Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וברצינות,

 

מעניין מה ש-STIO כותב לגבי האיבזור הבטיחותי, אם זה נכון אזי בעצם קונים רכב מופחת איבזור במחיר שתואם אותו אבל השאלה היא אם אין פה בעצם הטעייה צרכנית, שכן אנשים שומעים מבצע אבל רק אחרי זה מגלים שזה לא באמת מבצע אלא גרסה מוזלת.

 

מה יהיה? רושמים בפירוש שזה האמבישן, בדיוק אותו רכב (מבחינת אבזור) כמו הפאביה ב69K.

אתה מוסיף 21K ומקבל מנוע טורבו זריז וגיר אוטומטי, סה טו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם צ'מפיון זה היה ברור שזה רק עניין של זמן (שיגמנרו המנועים ה"ישנים") עד שיהיו גם מבצעים על המנועים החדשים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

צריך להסתכל על הקטע החיובי בכל המהלך הזה. גם אם מדובר בסוף שנה, גם אם מדובר באבזור קצת שונה ולמרות הכל, זו התחלה של הורדת מחירים גם בסופר מיני האוטומטיות וה"חדשניות יותר" ולא רק באלה עם מנוע מיושן (גם אם אמין וכו'). זה חיוב וחשוב וצריך שיבואנים אחרים גם יפנימו.

פורסם

 

אתה מבלבל קצת.

כן, מיסי ייבוא זה על העלות ("החשבונית" שמוציא היבואן לספק).

מע"מ זה על המחיר לצרכן, שנגזר מהמחירון.

מס הכנסה, זה על רווחים בסוף השנה. זה לא נגזר ממחיר המוצר, אלא מסה"כ הכנסות בחיסור עלויות מוכרות לצרכי מס.

 

לא בילבלתי כלום. התייחסתי למה שיניב כתב. ואתה אכן הוספת את עניין המעמ, אשר גם בו אין שום עוקץ. הוא על המחיר מכירה בפועל. בלי קשר למחירון.

בשורה התחתונה מה שכתבת נכון ודומה למה שכתבתי

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אתה מבלבל קצת.

כן, מיסי ייבוא זה על העלות ("החשבונית" שמוציא היבואן לספק).

מע"מ זה על המחיר לצרכן, שנגזר מהמחירון.

 

אז בוא נבהיר בצורה חד משמעית, אף אחד לא משלם מיסים עפ"י המחירון אלא עפ"י הסכומים שרשומים בחשבונית. לא?

 

אם מחיר הספארק הוא 58K ש"ח ו UMI מכרו 1000 יח' במבצע של 50K ש"ח אז הם ישלמו מיסים על בסיס הכנסות של 50M ש"ח ולא ע"ב הכנסות 58M ש"ח.

 

נכון?

 

מס הכנסה, זה על רווחים בסוף השנה. זה לא נגזר ממחיר המוצר, אלא מסה"כ הכנסות בחיסור עלויות מוכרות לצרכי מס.

מחיר המוצר זה לא חלק מההכנסות??:shock:

 

 

די, שיגעתם אותי, EYALZO טוען שהמיסים מחושבים על בסיס מחירון ואין שום קשר למחיר המכירה בפועל (מה שלי נשמע תלוש מהמציאות),

זו הנחה ענקית, כי המיסים על הרכב משולמים לפי המחירון (חוץ מהמע"מ)...נוסחת המס מסובכת ותלויה גם בערך המטבע ברגע שחרור הרכב, אבל המחיר הסופי לצרכן אינו חלק מהחישוב...

 

 

הוא טועה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אז בוא נבהיר בצורה חד משמעית, אף אחד לא משלם מיסים עפ"י המחירון אלא עפ"י הסכומים שרשומים בחשבונית. לא? צודק

 

אם מחיר הספארק הוא 58K ש"ח ו UMI מכרו 1000 יח' במבצע של 50K ש"ח אז הם ישלמו מיסים על בסיס הכנסות של 50M ש"ח ולא ע"ב הכנסות 58M ש"ח.

 

נכון? בהחלט

 

 

 

די, שיגעתם אותי, EYALZO טוען שהמיסים מחושבים על בסיס מחירון ואין שום קשר למחיר המכירה בפועל (מה שלי נשמע תלוש מהמציאות),

 

 

 

הוא טועה?

 

כן, הוא טועה! (בהסתייגות שהוא ביטא את מה שהבנו)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מחיר המוצר זה לא חלק מההכנסות?

 

מחיר המחירון שלו?

לא ממש...

המחיר בפועל, כן.

יותר נכון, הכסף שהתקבל בפועל או שאתה בטוח מאוד שייתקבל.

