Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסבר את עצמך בבקשה. אנחנו מנהלים פה דיון נינוח יחסית על מצב טעון.

 

אני? לא אמרתי כלום... :lol:

 

באמת, אין לי טעם לפגוע באוכלוסיה כל כך יקרה ללבי כמו קהילת הגייז. ועוד ככה בימים שבין כסה לעשור.

אם אתה מעוניין, אוכל להסביר בה"פ.

172

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נסה לקנות חלב באיזה שהוא יום חג לאומי במדינה רנדומלית באירופה. תשכח מזה. לא תמצא.

 

יותר מזה, נסה לקנות חלב בגרמניה (שאינה ברלין או מטרופולין אחר), לאחר 8-9 בערב. יהיה לך קשה מאוד למצוא.

172

פורסם
1. נכון זו בעיה שלי, הרי זה משהו מאוד הגיוני שיהיה... תיאורתית אני גם יכול להכונן למצב כזה גם אם הוא ימשך שבוע שבועיים. האם גם במצב כזה גם לדעתך עצם הקיום של "נוהל שבת" כזה היה מקובל?

 

2. לא אמרתי שלא. אפשר לנסוע לכול מקום, לבקר ב-10 סופרמרקטים, 50 חנויות של תחנות דלק, והכול יהיה בסדר. השאלה היא למה לעשות את זה? ומה עושה בנאדם בלי רכב?

 

זה שרשור של תיקון המדינה, או הוצאת קיטור על זה שנתקעת בסופ"ש בלי אוכל?

 

כי אם אתה מעוניין לתקן את המדינה, אתה צריך לפעול במישור הפוליטי, כפי שהציע לך ישה ברמז על יום הבחירות.

 

לצערי ולצערך, הדיעות שאתה ושי מציגים כאן הן המיעוט במדינה (או לפחות אינן מהוות שיקול מרכזי בעת ההצבעה בקלפי עבור רוב האנשים) ולכן אתה נאלץ לקבל את הכרעת הרוב, למרות שגם לדעתי היא מטומטמת.

 

ספציפית לגבי מה שהתלוננת עליו בפתיחת השרשור - מלבד עניין התחבורה הציבורית אין לך ממש על מה להתלונן. הטעות היא בעיקר שלך. אם היו אומרים לך שמחר פורצת מלחמה ושיש לאגור מזון - היית עושה את זה בלי למצמץ.

פורסם

בקיצור חברים, אנחנו כעם יהודי נחשב לקטרן ובכיין.

 

במקום לנוח ולנפוש בחג שחוגג את ראשיתה של שנה חדשה וטובה (אני מתפלל), אנחנו מקטרים כאן בפורום.

ימים אלה משמשים לחשבון נפש, אז אולי במקום לקטר, נחשוב עם עצמינו מה לא עשיתי טוב? במי פגעתי? אולי הייתי צריך להיערך מראש לחג ואז לא לפתוח שרשור קיטורים? (no offence לפת"ש :wink: ) אולי יש אנשים שגרים מעל תחנת אוטובוס ורוצים לישון עד מאוחר בשבת?

 

שנה טובה לכולם!

172

פורסם
עיר והסביבה שלה שמונה בערך 300 אלף איש ושיש בה רק סופרמרקט אחד שפתוח בשבת?

מאיפה אתה בארץ? ברדיוס 15 ק"מ מאיפה שאני גר (חדרה) יש שלושה סופרמרקטים פתוחים בשבת, וזה אם לא נכנסים למגזר הערבי.

התשובה היא שהביקוש הזה הוא רק בחגים שכאלה, שיוצאים אחת לכמה שנים, לכן כנראה שזה לא כלכלי

יצא לי לדבר עם בעל גלידריה, אז לדבריו הוא יכול לפתוח בשבת, להשאיר את המקום סגור כל השבוע, ועדיין להרוויח יפה.

לכל הבכיינים

 

פעם ב כמה שנים יש יום שבתון.

 

במקום ללכת לים / לקניון / לפיקניק

 

תלכו ותצביעו

 

כי מי שמצביע משפיע

+1

 

אני אישית גם בבחירות הבאות וגם באלה שאחריהם הולך להצביע ללפיד רק כי הוא העיף את ש"ס מהממשלה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני אישית גם בבחירות הבאות וגם באלה שאחריהם הולך להצביע ללפיד רק כי הוא העיף את ש"ס מהממשלה.

