא נראה לי כמו עוקץ.

 

אתה מבלבל קצת.

כן, מיסי ייבוא זה על העלות ("החשבונית" שמוציא היבואן לספק).

מע"מ זה על המחיר לצרכן, שנגזר מהמחירון.

מס הכנסה, זה על רווחים בסוף השנה. זה לא נגזר ממחיר המוצר, אלא מסה"כ הכנסות בחיסור עלויות מוכרות לצרכי מס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...