 

מחיר המכוניות בפועל הוא חלק ממרכיב ההכנסות של יבואן רכב. יש גם הכנסות אחרות (שירות, חלפים, הון, אולי עוד...). את מס ההכנסה אתה משלם על המכלול, לא על המחיר של מוצר שאתה מוכר לצרכן. כמובן, לאחר שקיזזת עלויות ישירות, עלויות עקיפות, פחת (אמיתי ווירטואלי), הפסדים שונים ומשונים וכו'.

 

היבואן לא משלם מס לפי רווחיות של מוצר זה או אחר, אלא על סה"כ הפעילות שלו. מהבחינה הזו התחשיב שהראית תלוש מהמציאות.

 

מיסי הקנייה משלמים על העלות של המוצר, לא על מחירו לצרכן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא תלוש מהמציאות כלל כי אני לא הראיתי שום תחשיב, אני רק הראיתי הכנסות ממכירה.

 

בכלל, כל הבלבול כאן נוצר בעקבות זה שטען מי שטען שהמיסים מחושבים אך ורק עפ"י מחירון ואין כל קשר בין מחיר המכירה בפועל ובין תשלומי המיסים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבנתי.

ברור שלא משלמים מיסים על מחיר מחירון...

אני חושב שמה שהוא התכוון זה שהמיסים שולמו על העלות בפועל, ממנה נגזר המחירון, וכאשר גובים פחות מהמצופה, יש כאן רווח קטן מהצפוי ליבואן.

אולי.

אבל ככה זה בכל עסק עם מלאי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איזה סלט עשיתם :?

זה לא מסובך. מס הכנסה לא קשור בכלל. המס העיקרי שאתם משלמים, בתור קונים של הרכב, הוא מס קניה. אני חוזר בפעם השלישית וטוען שהמס הזה נגזר ממחירון (מכונה במכס "רשימון") ואינו תלוי ו/או מודע למחיר אחרי הנחה ("מחיר סופי"). מי שאין לו מושג בזה לא חייב להתבטא בנושא ולהגיד שאני טועה. לא כל מי שיודע ללחוץ על גז ו/או לכתוב בפורום ו/או לסובב הגה גם מבין משהו בדיני מסים.

פורסם
איזה סלט עשיתם :?

זה לא מסובך. מס הכנסה לא קשור בכלל. המס העיקרי שאתם משלמים, בתור קונים של הרכב, הוא מס קניה. אני חוזר בפעם השלישית וטוען שהמס הזה נגזר ממחירון (מכונה במכס "רשימון") ואינו תלוי ו/או מודע למחיר אחרי הנחה ("מחיר סופי"). מי שאין לו מושג בזה לא חייב להתבטא בנושא ולהגיד שאני טועה. לא כל מי שיודע ללחוץ על גז ו/או לכתוב בפורום ו/או לסובב הגה גם מבין משהו בדיני מסים.

 

את מס הקנייה משלם היבואן, לא הקונה של הרכב. הוא זה שחייב במס, לפי חוק, על המחיר הסיטוני של הרכב.

 

אבל מה שאתה טוען זה שיבואן משלם מיסים על הרכב, בלי קשר לעלותו ליבואן בפועל, אלא לפי מחירון שנקבע במכס (רשימון)?

 

נ.ב. רק שיהיה ברור, היבואן חייב במס בשחרור הרכב מהמכס, בין אם נמכר ובין אם לאו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
את מס הקנייה משלם היבואן, לא הקונה של הרכב. הוא זה שחייב במס, לפי חוק, על המחיר הסיטוני של הרכב.

 

אבל מה שאתה טוען זה שיבואן משלם מיסים על הרכב, בלי קשר לעלותו ליבואן בפועל, אלא לפי מחירון שנקבע במכס (רשימון)?

 

נ.ב. רק שיהיה ברור, היבואן חייב במס בשחרור הרכב מהמכס, בין אם נמכר ובין אם לאו.

 

כמעט. אני טוען שמס קניה כן נגזר מהעלות ליבואן ולא מהמחיר בו הרכב נמכר בסוף לקונה.

פורסם

אתה הרי כתבת:

זו הנחה ענקית, כי המיסים על הרכב משולמים לפי המחירון (חוץ מהמע"מ).

 

והתייחסו לזה:

... מסי יבוא שההגיון אומר שזה לפי העלות, ...

 

עכשיו הכל בסדר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כמעט. אני טוען שמס קניה כן נגזר מהעלות ליבואן ולא מהמחיר בו הרכב נמכר בסוף לקונה.

 

אני חושב שזה מה שבאגירה טען שמשלמים לפי "חשבונית".

 

ולא ענית לשאלתי לגבי "הרשומון". כלומר, שיבואן משלם לא לפי עלות הרכב שלו בפועל אלא לפי מחירון קבוע. מה שאומר שהמיסים (להוציא אולי שער מטבע) הם קבועים לכל רכב, ולא משתנים בהתאם לעלותו ליבואן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...