 

שיקול מאוד חזק בבחירת ראש ממשלה. באמת שלא חשבתי על זה. עזוב אותך שהמעמד הבינונים קורס ממסים, העיקר שש"ס יהיו בחוץ!!!11

 

:lol:

172

פורסם

שרשור בכיינות. כאילו שבאת מכוכב אחר ולא ידעת מראש שהחג הוא ארבע ימים. רוצה עיר שפתוחה 24/7 ? עבור לת״א. אין שום כפיה דתית. גברים לא מחוייבים ללכת עם כיפה ונשים לא מחויבות ללכת עם כיסוי ראש. תפסיקו לטפטף רעל כל הזמן. חסר מסעדות לא כשרות? חסר מקומות שמוכרים חזיר? חנויות שסגורות בשבת זה מנוחה לעובדים. ואל תגידו לי שיש להם יום חופש באמצע שבוע. מי שעובדת בתור קופאית מרוויחה שכר מינימום בדרך כלל ולכן זה מאלץ אותה לעבוד נונ סטופ כדי להגיע למשכורת סבירה. תחבורה ציבורית בשבת זה חלק מהסטטוס קוו. זה לא ישתנה לעולם גם אם יהיו 50 לפידים בממשלה. חולדאי ניסה בזמנו לקדם בקול תרועה רמה תחבורה ציבורית בשבת בת״א וירד מזה . תחבורה ציבורית בשבת קיימת בערים כמו חיפה , נצרת עילית ויש בטוח עוד.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
בכיין ישראלי מצוי.

בכל מקום בעולם יש ימי שבתון וחופשות "כפויות",

גם בארצות שבהן אין שום זיקה בין השלטון לבין הממסדים הדתיים,

או שבכלל אין בהן ממסד דתי.

נסה לקנות חלב באיזה שהוא יום חג לאומי במדינה רנדומלית באירופה. תשכח מזה. לא תמצא.

 

טוב, אני בכיין.

 

העיקר משווה לי חגים לאומיים באירופה, לעומת יום וחצי בשבוע בישראל. אבל זה נשמע דומה, זה העיקר.

 

יום טוב, ואל תשכח את הואזלין כשכול הפינגווינים וההזיות שלהם ישתלטו על המדינה לגמרי. או שבעצם לא צריך, אתה הרי לא בכיין כמוני.

פורסם
שיקול מאוד חזק בבחירת ראש ממשלה. באמת שלא חשבתי על זה. עזוב אותך שהמעמד הבינונים קורס ממסים, העיקר שש"ס יהיו בחוץ!!!11

 

ברצינות? כן, ואיתם גם יהדות התורה.

 

אלה, תן להם יד מספיק חופשית, ותראה פה טליבאן בני דת משה בחסות איראן :evil:

 

מספיק שיש כבר "משמרות צניעות" באיזורים עם ריכוזים גבוהים של אוכלוסיה חרדית, מדברים כאלה בערך התפתחו הטליבאן ואל קעידה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני אישית גם בבחירות הבאות וגם באלה שאחריהם הולך להצביע ללפיד רק כי הוא העיף את ש"ס מהממשלה.

 

מסתבר שהוא העיף אותם רק בגלל שהיה צריך עוד מקום בשביל לז#@ן את הבוחרים שלו בת&ת.

פורסם

אני יכול לנחם אתכם בכך שלפי כל המחקרים הבלתי תלויים, ובמידה והמגמות החברתיות תמשכנה כמות שהן, המצב יילך ויהיה רע יותר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
בכפ"ס יש בשבת אוטובוס לים בהרצליה, ואוטובוס שמאסף לבית חולים מאיר. זה לא נכון מה שאתה כותב. פעם הבאה לבדוק בבקשה.

וואו אוטובוס אחד.

קח את באר שבע, אין לנו פה חוף ים, הכי קרוב זה אשקלון. ואין לנו פה שום תחבורה ציבורית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דת היא מקור כל הצרות והרוע בעולם. תחשבו על זה.

 

איתמר

 

מקום שני אחרי כסף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...