Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב ושלום לכולם

ברשותי מאזדה 121 שנת 93

לאחרונה ישנה עליה ניכרת בצריכת הדלק,

ולאחר בדיקה של כל דבר אפשרי נראה לי שהבעיה

במערכת הברקסים הקדמיים שהם קצת תפוסים

יש לי שני שאלות

שאלה ראשונה

כשאני מרים את הגלגים הקדמיים באוויר

ואני מנסה לסובב אותם ביד כמובן שהרכב בניוטרל

האם הם אמורים להסתובב קצת בחופשיות הוא שהסיבוב שלהם קשה?

שאלה שנייה

כששחרתי את צינור הווקאום שמחבר בין היניקה לבוסטר שיש בתוכו שסתום אל חזור

האם זה בסדר שברגע ששחרתי אותו מהצד של הבוסטר השתחרר לחץ אוויר?

תודה רבה רבה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

לגבי השאלה הראשונה, גם שהאוטו לא משולב בהילוך אלא ב - N עדיין הגלגל לא תסתובב לך חופשי לגמרי כמו גלגל האחורי, אל תשכח שהגלגלים הקדמיים מחוברים לציריות, כך שאתה מסובב את הגלגל הקדמי גם שלא נמצא בהילוך עדיין אתה מסובב עם הגלל מרכיבים נוספים ולכן הסיבוב של הגלגל לא חלק כמו בגלגל האחורי.

 

ולגבי השאלה השנייה אני לא יודע, אבל לא הייתי ממליץ לך להתעסק בזה לבד. בשתי דברים אל תחסוך ותתעסק לבד- היגוי ובלמים, זה החיים שלך! ותן למומחה להתעסק בזה.

פורסם
לגבי השאלה הראשונה, גם שהאוטו לא משולב בהילוך אלא ב - N עדיין הגלגל לא תסתובב לך חופשי לגמרי כמו גלגל האחורי, אל תשכח שהגלגלים הקדמיים מחוברים לציריות, כך שאתה מסובב את הגלגל הקדמי גם שלא נמצא בהילוך עדיין אתה מסובב עם הגלל מרכיבים נוספים ולכן הסיבוב של הגלגל לא חלק כמו בגלגל האחורי.

 

ולגבי השאלה השנייה אני לא יודע, אבל לא הייתי ממליץ לך להתעסק בזה לבד. בשתי דברים אל תחסוך ותתעסק לבד- היגוי ובלמים, זה החיים שלך! ותן למומחה להתעסק בזה.

 

תודה על התגובה

זה ברור לי שבגלל המכלול שנמצא בגלגלים הקדמיים זה לא כמו בגלגליים האוחריים

השאלה שלי זה האם כשאני מסובב את הגלגל עם היד ואז עוזב האם זה אמור להסתובב

עוד קצת לבד אחרי שעזבתי או שברגע שאני עוזב זה אמור לעצור?

תודה רבה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

סע בכביש פתוח נסיעה של 20 דקות, אחר כך תעצור (במקום בטוח) תוך הורדת הילוכים ושימוש מינימלי בבלמים.

 

תגע (בזהירות) בגלגלים, קרוב למרכז הגלגל.

 

האם הם חמים מאוד? האם צד אחד חם יותר מהשני?

 

אם הם לא חמים, אז הברקסים לא תפוסים.

 

 

פורסם
סע בכביש פתוח נסיעה של 20 דקות, אחר כך תעצור (במקום בטוח) תוך הורדת הילוכים ושימוש מינימלי בבלמים.

 

תגע (בזהירות) בגלגלים, קרוב למרכז הגלגל.

 

האם הם חמים מאוד? האם צד אחד חם יותר מהשני?

 

אם הם לא חמים, אז הברקסים לא תפוסים.

 

תודה בוקי

לגעת אתה מתכוון בברקסים בעצמם משני הצדדי?

ולגבי שאלת הצינור וואקום זה נורמלי שיצא משם לחץ אוויר?

תודה רבה רבה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

לא בברקסים, אלא בג'נט.

 

אם ברקס תפוס והגלגל נבלם קצת כשהדוושה לא לחוצה, נוצר חום רב שלאחר נסיעה מספיק ארוכה מחממם גם את הגנ'ט.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...