Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמנם קשה לאבחן דרך הפורום אך מנסיון עם הקורולות מדובר כנראה בממיר קטליטי.

האם אתה מרגיש שינוי כלשהו ברכב?

ממליץ לך בכל מקרה לגשת למוסך ולראות את קוד התקלה. אם מדובר בתקלת P0420 מדובר בממיר. במידה וכן, יש לך המון מידע בנושא כאן בפורום. חיפוש קל יעזור לך.

ממיר חדש מקורי עולה יקר מאוד (6-7 אלף) וממיר תחליפי עולה כ-1500 ש"ח.

ישנו בחור בשם אייל נוימן מראשון שטוען שיש לו פתרון אך הוא לא מוכן לגלות מהו. (כנראה הוא משחק עם הטווח של החיישנים או מנטרל אותם) והתקלה לא חוזרת. המחיר שלו גם דומה לממיר תחליפי.

בכל מקרה, אם זו פעם ראשונה שזה קורה, אחרי שתדע בוודאות שמדובר בתקלה הזאת, כדאי פשוט לאפס את המחשב (ניתן לעשות זאת ע"י מכשיר ייעודי או כמו חורני בניתוק המצבר והחזרתו לאחר מספר שניות). במידה והתקלה חוזרת על עצמה במהירות כבר לא תהיה ברירה אלא לטפל בבעיה.

 

נ.ב

האם כשאתה אומר נורה של ברז אתה מתכוון לנורה של המנוע או לנורת לחץ שמן כי אם מדובר בנורת לחץ שמן אז תשכח מכל מה שאמרתי :-)

 

הדעה הרווחת אומרת שאכן מדובר בממיר קטליטי.

ישנם גם מספר שיטות לתקן את התקלה (במידה ובאמת מדובר בממיר)

אחת השיטות היא (כפי שציינת) למקם את החיישן במיקום אחר. (הדבר דורש קידוח וביצוע הברזה)

 

ציינת: שיש מישהו שיש לו את ה"פתרון" וש..."המחיר שלו גם דומה לממיר תחליפי".

אגב, אם זה הפתרון שלו, הוא לא המציא את הגלגל, נתקלתי בזמן טיפולי ברכבים מהדגם המדובר שביצעו שם אותו הדבר.

ככה ש "לאף אחד אין מונופול על החוכמה".

 

אני לא מצליח להבין משהו,

אנחנו רק נניח שהוא מבצע את מה שאנחנו חושבים, ואנחנו מניחים שהוא לא מחליף ממיר. על מה כ-1000-1500 ש"ח?

 

ישנו כמו "קוד אתי" נקרא לזה, כשאדם דורש שירות הוא צריך לדעת על מה הוא משלם...

אומנם זכותו כבודו הגדול במקומו, שלא לשתף "סודות ורזי מקצוע". מקובל.

אבל במידה ולא מוחלף שום חלק, אותי זה מקומם.

יכול להיות שאני לא מבין.

אני יכול לתקן באמת את הבעיה, ע"י רכישה של ממיר בתוספת קטנה של מחיר.

 

סתם לציון, חבר שלי, לפני כ-4 חודשים ביצע פעולה דומה בסובארו פורסטר, אצל אגזוזן ב-250 ש"ח...

 

 

אשמח לשמוע תגובות ותיקונים לאופן דעתי ומחשבתי.

יכול להיות שאני בכלל טועה ולא מאופס.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

מחר אני נוסע לשבות בצפון בדרך על כביש 4 אני יכנס לחדרה ומאור 30 יבדוק לי את הרכב עם מחשב. נמתין לתוצאות ונראה איך אני מתקדם....

פורסם

בזמנו התפתח פה דיון ארוך על מה אייל נוימן עושה לרכב ועלו מספר השערות.

כמו כן, היו מספר חובבי רכב שאמרו שלא היו מסכימים בשום אופן לתת לבעל מקצוע לגעת להם ברכב מבלי שהם יודעים בדיוק מה נעשה.

אפשר להבין אותם.

מהדיווחים ברשת ניתן ללמוד שלחלק גדול מבעלי הרכבים ששמו ממיר תחליפי, התקלה חזרה תוך תקופה קצרה.

אייל טוען שהוא פותר את התקלה באופן שלא תחזור בשנית (מה שגורם לי לחשוב שמדובר במשחקים עם המחשב של הרכב).

בכל מקרה, זכותו של אייל לנקוב באיזה מחיר שהוא מוצא לנכון. יש מי שזה מתאים לו ויש מי שלא.

פורסם

אתה יכול להיות בטוח שלא רק בדגם הזה נדפקים הממירים.

הסבר על תפקיד הממיר: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8_%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99

 

בטויוטות כנראה שהיצרן הגדיר טווח ערכי חמצן שהוא בעייתי ולכן המנורה נדלקת.

ישנם שני חיישני חמצן, אחד בכניסה לממיר ואחד ביציאה ממנו אשר מודדים את אחוז החמצן הנכנס והיוצא.

המטרה של הממיר הוא להפחית את זיהום האויר ע"י כך שהוא סופח אליו את הגזים הרעילים ומוציא יותר חמצן.

כאשר החיישנים מזהים שהתערובת שיוצאת מהממיר היא ענייה בחמצן, הדבר אומר שהממיר לא עושה את עבודתו כנדרש ולכן נדלקת המנורה.

דרך אגב, זה שנדלקה לך המנורה, לא אומר שלא תעבור טסט. להפך, אפשר לומר שבוודאות כן תעבור טסט וערכי בדיקת הזיהום שתתקבל יהיו תקינים פשוט מכיוון שטויוטה מחמירים בהגדרת הטווח והגדרת מה נחשב כתקלה במחשב של הרכב.

פורסם

הסיפור הוא ממיר.... ביום שישי בדרך לצפת נכנסתי לביקור בחדרה אצל מאור 30 והבחור בטוב ליבו עם רצון לעזור חיבר את הרכב למחשב והתוצאה כמובן ממיר.... מאור עשה איפוס למחשב והנורה כבתה אך הוא טען שהמנורה תדלק שוב במשך הנסיעה ועד עכשיו עשיתי 190 ק"מ והנורה עדין כבויה.... מקוה שתמשיך כך ולא תדלק שוב.....

וכמובן תודה למאור על העזרה

פורסם

אחרי הפעם הראשונה שלי זה קרה, בוצע איפוס במוסך והמנורה לא חזרה במשך חצי שנה.

אולי המחלה תכנס להדממה אצלך ברכב אך דע לך שזה עניין זמני בלבד.

פורסם

כל הכבוד למאור.אין מילים, הבחור באמת נשמה טובה.

אין הרבה כאלו (אם בכלל) שיתנדבו במצב כזה ועוד בחינם אין כסף, ומתוך אהבת הבריות.

 

יישר כוח!

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
כל הכבוד למאור.אין מילים, הבחור באמת נשמה טובה.

אין הרבה כאלו (אם בכלל) שיתנדבו במצב כזה ועוד בחינם אין כסף, ומתוך אהבת הבריות.

 

יישר כוח!

 

תודה רבה. :)

×
×
  • תוכן חדש...