Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באוטו של חבר שלי יש ככל הנראה בעיית טעינה ממש מוזרה.

 

חשוב לציין שברכב הוחלף אלטרנטור לפני כ 4 חודשים.

 

כיום המצב הוא כזה:

בנסיעה עם מזגן אין אפשרות להניע לאחר כיבוי המנוע.

בנסיעה בלי מזגן אין כל בעיה להניע לאחר נסיעה.

 

נראה כאילו שכאשר בנסיעה עם מזגן משהו פורק את המצבר.

 

בבדיקת טעינה של האלטרנטור נראה כי הוא מוציא מתח תקין.

 

ניר.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם

כנראה שהאלטרנטור תקול או אלטרנטור לא מתאים הותקן ברכב מבחינת הזרם שהוא מסוגל לספק.

 

תניע את הרכב ולאחר שהרכב הגיע לטמפ' עבודה הפעל אורות+מזגן ומדוד את המתח על-פני המצבר.

 

בעיקרון אני לא ממליץ לשפץ אלטרנטורים אלא לנסות למצוא אלטרנטור מרכב בפירוקיה שעבר קילומטרא'ז נמוך או לרכוש אחד חדש מכיוון שאיכות השיפוץ בימינו לא משהו...

איזה כייף לי :)

פורסם

היי,

 

 

שאלה : בדקת טעינה גם גם כשהמזגן עובד ? ( מולטיטסטר על וולטים בדיקה עם מנוע עובד על קטבי המצבר בכמה רמות של סל"ד )

אם כן מה היתה התוצאה ?

 

עפר.

 

הערה קטנה לגביי אלטרנטור - קניתי מרוי פה בפורום אלטרנטור משופץ לפני שבועיים בערך עם אחריות לשנה - בינתיים אחלה ( אין לי שום קשר אליו חוץ מזה שהיה מאוד נחמד ) מעדיף אישית לדעת מה המצב של מה שאני קונה ולא להסתמך על מזל, אין לי מושג לגביי רמת השיפוץ אין לי את הידע לחוות דיעה בעניין אבל מבטיח לעדכן אם יהיו שינויים .

פורסם

ביצעתי להלן התוצאות

 

מתח ללא מזגן בסרק 12.67

מתח ללא מזגן ב 1500 סל"ד 14.56

 

מתח כולל מזגן בסרק 12.36

מתח כולל מזגן ב 1500 סל"ד 12.82

 

הבדיקה בוצעה ללא הדלקת אורות.

 

חג שמח

ניר.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם
ביצעתי להלן התוצאות

 

מתח ללא מזגן בסרק 12.67

מתח ללא מזגן ב 1500 סל"ד 14.56

 

מתח כולל מזגן בסרק 12.36

מתח כולל מזגן ב 1500 סל"ד 12.82

 

הבדיקה בוצעה ללא הדלקת אורות.

 

חג שמח

ניר.

 

שני הבדיקות מראות שהאלטרנטור לא תקין.

...

פורסם
ביצעתי להלן התוצאות

 

מתח ללא מזגן בסרק 12.67

מתח ללא מזגן ב 1500 סל"ד 14.56

 

מתח כולל מזגן בסרק 12.36

מתח כולל מזגן ב 1500 סל"ד 12.82

 

הבדיקה בוצעה ללא הדלקת אורות.

 

חג שמח

ניר.

על סמך המדידות שביצעת ניתן להסיק שהאלטרנטור תקול אבל בו נבדוק עוד כמה דברים.

 

1. האם מנורת טעינה בלוח השעונים דולקת בזמן שהמנוע עובד ?

2. האם מנורת הטעינה בלוח השעונים דולקת לפני התנעת הרכב ?

 

3. תבדוק את כול החיבורים של נעלי הכבל המחוברים למצבר ולאלטרנטור שהינם מחוזקים היטב וגם תבדוק שהקונקטור בעל 3 פינים המחובר לחלק האחורי של האלטנטור תקין והחיווט גם תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

המון תודה על העזרה!!!

 

באמת תודה רבה מכל הלב

במיוחד למרק10 ומאור30 שמגיבים לי כמעט על כל שרשור!!!

 

ובעזרתם פתרתי כבר כמה תקלות ברכב שבכל מוסך הייתי משלם הרבה כסף

 

מרק ומאור - שלחו לי בפרטי כתובת לאן לשלוח את הצ'ק! :lol: :lol: :lol: (סתם בצחוק).

 

בקשר לאלטרנטור:

אני חושד שהאלטרנטור שהותקן פשוט לא חזק מספיק בכדי לטעון כאשר גם המזגן צורך חשמל

הרי הרכב מניע ללא כל בעיה לאחר נסעה ללא מזגן.

ולא מניע לאחר אותה הנסיעה בדיוק עם מזגן.

 

ביום א' אגש למכון אלטרנטורים שבו חבר שלי ביצע את העבודה ואבקש את האלטרנטור הישן שלו ואת הכסף בחזרה ואגש למכון מקצועי יותר, במידה וזה באמת נכון יכול להיות שהאלטרנטור שהתקינו לא תקין (מפירוק) או שחס וחלילה יש משהו שדופק את האלטרנטור באוטו אבל זה השלב הבא שאני מקווה לא להגיע אליו.

 

חג שמח לכולם.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

×
×
  • תוכן חדש...